3 jaar. Dat is lang genoeg om niet te vervreemde in de maatschappij en je verliest niet teveel van je leven.quote:
Vergeet niet je schadevergoeding achteraf omdat het OM je dossier kwijtraakt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Nederlandse gevangenissen? Dat is toch net een soort Van der Valk hotel alleen dan verplicht fitnessen en schoffelen?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Vergeet niet je schadevergoeding achteraf omdat het OM je dossier kwijtraakt.
Oke even het topic overnieuw.quote:
Levenslang, zodat hij er nooit achter komt dat die cheque ongedekt was..quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oke even het topic overnieuw.
" Hoelang zou jij willen dat de door jouw ingehuurde moordenaar zou moeten brommen? "
Ik ook. Maar wss komt er bij mij TBS bijquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ligt eraan waarom en welke impact het heeft op mijn dierbaren. Als het zou gaan om een moord waarbij ik een van mijn familieleden/dierbaren 'wreek' omdat zij het slachtoffer zijn van een zinloze moord/verkrachting oid dan wil ik best een aantal jaartjes brommen.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:25 schreef Euner het volgende:
minstens 10 jaar voor degene die mij vermoord
dit!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Levenslang, zodat hij er nooit achter komt dat die cheque ongedekt was..
Tot het je moeder betreft.quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 18:26 schreef onderjas het volgende:
Vind dat het ligt aan wat voor persoon het was, als hij echt een zwake mongool is vind ik het best. Als het iemand is die nuttig was is het jammer. Levend begraven vind ik het beste idee, kost niet zoveel.
Vind dat mensen overdrijven, zo erg is het toch niet als er iemand dood gaat of word vermoord? zat mensen over toch?
Bij deze zijn de veiligheidsmaatregelen rondom Wilders weer aangescherpt?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ligt aan m'n rede. Als ik echt vind dat iemand dood moet, desnoods de rest van m'n leven. Maarja, heb nog nooit de drang gehad iemand te vermoorden. Maar kan mij best voorstellen dat als ik iemand zie als een groot gevaar voor mij, mijn dierbare of de samenleving (bijvoorbeeld een Hitler), dat het dan niets meer uitmaakt wat voor een straf je krijgt.
Als hij al net zo erg als Hitler is, dan nog krijgt hij geen kans ooit zo machtig te worden als Hitler ooit was, dus nee, niet nodigquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij deze zijn de veiligheidsmaatregelen rondom Wilders weer aangescherpt?
Hopelijk wel. Zijn we van die kut EU afquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als hij al net zo erg als Hitler is, dan nog krijgt hij geen kans ooit zo machtig te worden als Hitler ooit was, dus nee, niet nodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |