haha dat is wel een groot pluspuntquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je p0rn wordt niet gescrobbled, dus maak nou maar gewoon aan.
quote:
zal nooit gebeuren, zal eerder mosley zijn , die zijn hoofd weer moet aanbieden op een presenteerblaadjequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:Toyota weg en Ferrari weg. Gaat lekker rustig worden
Ziggoquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha dat is wel een groot pluspuntNee, ik doe bewust niet aan dat soort sites (meerdere redenen).
Lekker bedrijf, Ziggo![]()
" Ja, we mogen vrij filmen bij Ziggo en we mogen met iedereen praten ". Vervolgens gaat de dame van Radar allemaal medewerkers interviewen en dan zie je een leidinggevende in de achtergrond staan. Tsja.![]()
[..]Toyota weg en Ferrari weg. Gaat lekker rustig worden
neequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej. Je lacht m'n mama toch niet uit hè?!
je komt er ook niet makkelijk vanaf , de monopolistenquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Elke week heb ik wel minstens 1 dag dat radio, tv, internet of een combinatie daarvan het niet goed doet.
Zijn positie was toch al wankel na de sex- affaire, maar zou liever zien dat Bernie vertrekt.. Die komt met circuits aanzetten die er prachtig uitzien (o.a. Valencia) maar waar geen bal valt te beleven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren, zal eerder mosley zijn , die zijn hoofd weer moet aanbieden op een presenteerblaadje
TT goedgekeurdquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef Sersjee het volgende:
Over de TT: tot 20 seconden terug wist ik niet dat dat nummer is geschreven door Randy Newman. Weer wat geleerd
Ik had eerst Casema en toen was het alleen internet dat het wel eens niet deed. In het begin was het echt een drama. Duurde al een paar maand langer dan gepland voordat er uberhaupt verbinding was. Maar net toen dat allemaal goed leek te komen moesten ze fuseren en kreeg ik Ziggo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je komt er ook niet makkelijk vanaf , de monopolisten
Dat is nog meer dan de mensen die in de studio zaten want daar waren gevallen bij van mensen die al 2 tot 3 maanden wachten op überhaupt een verbinding. 400 bel minuten richting de Helpdesk. Echt heel treurig. Als ik hetzelfde zou hebben als die mensen of wat jij hebt dan zou ik allang zijn vertrokken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ziggo![]()
Elke week heb ik wel minstens 1 dag dat radio, tv, internet of een combinatie daarvan het niet goed doet.
Hermann Tilke houdt niet van autoracen, dat is in ieder geval wel duidelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn positie was toch al wankel na de sex- affaire, maar zou liever zien dat Bernie vertrekt.. Die komt met circuits aanzetten die er prachtig uitzien (o.a. Valencia) maar waar geen bal valt te beleven.
waar kan je heen qua tvquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is nog meer dan de mensen die in de studio zaten want daar waren gevallen bij van mensen die al 2 tot 3 maanden wachten op überhaupt een verbinding. 400 bel minuten richting de Helpdesk. Echt heel treurig. Als ik hetzelfde zou hebben als die mensen of wat jij hebt dan zou ik allang zijn vertrokken.
Tsja, die indruk heb ik ook.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hermann Tilke houdt niet van autoracen, dat is in ieder geval wel duidelijk.
GEM
Toch es wat meer Weezer gaan luisteren danquote:Your musical compatibility with michielv is MEDIUM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |