abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62725284
Ik kan er maar niet over uit dat mijn vriendin andere jongens gehad heeft.

Ik ben 21 en heb sinds een paar maanden een vriendin. Dit is ook het eerste meisje waar ik seks mee heb gehad, zij is 19.

Zij is echter al vanaf haar 13e bezig met seks en ik ben ondertussen nummertje zoveel voor haar.

Ik stoor me hier zo verschrikkelijk aan. Ik ben altijd heel respectvol met meisjes omgegaan en heb ze nooit gezien als gebruiksvoorwerp e.d. omdat ik begreep dat meisjes dat helemaal niet leuk vinden (ondertussen gaan ze wel met zulke jongens...maar ok)

Maar dan heb ik nu een vriendin die zelf respectloos met zichzelf is omgegaan qua seks en ook wat one night stands heeft gehad.

Dit stoort me af en toe zo erg, er zijn momenten dat ik er helemaal niet aan denk maar toch komt het steeds terug. Ik voel me vooral kut over mezelf en ben in de war.

Ik heb het idee dat ik me hier kut over voel omdat ik zelf nooit zo met meisjes ben omgegaan zoals zij met jongens is omgegaan. Ik heb nu juist heel erg spijt er van en zou willen dat ik gewoon me had gedragen als een lompe zak en meisjes gewoon voor seks had gefixxed, blijkbaar vinden ze het niet erg op die leeftijd (13-18).

Ik voel me echt een sukkel in deze relatie op dat gebied. Dit is ook de reden dat ik hier post, ik zoek een oplossing.
Het is verder een prima relatie en heb het idee dat we best ver zouden kunnen komen (samenwonen etc). Alleen ik ben bang dat dit probleem me te dwars gaat zitten en dat ik uiteindelijk... vreemd zal gaan of toch interesse krijg naar andere meisjes om toch mijn gram te halen omdat ik dingen nooit heb meegemaakt die ik nu toch opeens belangrijk vind.

Ik lees heel veel reacties van meisjes op topics van soortgelijk onderwerp die neerkomen op het volgende:
Meisjes vinden het belachelijk dat jongens zeuren over meisjes die op bovengenoemde manier met seks omgaan omdat ze dan sletten zijn o.i.d. en dat jongens het gewoon zomaar kunnen doen. Ik weet niet waar ze dit vandaan halen maar ik vind het van een jongen net zo sletterig.

Mijn punt hiermee is dat ik het idee heb dat meisjes zich vooral sletterig gedragen om zich af te zetten tegen de jongens... en om hun macht hierover te bewijzen. (De meisjesbladen helpen ook niet echt mee die moedigen het zelfs aan...sla er maar eens 1 open). Hetzelfde idee heb ik nu bij mijn vriendin. Hierdoor heb ik het gevoel dat ze zich nu zo fijn voelt bij mij omdat ze met een aantal jongens heeft geslet.... er achter is gekomen dat dit toch nergens over gaat...ondertussen alle foute dingen op seksueel gebied heeft gedaan.. en zich nu wil settelen met een schijnbaar betrouwbare jongen die dat soort dingen nooit heeft gedaan.

Maar ik wilde die dingen ook doen, deed het alleen niet uit principe... Maar dat principe gaat wel het raam uit als me besef dat verder niemand zich eraan houdt en dus krijg ik behoefte om die foute dingen alsnog te gaan doen...

Even kort op een rijtje nog.

Ik post omdat het me te lang dwars zit nu en ik wil meningen horen... ik snap dat er misschien niet echt een oplossing is voor mijn probleem omdat het vooral gevoel is wat me dwars zit, misschien dat het onderwerp vanuit een ander perspectief bekijken helpt.

Mijn probleem:
Spijt hebben van mijn goede gedrag vroeger omdat ik geen meisje kan vinden die zelf ook zich goed gedragen heeft en nu me alsnog wil uitleven voor ik me settle alleen daarmee wel een goede relatie verpest, misschien vind ik het nooit meer. Als ik de relatie wil houden, hoe zorg ik er dan voor dat ik geen spijt meer heb van mijn verleden (ik leg de schuld bij mij dat ik iets niet gedaan heb, niet bij mijn vriendin dat zij wel iets heeft gedaan)

Neem het meisjes niet kwalijk dat ze soms zo zijn...ik zie nu alleen in dat het misschien wel een vereiste is om je zo gedragen te hebben omdat je anders er later last van krijgt (zoals ik nu).

Paar dingen die ik gewoon even ergens kwijt moest.. meer mensen die er zo over denken en zich storen aan tijdsgeest?
pi_62725357
leer je haar nu toch als een volwassen vrouw gedragen? prima opdracht!
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:10:18 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_62725366
- Heb je er weleens met haar over gepraat?
- Mensen veranderen.
pi_62725423
Herkenbaar.
pi_62725451
En wat is het probleem dan?
Als zij eerdere relaties heeft gehad is het logisch dat ze seks met anderen heeft gehad, maakt toch niet uit.
Je moet daar gewoon niet te lang over nadenken.
pi_62725470
Ja, heb er zeker over gepraat maar ze wordt heel snel boos omdat ze zich dan een slet voelt en denkt dat ik haar niet mag etc....

Ja mensen veranderen...ze is nu ook niet meer zo... maar veranderd het probleem niet...
pi_62725498
Voordeel:
Ze kan het je goed leren
Liefde en infectie
pi_62725505
Ik denk dat je in R&P meer lezers trekt..

Ik hoop voor je dat je "probleem" snel is opgelost.. Succes!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_62725541
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:13 schreef waal2163 het volgende:
En wat is het probleem dan?
Als zij eerdere relaties heeft gehad is het logisch dat ze seks met anderen heeft gehad, maakt toch niet uit.
Je moet daar gewoon niet te lang over nadenken.
Een gewone relatie kan ik ook prima begrijpen, zo is het niet. Gaat om het omgaan met seks van jonge meisjes op verkeerde manier omdat ze zich misschien gepushed voelen en mijn gevoel van....ja leegheid ofzo.. of gemiste dingen in mijn leven.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:16:06 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_62725549
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:13 schreef Goodblood het volgende:
Ja, heb er zeker over gepraat maar ze wordt heel snel boos omdat ze zich dan een slet voelt en denkt dat ik haar niet mag etc....

Ja mensen veranderen...ze is nu ook niet meer zo... maar veranderd het probleem niet...
Wat ís het probleem dan nog? Ze heeft er vroeger blijkbaar flink op los geleefd, nu is ze blij met jou en is haar karakter blijkbaar veranderd.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:18:20 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_62725610
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef Goodblood het volgende:
Maar dan heb ik nu een vriendin die zelf respectloos met zichzelf is omgegaan qua seks en ook wat one night stands heeft gehad.
Ho. Hoooo. Hoooooooo.

Respectloos? Kan, maar zeker niet per definitie. Dat heeft alles te maken met hoe ze zelf in die relaties stond.
Ik ga naar huis.
pi_62725621
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:16 schreef TNA het volgende:

[..]

Wat ís het probleem dan nog? Ze heeft er vroeger blijkbaar flink op los geleefd, nu is ze blij met jou en is haar karakter blijkbaar veranderd.
Dat ik dat niet gedaan heb, maar nu spijt heb daarvan. Ik vind het moeilijk met iemand te zijn die wel dat gedaan heeft en ik niet, ik voel me dan altijd de sul.... de onervaren noob...

Pas na lang nadenken waarom ik me steeds aan haar verleden stoor kwam ik erachter dat het een gemis is bij mij en niet haar iets kwalijk neem... dat is het probleem...
pi_62725673
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ho. Hoooo. Hoooooooo.

Respectloos? Kan, maar zeker niet per definitie. Dat heeft alles te maken met hoe ze zelf in die relaties stond.
Ja ok misschien wat voorbarig getypt... laten we zeggen gewoon doen om het te ontdekken... iets waarvan ik nu denk....waarom heb ik dat niet gewoon gedaan en daarna pas principes maken...
pi_62725956
Ieder zijn ding Goodblood, dat jij meisjes altijd op jouw manier hebt behandeld lijkt me niets mee. En dat je chick er vroeger anders tegenover stond is haar goed recht. Overigens heeft haar verleden haar wel gevormd zoals ze nu is. Principes overigens gewoon lekker houden, anders had je er nooit aan moeten 'beginnen' ;-)
pi_62725964
quote:
Meisjes vinden het belachelijk dat jongens zeuren over meisjes die op bovengenoemde manier met seks omgaan omdat ze dan sletten zijn o.i.d. en dat jongens het gewoon zomaar kunnen doen. Ik weet niet waar ze dit vandaan halen maar ik vind het van een jongen net zo sletterig.
Eens.
pi_62726028
quote:
Mijn probleem:
Spijt hebben van mijn goede gedrag vroeger omdat ik geen meisje kan vinden die zelf ook zich goed gedragen heeft ...
Die zijn er wel, maar probeer maar eens een man te vinden die zich goed gedragen heeft en dat nog steeds doet.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:32:01 #17
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62726094
Herkenbaar.

@Goodblood; je typt dat jij nu ook de behoefte hebt om rond te 'sletten'. Waarom dan? Is je vriendin na haar sletperiode nu bij jou 'saai' in bed?
pi_62726104
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die zijn er wel, maar probeer maar eens een man te vinden die zich goed gedragen heeft en dat nog steeds doet.
meld
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62726139
quote:

[..]

Die zijn er ook hoor
pi_62726220
oke dus eigenlijk hoor je te zeggen: ik baal dat mijn vriendin meer ervaring heeft dan ik
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:39:23 #21
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62726455
Dus het probleem ligt niet bij haar, maar bij jouw spijt. Jij bent dom geweest vind jem want jij principes, blablabla.

Ik vind dat je niet zo'n slappe zak moet zijn en het of uit moet maken (principes blablabla) of gewoon enigszins de schijn op proberen te houden dat je een vent bent en dat je het kan handelen.

Waar hebben we het over hee...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62726465
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:32 schreef sh4dow het volgende:
Herkenbaar.

@Goodblood; je typt dat jij nu ook de behoefte hebt om rond te 'sletten'. Waarom dan? Is je vriendin na haar sletperiode nu bij jou 'saai' in bed?
Nee dat niet. Ik heb die behoefte omdat ik nu een soort gevoel heb van gemis in mijn leven. Ik zou het heel raar vinden om maar 1 vrouw in mijn leven te hebben gehad die zelf wel meerdere mannen gehad heb. Als zij ook maar 1 had gehad was het een soort gedeelde onwetendheid geweest, nu niet.

Dit is tevens een reactie op de persoon hierboven die zei dat ik mijn principe moet houden en anders er niet aan had moeten beginnen.

Daar geef ik je gelijk in...en daar voel ik me dus ook rot over. Die principe is gevormd door een oudere zus en tv waarin ik altijd meisjes pijn gedaan zag worden en zo vorm ik dan het principe dat niet te willen doen.
Alleen ik wilde natuurlijk wel altijd heel graag seks en toen deed de kans zich voor na paar weken met mijn vriendin te zijn geweest en heb ik zonder terugkijken op mijn principes het gewoon gedaan omdat ik er zelf ook gek van werd. Toen wist ik uiteraard al van haar verleden. Ik voelde me gewoon alleen op de wereld met dat principe en ben mezelf dus gaan aanpassen aan de tijdsgeest....alleen dat had ik gewoon op mijn 13e moeten doen.... niet op een leeftijd waarin mensen zich gaan settelen met hoe ze zijn...heb het gevoel dat ik mezelf nog moet ontdekken...
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:40:10 #23
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62726493
quote:

[..]

'Goed gedragen'?

Als je niet vreemd gaat en niets strafbaars hebt gedaan, dan heb je je goed gedragen.
pi_62726543
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:35 schreef waal2163 het volgende:
oke dus eigenlijk hoor je te zeggen: ik baal dat mijn vriendin meer ervaring heeft dan ik
Eens.

En over slappe zak zijn.... Prima, maar zo promoot je eigenlijk de "niet bij nadenken gewoon doen" houding... Waar iedereen eigenlijk zo'n hekel aan heeft.

Laten we vooral niet nadenken over dingen dan hebben we er ook geen last van.
Ben ik het dan weer niet helemaal mee eens.
pi_62726650
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:40 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

'Goed gedragen'?

Als je niet vreemd gaat en niets strafbaars hebt gedaan, dan heb je je goed gedragen.
Vind ik wat kortzichtig, er zijn meer dingen die onder slecht gedrag vallen dan alleen vreemdgaan.

Maar ik wil verder geen zinnen uit mn verhaal analyseren. Ging me om mn probleem en hoe op te lossen. En misschien mensen die hetzelfde voelen dat ze wat laten horen
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:45:17 #26
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62726682
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Vind ik wat kortzichtig, er zijn meer dingen die onder slecht gedrag vallen dan alleen vreemdgaan.
Is het niet kortzichtig te stellen dat jij dat waarde oordeel kunt vellen voor de gehele mensheid?

Ik probeer het nog enigszins objectief te houden.
pi_62726702
Ik laat wat van me horen, heb hetzelfde. Vandaag 3e gesprek psycholoog gehad, kan me namelijk niet voorstellen dat het probleem ligt bij mij dat mijn vriendin met 4 jongens voor mij naar bed is geweest. Is vast een onderliggende oorzaak, die ben ik nu aan het uitvinden.
ARGH?!
pi_62726737
Ik zou ook geirriteerd en jaloers zijn. Gewoon uitzitten.
pi_62726762
ja maar is het nou echt zo erg, ben jij nog nooit met iemand anders naar bed gegaan?
pi_62726772
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Maar ik wil verder geen zinnen uit mn verhaal analyseren. Ging me om mn probleem en hoe op te lossen. En misschien mensen die hetzelfde voelen dat ze wat laten horen
Tja je baalt er dus eigenlijk van dat je je 'slettenperiode' hebt gemist. Dat hoeft geen probleem te zijn als je je daar bij neer kan leggen, maar heb jij het gevoel dat je deze tijd nog moet gaan inhalen, dan zal deze relatie ook geen lang leven hebben vrees ik.

Het enige wat je kan doen is je er overheen te zetten dat je vriendin een 'sexverleden' heeft gehad. Ze heeft nu voor jou gekozen en naar mening moet je dan niet zeuren dat ze andere heeft gehad, dat hebben namelijk de meeste vrouwen/mannen op die leeftijd. Als je hier dus echt niet tegen kan en het is onoverkomelijk voor je dan moet je het uitmaken.
pi_62726788
Ik of TS? In Ts geval, lees even goed
ARGH?!
pi_62726792
Er zijn twee mogelijkheden:
1) Je kan er mee leven en je accepteert het.
2) Je kan er absoluut niet mee leven en je maakt het uit.
pi_62726798
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:45 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Is het niet kortzichtig te stellen dat jij dat waarde oordeel kunt vellen voor de gehele mensheid?

Wil geen oordeel velen over gehele mensheid, probeer te zien dat ik alles post vanuit mijn oogpunt. Als ik bijvoorbeeld altijd al verkeerd gekeken heb naar seksualiteit en omgaan met meisjes hiermee. Corrigeer me dan.
pi_62726822
ja idd, waarschijnlijk is het een hele mooie lieve meid die voor jou heeft gekozen, laat het verleden lekker rusten, je word er niet vrolijker van door zo te gaan zitten kniezen, komt allemaal goed joh.
pi_62726865
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef Deliah het volgende:
Ik zou zeggen probeer ermee te leven ( lukt mij ook nog niet )

Of doe wat aan je probleem en bezoek ook een psycholoog, want je zal dit voor de rest van je leven houden met andere relaties. Goh wat weet ik het toch goed, nu nog zelf even zo zien
ARGH?!
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:50:12 #36
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62726867
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Wil geen oordeel velen over gehele mensheid, probeer te zien dat ik alles post vanuit mijn oogpunt. Als ik bijvoorbeeld altijd al verkeerd gekeken heb naar seksualiteit en omgaan met meisjes hiermee. Corrigeer me dan.
Nou, dat gaat weer wat ver. Maar sex is niet inherent slecht, ook geile neuksex met zonder liefde niet.
pi_62726922
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:45 schreef NEUTE het volgende:
Ik laat wat van me horen, heb hetzelfde. Vandaag 3e gesprek psycholoog gehad, kan me namelijk niet voorstellen dat het probleem ligt bij mij dat mijn vriendin met 4 jongens voor mij naar bed is geweest. Is vast een onderliggende oorzaak, die ben ik nu aan het uitvinden.
Ok! Wat een stap om naar psycholoog te gaan hiervoor, wel ok trouwens. Die onderliggende oorzaak is (denk ik) in mijn geval dus het gemis van mijn kant.... als zij ook niet op jonge leeftijd dat soort dingen had gedaan had het mij ook niet kunnen storen omdat ik het feit kan negeren... maar dat heeft ze wel en nu opeens vind ik het rot.

dus of ik neem het haar kwalijk (is onredelijk)

of ik baal zelf dat ik het niet gedaan heb want had ik dat wel gedaan waren we weer gelijk

of ik hou me gewoon vast aan mn principes ...maar dan had ik helemaal niks moeten beginnen met haar. Want door seks te hebben zomaar ook al is ze dan mijn vriendin, heb ik wel mijn principes opzij gezet. Dit omdat ik het opeens niet meer eens was met mijn principes door herhaaldelijke ervaringen met meisjes die dit principe gewoon onzin vinden.

ik kies dus voor de 2e
pi_62726943
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:47 schreef waal2163 het volgende:
ja maar is het nou echt zo erg, ben jij nog nooit met iemand anders naar bed gegaan?
Nee, ook niet gewoon naakt geweest met iemand o.i.d.
pi_62726980
Daarom moet je voor je je gaat binden of met iemand in zee gaat haar/zijn verleden volledig analyseren, zodat je voor geen verrassingen komt te staan.
Interviews met familie, vrienden/vriendinnen van nu en vroeger, oud-leraren, sportmaatjes en trainers, etc.
Interviews met een bureaulamp gericht op de ondervraagde.

En als dát allemaal onschuldig is, dán kan je besluiten om wel 't vriendje/vriendinnetje te worden van die persoon.
pi_62727014
oke, maar wil je haar wel een kans geven?
want als jij haar dit toch ook stiekum maar een beetje kwalijk neemt, ga je dit merken in je relatie, want dat gaat je vriending merken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:55:30 #41
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62727038
Ik herken het wel. M'n vriendin en ik hebben beide wel een slet periode gehad, maar zij is nu juist terughoudender geworden in bed. Ze heeft minder ervaring als mij, ze liet het vooral gebeuren. Dat is ook frustrerend.
pi_62727048
als de enige reden dat je 'respectvol' met vrouwen omgaat is omdat je denkt dat dat de beste manier is om in hun broekje te komen, heb je dat zelf gewoonweg fout gezien ...

als je je aan iemand moet ergeren is dat aan jezelf en je eigen dome goedgelovigheid
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_62727063
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef Deliah het volgende:
Absoluut gelijk. Die conclusie heb ik getrokken.

Alleen ik weet het niet. Zo kan ik 2 weken met haar zijn zonder dat ik er ook maar 1 keer aan denk. Maar dan 1 verkeerde opmerking van haar en ik zie het weer helemaal voor me. Dit kan van alles zijn. bijvoorbeeld een meisje op tv die zomaar een jongen neukt om wraak te nemen en dan gaat mijn vriendin zitten lachen in de vorm van "you go girl"... dat is zo'n moment dat ik me weer gepest voel...

Uitmaken is opgeven.. ik wil dit probleem niet opgeven want dan moet ik ook de rest van mijn leven er niet meer over beginnen...terwijl het waarschijnlijk wel blijft. Ik moet het oplossen
pi_62727091
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:51 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Ok! Wat een stap om naar psycholoog te gaan hiervoor, wel ok trouwens. Die onderliggende oorzaak is (denk ik) in mijn geval dus het gemis van mijn kant.... als zij ook niet op jonge leeftijd dat soort dingen had gedaan had het mij ook niet kunnen storen omdat ik het feit kan negeren... maar dat heeft ze wel en nu opeens vind ik het rot.

dus of ik neem het haar kwalijk (is onredelijk)

of ik baal zelf dat ik het niet gedaan heb want had ik dat wel gedaan waren we weer gelijk

of ik hou me gewoon vast aan mn principes ...maar dan had ik helemaal niks moeten beginnen met haar. Want door seks te hebben zomaar ook al is ze dan mijn vriendin, heb ik wel mijn principes opzij gezet. Dit omdat ik het opeens niet meer eens was met mijn principes door herhaaldelijke ervaringen met meisjes die dit principe gewoon onzin vinden.

ik kies dus voor de 2e
Mja zo een grote stap was het niet hoor, had het met me ex en nu met me huidige vriendin ook. Zij is met 4 jongens voor mij naar bed gegaan, ik met 4 meiden. Me ex met 12. Ben het gewoon zat om elke keer maar na te denken over wat zij heeft gedaan vroeger.

Jaloezie, onzekerheid... Geen id, ik ga het merken. Een ding wat zeker is is dat ik hier vanaf wil, en daar heb ik bezoekjes aan een psycholoog ook wel voor over, schaam me niet. Neem me vriendin zelfs mee volgende week. Zij wordt er ook gek van dat ik maar vragen blijf stellen. Ben heel hypocriet bezig, van mezelf keur ik het goed maar van haar op de een of andere manier niet. Dubbele moraal...

Dit is het meisje waarmee ik wil blijven, dus ga ik er wat aan doen. Punt. En goedkomen gaat het, al moet ik door het vuur gaan. Sla mezelf 10 x voor me kop als ik het met deze meid verpest door zoiets.

Nu is het voor jou anders omdat je nog maagd was, maar eigenlijk zou het ook niet uit moeten maken.

Succes iig
ARGH?!
pi_62727098
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef OldJeller het volgende:
Daarom moet je voor je je gaat binden of met iemand in zee gaat haar/zijn verleden volledig analyseren, zodat je voor geen verrassingen komt te staan.
Interviews met familie, vrienden/vriendinnen van nu en vroeger, oud-leraren, sportmaatjes en trainers, etc.
Interviews met een bureaulamp gericht op de ondervraagde.

En als dát allemaal onschuldig is, dán kan je besluiten om wel 't vriendje/vriendinnetje te worden van die persoon.
Haha, lichtelijk sarcatisch neem ik aan. Vrij onmogelijk... Voor je aan zulke gesprekken toekomt heb je je al gebonden... (of zij)
pi_62727165
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:54 schreef waal2163 het volgende:
oke, maar wil je haar wel een kans geven?
want als jij haar dit toch ook stiekum maar een beetje kwalijk neemt, ga je dit merken in je relatie, want dat gaat je vriending merken.
Wil het zeker een kans geven... Heb het heel erg naar mijn zin bij haar... passen ook goed bij elkaar. Ze heeft het ook over samenwonen enz... zij ziet het iig helemaal zitten

Alleen dit idee beangstigt me een beetje. Dan denk ik.....maar dan is ze mijn enige in heel mijn leven...

Terwijl ik daar juist blij om zou kunnen zijn... toch zit er constant zo'n mannetje op mijn schouder die me af en toe een klap geeft
pi_62727188
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:55 schreef sh4dow het volgende:
Ik herken het wel. M'n vriendin en ik hebben beide wel een slet periode gehad, maar zij is nu juist terughoudender geworden in bed. Ze heeft minder ervaring als mij, ze liet het vooral gebeuren. Dat is ook frustrerend.
Same here.... omdat ze zo jong was liet ze het gebeuren...

paar vriendjes gehad en paar voor de zomaar...of misbruik
pi_62727206
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Same here.... omdat ze zo jong was liet ze het gebeuren...

paar vriendjes gehad en paar voor de zomaar...of misbruik
Hoeveel dan, je zal het vast wel excact weten.
ARGH?!
pi_62727212
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Goodblood het volgende:

[..]
Vrij onmogelijk... Voor je aan zulke gesprekken toekomt heb je je al gebonden... (of zij)
Dat ligt geheel aan jezelf en je manier van doen.
pi_62727236
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef NEUTE het volgende:

[..]

Mja zo een grote stap was het niet hoor, had het met me ex en nu met me huidige vriendin ook. Zij is met 4 jongens voor mij naar bed gegaan, ik met 4 meiden. Me ex met 12. Ben het gewoon zat om elke keer maar na te denken over wat zij heeft gedaan vroeger.

Jaloezie, onzekerheid... Geen id, ik ga het merken. Een ding wat zeker is is dat ik hier vanaf wil, en daar heb ik bezoekjes aan een psycholoog ook wel voor over, schaam me niet. Neem me vriendin zelfs mee volgende week. Zij wordt er ook gek van dat ik maar vragen blijf stellen. Ben heel hypocriet bezig, van mezelf keur ik het goed maar van haar op de een of andere manier niet. Dubbele moraal...

Dit is het meisje waarmee ik wil blijven, dus ga ik er wat aan doen. Punt. En goedkomen gaat het, al moet ik door het vuur gaan. Sla mezelf 10 x voor me kop als ik het met deze meid verpest door zoiets.

Nu is het voor jou anders omdat je nog maagd was, maar eigenlijk zou het ook niet uit moeten maken.

Succes iig
Idd op onze sekspartners na hetzelfde verhaal.... Idd dat nadenken over wat ze gedaan heeft hoe ging het...

als je nou zeker wist dat het kneuzenwerk was kon je er wel een beetje om lachen... maar je ziet steeds van die OMFG porno voor je
pi_62727270
Kijk dan ook niet zoveel porno Maak je eigen porno.
ARGH?!
pi_62727332

Ik vraag er simpelweg niet naar. Wat niet weet, wat niet deert. <3 zelfbescherming
pi_62727344
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:01 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat ligt geheel aan jezelf en je manier van doen.
Zoals je het omschreef lijkt me nogal overdreven, maar voordat je een serieuze relatie begint is het wel handig om te kijken wat voor persoon het is, wat zijn/ haar achtergrond is, zijn/ haar wensen/ ideeën e.d.
pi_62727351
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Idd op onze sekspartners na hetzelfde verhaal.... Idd dat nadenken over wat ze gedaan heeft hoe ging het...
Hoe bedoel je op sexpartners na, zij heeft er veel meer gehad dan 4? Ik ga nu naar de sportschool, iets wat jij ook zou moeten doen. Zoek afleiding, ga wat doen, geef jezelf niet teveel tijd na te denken. Overigens een tip van de psycholoog Zal je reply straks wel weer lezen want weet hoe lastig het is. Hoelang heb je dit trouwens al?
ARGH?!
pi_62727384
Je zegt dus dat je onvolwassen bent. "Hij heeft een playstation en ik niet en nu ga huilen!"

of in jou geval, zij is wel met meerdere mensen naar bed gegaan en ik niet en dat is niet eerlijk dus nu ga ik dat ook maar doen. Dude, je bent een schande en je verdient haar niet eens.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62727401
Haar leven is niet begonnen toen ze met jou kreeg. Al zou je dat graag willen.

Jij bent gewoon een laat bloeier, nix mis mee.
pi_62727406
Wel herkenbaar, Ik ben mijn vriend's eerste, en hij niet de mijne.
In het begin was hij er onzeker over in de zin dat hij dacht dat ik er weer met een ander vandoor zou gaan, en nu uit hij af en toe wel dat hij het met een ander meisje zou willen proberen. Omdat ik dat niet raar vind, en zelf ook zou hebben, geef ik aan dat hij binnen de relatie best een ander zou kunnen proberen. Nu moet zich nog een kandidate aandoen.

[edit] de clue van het verhaal: vertel het haar, misschien geeft ze je wel de mogelijkheid binnen de relatie
And the druids turn to stone...
pi_62727407
Ja meer dan 4.. en zit al 2 jaar op sportschool Heb het al sinds ik echt ben begonnen met uitgaan en meisjes leren kennen (en er dus achter kwam dat ze allemaal fucked up zijn (die ik tegen kwam dan)); vanaf mn 18e
pi_62727470
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:06 schreef roepdeman het volgende:
Je zegt dus dat je onvolwassen bent. "Hij heeft een playstation en ik niet en nu ga huilen!"

of in jou geval, zij is wel met meerdere mensen naar bed gegaan en ik niet en dat is niet eerlijk dus nu ga ik dat ook maar doen. Dude, je bent een schande en je verdient haar niet eens.
lekker simpel weer gast.. Ik snap ook wel dat het zo kinderachtig is, daarom kan ik er ook niet tegen dat het niet zo makkelijk te negeren is.
pi_62727483
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:05 schreef Deliah het volgende:

[..]

Zoals je het omschreef lijkt me nogal overdreven, maar voordat je een serieuze relatie begint is het wel handig om te kijken wat voor persoon het is, wat zijn/ haar achtergrond is, zijn/ haar wensen/ ideeën e.d.
Dat was 't uiteraard ook.
Maar verder neem ik aan dat je enige hoogte hebt van iemand voor je die persoon echt je 'partner' noemt.
En anders zijn 't van die relaties die na een paar weken/maanden stranden, omdat je dan die persoon echt hebt leren kennen.
pi_62727539
Dus eigenlijk kijk je op haar neer en wil je gelijk komen te staan? Belachelijk motief. Koester gewoon wat je nu hebt: seks en liefde
pi_62727869
Kijk juist tegen haar op.... zij heeft het wel goed gedaan....

En ik wist ook wel dat ze wat gedaan had...maar ik heb geprobeerd me er niks van aan te trekken omdat ik anders nergens kom... ieder meisje heeft ondertussen (mijn leeftijd) wel iets gedaan.... maar toch blijft het irriteren
pi_62727943
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:08 schreef Goodblood het volgende:

[..]

lekker simpel weer gast.. Ik snap ook wel dat het zo kinderachtig is, daarom kan ik er ook niet tegen dat het niet zo makkelijk te negeren is.
Het is heel simpel. Je koos voor haar én haar verleden. Wist je niks van haar verleden af dan ben jij hier degene die simpel is en niet het 'probleem'. Ze heeft niks misdaan, ze heeft geleefd.

Ik zeg niet dat ik je niet begrijp, maar het lijkt alsof je denkt dat de wereld om jou draait, terwijl je nu echt een relatie met 2 aangaat (ok sommige met meer..)

ok ik zag je bovenstaande reactie niet , maar goed, het is iets in jouw koppie dus..
pi_62727997
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:21 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Je koos voor haar én haar verleden. Wist je niks van haar verleden af dan ben jij hier degene die simpel is en niet het 'probleem'. Ze heeft niks misdaan, ze heeft geleefd.

Ik zeg niet dat ik je niet begrijp, maar het lijkt alsof je denkt dat de wereld om jou draait, terwijl je nu echt een relatie met 2 aangaat (ok sommige met meer..)

ok ik zag je bovenstaande reactie niet , maar goed, het is iets in jouw koppie dus..
Helemaal met je eens. Je zegt het goed. Zij heeft geleefd ik niet.. en dat speelt me nu parten.... dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken met de TS...

hoe leg ik me hierbij neer...
pi_62728024
"Vrouwen willen niet zo behandeld worden"
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:25:59 #66
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62728093
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:45 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, je probeert TS jouwn mening in deze op te dringen door hem een slappe zak te noemen als hij er anders over denkt. Das heel wat anders. Blijkbaar heeft TS er last van en is hij meer gebaad bij constructief commentaar of advies. Ik persoonlijk kan me enigszins in zijn situatie inleven, ik zou er ook niet vrolijk van worden.
pi_62728285
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Je zegt het goed. Zij heeft geleefd ik niet.. en dat speelt me nu parten.... dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken met de TS...

Voel je je belazerd?
pi_62728373
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:31 schreef Deliah het volgende:

[..]

Voel je je belazerd?
Door mezelf ja....

Ik heb mezelf opgesloten...heel lang.. dat kan ik niet meer in halen.. en in die tijd had ik juist...eropuit moeten gaan... ik voel me zeg maar 13 op seksueel gebied... terwijl ik 21 ben... en daar voel ik me best kut over
pi_62728625
nou toen ik 13 was had ik nog geen sex kan ik je vertellen.
pi_62728728
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:40 schreef roepdeman het volgende:
nou toen ik 13 was had ik nog geen sex kan ik je vertellen.
Mijn vriendin wel en die daarvoor ook.... en die daarvoor...
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:55:14 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62729159
Vrouwen kunnen ook van betekenisloze seks genieten. De een wat meer dan de ander.
Dat geeft geen waardeoordeel over die vrouwen en ook niet over hun huidige relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:56:07 #72
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62729189
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen kunnen ook van betekenisloze seks genieten. De een wat meer dan de ander.
Dat geeft geen waardeoordeel over die vrouwen en ook niet over hun huidige relatie.
Ik ben het met je eens (maar natuurlijk) is er één maar: op je 13de, dat meen je toch niet serieus...
pi_62729283
Voor deze relatie is het al te laat maar in het vervolg gewoon niet meer naar vragen en ook tegen de desbetreffende vrouw zeggen dat je het niet wil weten.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:59:12 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62729290
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:56 schreef Bob-B het volgende:

Ik ben het met je eens (maar natuurlijk) is er één maar: op je 13de, dat meen je toch niet serieus...
Nee okay, daar ben ik het dan weer mee eens. En we weten natuurlijk niet hoe betekeningsvol of -loos die eerste keer was. Wellicht heeft ze daarna de smaak te pakken gekregen.
Anyhood, is het iets waar TS zelf mee to terms moet komen en niet zijn vriendin moet nadragen. Het is zoals het is en aan hem de beslissing of hij daar als een volwassen vent mee kan omgaan.
pi_62729379
Boeiend, het is maar seks.
pi_62729473
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee okay, daar ben ik het dan weer mee eens. En we weten natuurlijk niet hoe betekeningsvol of -loos die eerste keer was. Wellicht heeft ze daarna de smaak te pakken gekregen.
Anyhood, is het iets waar TS zelf mee to terms moet komen en niet zijn vriendin moet nadragen. Het is zoals het is en aan hem de beslissing of hij daar als een volwassen vent mee kan omgaan.
Als volwassen zijn betekend dat ik me er maar bij neer moet leggen dat sommige meisjes gevoelloos met seks om gaan en zich lekker laten uitwonen door jan en alleman omdat ze het zo graag willen ontdekken.... dan fine....doe ik dat toch

maar dan is dat ook mn beeld van vrouwen.....en wil ik er niets over horen als ik vervolgens, mocht het uit gaan met mijn vriendin, hetzelfde doe..."misbruik maken blabla" .. dan zijn immers de kreten die me die principes gaven...en ja dat was een frustatie uiting

dat zou immers hetzelfde zijn als zeggen: als een jongen het doet is hij stoer, als een meisje het doet is zij slet.

nu zeg je als een meisje het doet is ze aan het ontdekken..als een jongen het doet maakt hij misbruik...

lekker scheef
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:13:24 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62729847
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:03 schreef Goodblood het volgende:

Als volwassen zijn betekend dat ik me er maar bij neer moet leggen dat sommige meisjes gevoelloos met seks om gaan en zich lekker laten uitwonen door jan en alleman omdat ze het zo graag willen ontdekken.... dan fine....doe ik dat toch
Ze kunnen er ook gewoon plezier aan beleven, hè? Je stelt vrouwen wel in een erg ondergeschikte rol zo.
quote:
maar dan is dat ook mn beeld van vrouwen.....en wil ik er niets over horen als ik vervolgens, mocht het uit gaan met mijn vriendin, hetzelfde doe..."misbruik maken blabla" .. dan zijn immers de kreten die me die principes gaven...en ja dat was een frustatie uiting

dat zou immers hetzelfde zijn als zeggen: als een jongen het doet is hij stoer, als een meisje het doet is zij slet.

nu zeg je als een meisje het doet is ze aan het ontdekken..als een jongen het doet maakt hij misbruik...

lekker scheef
Waar zeg ik dat een jongen misbruik maakt als hij rondneukt?
Jij hebt blijkbaar totaal andere normen en waarden dan je huidige vriendin waar het seksualiteit betreft. Als dat echt tussen jullie in gaat staan, dan moet je je conclusies trekken en een vriendin zoeken met een zelfde soort seksuele moraal.
pi_62730075
Nee ik bedoelde niet dat jij dat zei maar dat was een waarheid mits voorafgestelde stelling als waarheid bevonden zou worden.

Zoals je het nu stelt moet ik seks maar als iets onboeiends zien... zou het wel oplossen trouwens...

Tis gewoon plezier verder niks.

En ik stel geen vrouwen in een ondergeschikte rol... Mede door oudere zus ben ik vrouwvriendelijk opgevoed/gaan denken... vervolgens zie ik alleen maar vrouwen het tegenovergestelde doen...

; niet zomaar seks hebben...gevoel bij zitten...

niet echt vreemd dat ik in de war raak zo
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:19:21 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62730124
Opwinding is ook gevoel ...
Het is dan misschien niet zo verheven als wachten op de ware, maar verre van gevoelloos.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:19:49 #80
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62730140
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:22 schreef Goodblood het volgende:

hoe leg ik me hierbij neer...
Dan klopt je TT toch niet ? Je stoort je aan je eigen verleden en niet aan dat van haar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_62730281
Heb ik geloof ik al paar keer gezegd... en toen kwam mijn probleem...daar wil ik graag oplossing/tips voor
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:43:14 #82
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62730988
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Goodblood het volgende:
Heb ik geloof ik al paar keer gezegd... en toen kwam mijn probleem...daar wil ik graag oplossing/tips voor
Toch haal je het steeds door elkaar. Althans als je net aangeeft dat jij het ziet als dat 'zij zich liet nemen door Jan en alleman' klinkt het weer als een verwijt naar haar (of naar alle sletjes (in jouw ogen)) ...

Volgens mij ben je gewoon onzeker, ze is wsl onderdanig en jij weet niet hoe je met je dominante positie om moet gaan omdat je jezelf onervaren voelt naast haar. Daarom verwijt je haar ook van alles tussen neus en lippen door en dat doe je weer omdat je bang bent voor je eigen kwetsbaarheid.

Tip : stel je niet aan ga neuken.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_62731024
Lol... daar kan ik iets mee xD

spot on ... kan me er wel in vinden
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:56:24 #84
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62731442
Dude als het one-night stands zijn dan moet je gewoon d'r gewoon uit dr sloffen sexen om het zo maar te zeggen. Ik kom ook van 'oppervlakkige spelletjes' in bed, de intensiteit die ik nu heb met mijn vriendin is ongeëvenaard. Geniet er van en geef haar een leuke tijd, niet te veel nadenken. Mijn vriendin was ook maagd, vind ik niet erg en ik zorg (gewoon) dat ze niks mist. Misschien denk ik wel eens wat als ze 'wat anders' wilt, maar als ik voor mezelf kijk en 'al die jaren' in kon wisselen voor een paar extra met haar...

Ik zou me er niet te druk om maken in ieder geval, en misschien ga je wel samenwonen, ben je 10 jaar getrouwd en ga je opeens samen naar een parenclub. Kan me niet voorstellen dat zoiets volledig onbespreekbaar is op den duur.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_62732411
quote:

[..]

lekker scheef
Tussen misbruik maken van en lekker ontdekken zit wel wat verschil he, dat weet je toch?

Misbruik maken is bv een meisje het idee geven dat het heel serieus is, haar broekje inglippen en er vandoor gaan, dus dat alles nep was.
Ontdekken en vrij zijn op seksueel gebied betekend bv een one night stand, waarbij beiden weten dat het voor die ene keer en er allebei ok mee zijn.

Bij misbruik komt er pijn van, bij lang leve de lol niet(als het goed is ).

Het is niet erg om met een meisje te bed te gaan als zij dat ook wil, als je beide weet dat het daarbij blijft en daar ok mee bent, dat is geen misbruik, ook meisjes kunnen van seks zonder liefde houden hier en daar.
Het is pas misbruik als je nept en haar hart wint om het dan te vertrappen.

Maar je bent dus jaloers omdat jij dat ook wel had willen doen, lastige situatie, je hebt je dus aan princiepe's vastgehouden waar je eigenlijk niet achter stond en nu zit je met de gebakken peren.
Dus of je zet je eroverheen en gaat lekker door met deze meid als je samen ee toekomst op wil bouwen, of je gaat weg en gaat de bloemetjes alsnog buitenzetten, of je moet de mazzel hebben dat zij het ok vindt als je nog het een en ander ontdekt, samen of alleen.

Dit probleem zit bij jou, je wist waar je aan begon, je hebt jezelf in de nesten gewerkt door iets te doen waar je eigenlijk in je hart niet achter stond, jezelf dingen ontzegt die je wel had willen hebben, je moet het ook zelf oplossen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62732589
TS, ik krijg het idee dat je nog teveel worstelt met je principes, waardoor het niet lukt om de zaak helder te krijgen voor jezelf.

Enerzijds heb je nog steeds last van een nare bijsmaak bij het idee dat sommige mensen eerst een hoop oppervlakkige contacten opgedaan hebben, voordat ze gaan voor een duurzame relatie. Je noemt het respectloos, verkeerd gedrag en dat jongens zich als een lompe zak gedragen en van meiden vindt je het sletterig. Je keurt het eigenlijk nog steeds helemaal af. (misschien keur je het wel meer af dan redelijk is?..)

Anderzijds besef je nu - getriggerd door kennis van het verleden van je huidige vriendin - dat je eigenlijk heel veel dingen hebt gelaten, die je zelf liefst ook gewoon had meegemaakt (maar niet hebt gedaan, omdat het tegen je principes in ging). (misschien ben je wel te snel een duurzame relatie aangegaan?.. ).

Misschien verlang je eigenlijk juist niemand anders dan je huidige vriendin, maar weet je niet goed hoe je haar verleden met het jouwe moet rijmen, als het gaat om het opgedaan hebben van seksuele ervaring met andere mensen. Je wil je graag gelijkwaardig voelen hierin, maar daavoor verschilt jullie verleden te veel. Als je bij haar wilt blijven kan je niet anders dan dit verschil te accepteren en elkaar respecteren hierin.

Je hebt nu spijt dat je je zo lang aan die principes hebt gehouden en ook spijt dat je niet eerder aan je gevoel hebt toegegeven. Je zou je af kunnen vragen waar je jouw principes nu feitelijk op baseert. Het is niet gezond om keuzes te maken tegen je gevoel in, maar het is ook niet gezond om keuzes te maken tegen je principes in. Probeer eerst eens een principe te vinden waar je ook achter kan staan met je hele gevoel en kijk dan pas verder wat je ermee wilt doen. Overleg het ook eerlijk met je vriendin, zonder haar aan te vallen op haar verleden, probeer samen tot een oplossing te komen.
pi_62732614
quote:
-gejank-
Dat je spijt hebt van je "goede" gedrag vroeger is inderdaad JOUW probleem. Niet dat van je vriendin. Sterker nog, met jouw houding verdien je haar naar mijn mening niet, want blijkbaar vind je je vriendin een slet die geen respect voor zichzelf heeft, die nu bezig is met nummertje zoveel. Zal ze leuk vinden

Wat ben jij onzeker en irrationeel zeg. Meen jij echt klaar te zijn voor een relatie? Dat je überhaubt insinueert gebrek aan zelfgespect gelijk te stellen aan het hebben van eerdere sexpartners. Ze heeft in het verleden al geneukt. So what?! Sex is leuk, sex is lekker, daar is niets mis mee.

Je zou willen dat je je gewoon had gedragen als een lompe zak? Maak je geen zorgen, dat doe je al.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_62732882
Verder wat Erodome zegt.
pi_62733159
ik vind kiwi iets te ongenuanceerd. het is mijn eerste echte relatie dus geef me ook de ruimte om te leren omgaan met gevoelens...gevoelens die je pas ontdekt in een relatie.... wel is mijn dank voor de 2 posts daarboven.

escaflowne je beschrijft het het beste... zo voelt het idd...ik wil mij gelijkwaardig voelen.

Ik heb een behoorlijke nasty jeugd gehad met een knallende scheiding van mijn ouders op jonge leeftijd...
Ik denk dat dit als oorzaak heeft gehad dat ik heel gevoelig met andere mensen om ga..zo gevoelig dat ik zelfs nooit bij andere meisjes in de buurt kwam.. bang voor weer een klap...de cruciale ontdekkingsleeftijd van 13-18 heb ik binnen gezeten... en in die tijd heb ik in solitariteit mijn principes gevormd... maar alleen uit theorie.. en nare nieuwsberichten etc... de praktijk leerde ik veel later kennen... en daarmee kom ik mijn echte gevoel tegen..het gevoel dat ik zolang heb geblokkeerd.. en idd dat zit me dan nu dwars..

ik wil idd niets liever dan een vriendin en liefde... alleen de dingen waar ik me altijd tegen heb afgezet...seks zomaar... etc dingen die net genoemd zijn... die heeft ze wel gedaan... .. en ik heb nu ik daar first hand goed tegen aan kan kijken ingezien dat ik al die jaren iets te overdreven protective ben geweest op dat gebied.. qua principes en qua acties.

Ik ga inderdaad proberen het naast me neer te leggen...mijn fout gewoon simpelweg te accepteren... en gewoon van haar te houden zonder haar verleden te zien.

Nogmaals dank voor die 2 posts
pi_62733234
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:34 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Door mezelf ja....

Ik heb mezelf opgesloten...heel lang.. dat kan ik niet meer in halen.. en in die tijd had ik juist...eropuit moeten gaan... ik voel me zeg maar 13 op seksueel gebied... terwijl ik 21 ben... en daar voel ik me best kut over
Dan heb je 2 keuzes:
1). Je dumpt je vriendin zodat je onbeperkt oppervlakkige seks kunt hebben
2). Je houdt op het gekwetste ego uit te hangen en koestert wat je hebt
pi_62733346
quote:

[..]

Dus je kijkt wel op je vriendin neer
pi_62733369
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:43 schreef Goodblood het volgende:
ik vind kiwi iets te ongenuanceerd. het is mijn eerste echte relatie dus geef me ook de ruimte om te leren omgaan met gevoelens...gevoelens die je pas ontdekt in een relatie.... wel is mijn dank voor de 2 posts daarboven.

escaflowne je beschrijft het het beste... zo voelt het idd...ik wil mij gelijkwaardig voelen.

Ik heb een behoorlijke nasty jeugd gehad met een knallende scheiding van mijn ouders op jonge leeftijd...
Ik denk dat dit als oorzaak heeft gehad dat ik heel gevoelig met andere mensen om ga..zo gevoelig dat ik zelfs nooit bij andere meisjes in de buurt kwam.. bang voor weer een klap...de cruciale ontdekkingsleeftijd van 13-18 heb ik binnen gezeten... en in die tijd heb ik in solitariteit mijn principes gevormd... maar alleen uit theorie.. en nare nieuwsberichten etc... de praktijk leerde ik veel later kennen... en daarmee kom ik mijn echte gevoel tegen..het gevoel dat ik zolang heb geblokkeerd.. en idd dat zit me dan nu dwars..

ik wil idd niets liever dan een vriendin en liefde... alleen de dingen waar ik me altijd tegen heb afgezet...seks zomaar... etc dingen die net genoemd zijn... die heeft ze wel gedaan... .. en ik heb nu ik daar first hand goed tegen aan kan kijken ingezien dat ik al die jaren iets te overdreven protective ben geweest op dat gebied.. qua principes en qua acties.

Ik ga inderdaad proberen het naast me neer te leggen...mijn fout gewoon simpelweg te accepteren... en gewoon van haar te houden zonder haar verleden te zien.

Nogmaals dank voor die 2 posts
Moeilijke jeugd, het cliché van de eeuw. Vluchtgedrag vind ik het. Mijns inziens denk jij nogal respectloos over vrouwen. (En nee, ik ben een man)
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:48:55 #93
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62733398
Mijn vorige vriendin had ook "meer" ervaring. Opzich geen probleem natuurlijk aangezien zij ook zeker niet mijn eerste was. Maar ze liep er enigszins mee te koop en was er ook soort van 'trots' op. Dat was wel iets waar ik in het begin van onze relatie wat moeilijker mee had. I.t.t. TS had ik zelf waarschijnlijk ook wat meer rondgeslet als ik daartoe mogelijkheid had gehad. Al denk ik wel dat hoe meer ervaring je bij elkaar in bed brengt hoe beter de seks wordt. Ik moet er trouwens wel aan toevoegen dat ik die nare bijsmaak van haar verleden enkel in het begin van onze relatie had, beetje mijn jaloerse periode. Ben namelijk totaal niet jaloers, alleen in 't begin van de relatie als ik echt tot over m'n oren verliefd ben, wil ik dit nog weleens ervaren al laat ik dit niet blijken.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:49:48 #94
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62733424
quote:
Mijn punt hiermee is dat ik het idee heb dat meisjes zich vooral sletterig gedragen om zich af te zetten tegen de jongens... en om hun macht hierover te bewijzen
Oke ik heb het topic niet doorgelezen maar ik vind dit toch wel enorme bullcrap. Mensen die sletten (m of v) zijn gewoon sneu, en hebben geen zelfrespect en klasse. Je bent verdorie toch wel meer dan dat...
My mama didn't raise no fool
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:52:22 #95
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62733512
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:49 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Oke ik heb het topic niet doorgelezen maar ik vind dit toch wel enorme bullcrap. Mensen die sletten (m of v) zijn gewoon sneu, en hebben geen zelfrespect en klasse. Je bent verdorie toch wel meer dan dat...
Stel je voor dat je van seks geniet en dit niet per se met een vaste partner hoeft te doen .
pi_62733544
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Moeilijke jeugd, het cliché van de eeuw. Vluchtgedrag vind ik het. Mijns inziens denk jij nogal respectloos over vrouwen. (En nee, ik ben een man)
denk je dat toch
pi_62733576
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:49 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Lees toch het topic nog maar even.
pi_62733612
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:53 schreef Goodblood het volgende:

[..]

denk je dat toch
Natuurlijk. Jij post hier een topic! Vanaf het moment dat jij op invoeren klikt heb je recht op mijn mening
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:56:54 #99
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62733704
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:52 schreef Bolter het volgende:

[..]

Stel je voor dat je van seks geniet en dit niet per se met een vaste partner hoeft te doen .
D'r is nogal een wezenlijk verschil tussen dat en sletten, denk je niet ?
pi_62733705
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef elcastel het volgende:

[..]

Toch haal je het steeds door elkaar. Althans als je net aangeeft dat jij het ziet als dat 'zij zich liet nemen door Jan en alleman' klinkt het weer als een verwijt naar haar (of naar alle sletjes (in jouw ogen)) ...

Volgens mij ben je gewoon onzeker, ze is wsl onderdanig en jij weet niet hoe je met je dominante positie om moet gaan omdat je jezelf onervaren voelt naast haar. Daarom verwijt je haar ook van alles tussen neus en lippen door en dat doe je weer omdat je bang bent voor je eigen kwetsbaarheid.

Goed gezegd
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:58:13 #101
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62733767
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:56 schreef La_Vita het volgende:

[..]

D'r is nogal een wezenlijk verschil tussen dat en sletten, denk je niet ?
Waar ligt dit verschil dan? TS geeft aan dat z'n vriendin meerdere ONS heeft gehad en dat zou sletten zijn?
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:00:17 #102
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62733871
quote:
Ik ben altijd heel respectvol met meisjes omgegaan en heb ze nooit gezien als gebruiksvoorwerp e.d. omdat ik begreep dat meisjes dat helemaal niet leuk vinden (ondertussen gaan ze wel met zulke jongens...maar ok)
Ik heb de rest van je verhaal niet gelezen, maar dit bovenstaande is één van de belangrijkste dingen die je ooit zult leren over vrouwen. Neem het mee voor de volgende..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:03:03 #103
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62733995
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:58 schreef Bolter het volgende:

[..]

Waar ligt dit verschil dan? TS geeft aan dat z'n vriendin meerdere ONS heeft gehad en dat zou sletten zijn?
TS geeft aan zijn zijn vriendin respectloos met zichzelf is omgegaan qua seks. Ik weet het fijne er niet van en ook niet of zij aan het sletten was, maar het klinkt niet goed.
pi_62734004
ik besef me opeens.. dat ik me geintimideerd voel door haar...omdat zij dapper genoeg was de beslissing te nemen gewoon te gaan ontdekken...en ik me juist ging opsluiten

ik heb idd geen "schade" opgelopen nu en zij wel. Nu ga ik daar mee zitten en vind ik het kut dat ze dat gedaan heeft.. terwijl zij eigenlijk veel beter en dapperder was daarmee dan ik...

Dat zou op zich wel een goede verklaring zijn waarom ik me er dan kut over voel... ik voel me niet "de man" in de relatie...

dus die tip "stel je niet aan ga neuken"....is eigenlijk best wel heel erg true...
pi_62734103
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef Goodblood het volgende:

dus die tip "stel je niet aan ga neuken"....is eigenlijk best wel heel erg true...
Met je vriendin?
pi_62734109
quote:
ik besef me opeens.. dat ik me geintimideerd voel door haar...omdat zij dapper genoeg was de beslissing te nemen gewoon te gaan ontdekken...en ik me juist ging opsluiten

ik heb idd geen "schade" opgelopen nu en zij wel. Nu ga ik daar mee zitten en vind ik het kut dat ze dat gedaan heeft.. terwijl zij eigenlijk veel beter en dapperder was daarmee dan ik...

Dat zou op zich wel een goede verklaring zijn waarom ik me er dan kut over voel... ik voel me niet "de man" in de relatie...

Gewoon aan haar haren je slaapkamer in sleuren en op het bed gooien
pi_62734135
ja met mijn vriendin ja haha xD
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:08:53 #108
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62734230
quote:

Ik vraag me af of je daadwerkelijk zoveel gemist heb. Waarschijnlijk als je nu gaat rondneuken denk je van; is dit alles . Misschien moet je het inderdaad doen, zul je nooit met de vraag komen te zitten what if..
Misschien ontmoet je wel een veel leukere meid, misschien ook niet.
Maar rondneuken is iig niet het summum.
pi_62734378
Als ik kijk naar wat mijn vriendin heeft meegemaakt.. heb ik zeker een hoop gemist.

Moet je denken aan middelbare school en dan eerste vriendinnetje hebben etc.. dat soort once in a lifetime opportunities...

met opsluiten bedoelde ik ook echt opsluiten... iedere dag naar school en zsm terug naar je kamertje...beetje kansloos gamen en vooral met niemand iets te maken hebben...kan je ook niks gebeuren.
pi_62734481
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Goodblood het volgende:
Heb het zo'n beetje gelezen, het probleem ligt bij jou.
Bij jouw onwil om de zaken te accepteren zoals ze zijn.

Even een stapje verdieping: Zij heeft ervaring, jij niet. Jij voelt je onzeker, maar je kunt bepaalde dingen niet tegen jezelf toegeven. Elk mens heeft de behoefte aan een positief zelfbeeld.
Dus vertaal jij je eigen onervarenheid als 'respect voor vrouwen'. Fok zou zeggen: Ts heeft niet gen***kt; jij zegt: ik heb respect voor vrouwen.

Ok, terug naar vandaag.
Je hebt een leuke meid gevonden. Gefeliciteerd.
Nu verwijt jij haar dingen die zij niet kan veranderen. Dat is oneerlijk. Als jij er niet mee om kunt gaan (want dat is het), moet je een andere vriendin zoeken.
Je kunt niet van je huidige vriendin eisen dat ze het verleden ongedaan maakt omdat jij er niet mee om kunt gaan.
Punt twee. Kijk eens naar jezelf. Echt, wees eens eerlijk. Waar ben je mee bezig?
Je bent 19 en je kunt er niet tegen dat je vriendin iets met anderen heeft gehad.
Naarmate je ouder wordt, wordt dat probleem alleen maar groter.
Als je 30 bent, ben je dan serieus op zoek naar een maagd van 30?
Nee natuurlijk niet!! Dan heb je wel geleerd te accepteren dat mensen niet hun hele leven op jou hebben gewacht.
Dat moet jij dus leren: Mensen doen gewoon hun eigen ding, en op een mooi moment komen ze jou tegen en dan worden ze jouw vriend/vriendin.
Dat moet jij leren, en het is jammer als die les je je huidige relatie kost. Het is namelijk niet nodig.
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:14:40 #111
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_62734505
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Goodblood het volgende:
Als ik kijk naar wat mijn vriendin heeft meegemaakt.. heb ik zeker een hoop gemist.

Moet je denken aan middelbare school en dan eerste vriendinnetje hebben etc.. dat soort once in a lifetime opportunities...
Maar dát zul je nooit meer opnieuw kunnen doen..
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:15:25 #112
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62734541
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:11 schreef Goodblood het volgende:

met opsluiten bedoelde ik ook echt opsluiten... iedere dag naar school en zsm terug naar je kamertje...beetje kansloos gamen en vooral met niemand iets te maken hebben...kan je ook niks gebeuren.
Kijk, dit dacht ik al een beetje. Althans ken geen man die niet liever z.s.m. op een chick klimt, zeker niet in z'n tienerjaren. Dat "ik wilde niet rondsletten blabla" leek mij ook eerder niet uit eigen wil.
pi_62734774
Klopt... is zeker niet uit eigen wil.

Ik begin het steeds meer eens te worden met de gedachte dat het gewoon een dominantie verhaal wordt...

She's the boss... maar alleen om een reden waar ik waarde aan hecht en hierdoor voel ik me geintimideerd.
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:24:18 #114
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62734913
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef Goodblood het volgende:
Klopt... is zeker niet uit eigen wil.

Ik begin het steeds meer eens te worden met de gedachte dat het gewoon een dominantie verhaal wordt...

She's the boss... maar alleen om een reden waar ik waarde aan hecht en hierdoor voel ik me geintimideerd.
Dat dominantie snap ik eerlijk gezegd niet helemaal.
pi_62735051
Ja ok... misschien wat onzinnig ook... maar de man wil altijd het mannetje zijn toch? dat is niet zo als het mannetje zich geintimideerd voelt door het vrouwtje.. en dus is zij meer dominant.. dan wil zij niet en hij ook niet...
pi_62735547
Ik kan je goed begrijpen. Tho ik nooit mezelf als een onervaren noob heb gezien. Point is, ik heb, ook omdat ik in mijn naaste omgeving vrouwen heel hard gebruikt heb zien worden, er voor gekozen om niet "rond-te-neuken". Ik zie dit als een van de weinige sterke punten aan mezelf. Een Disneyland magical sugarplum fairy relatie bestaat toch niet, de kans is groot dat elke vrouw waar je ooit iets mee hebt gehad of zal hebben al sexueel actief is geweest. Jij nu trouwens ook mocht het eens fout gaan met deze. Ik zou proberen om me hier niet bezig mee te houden, en als ze heel makkelijk is in het bespreken over wat ze al dan niet heeft gedaan met [insert random guy] vraag haar dan om zulke dingen voor zich te houden. Ik bedoel serieus, als je dat niet aankan moet dat geen dagelijkse topic zijn.
Misschien is deze relatie op een beetje een wazige manier tot stand gekomen. Persoonlijk zou ik niet willen weten wat het sexuele verleden van mijn vriendin is..mits ze geen SOA heeft en de condooms op zijn..
Wederom; Praat met elkaar, probeer jezelf en je gevoelens goed te verwoorden.

Heck, misschien ben je gewoon heel erg onzeker omdat je weet wat ze wel niet heeft gedaan vroeger.

En over dat "Mensen kunnen veranderen", ja dat kan..tot een bepaalde hoogte.

Succes
Numbers and figures.
pi_62735589
quote:

Het heeft niets te maken met dapperder of beter, ook al snap ik dat het zo kan voelen in eerste instantie. Ik kan me heel goed indenken dat jij destijds zo je redenen had om je een bepaalde manier van doen en denken toe te eigenen, zeker gezien het stukje verleden met je ouders dat je aanhaalt.

Nu met je huidige vriendin zie je dat zij er heel anders mee om heeft kunnen gaan. Wellicht zal zij op dat punt meer vrijheid genoten hebben, in haar doen en laten, om zo te kunnen leven. Je wordt nu geconfronteerd met iemand die er heel anders mee omgaat en dat heeft je aan het denken gezet, waardoor je voelt dat je je mening op bepaalde punten beter bij kan stellen.

Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je, vergeleken met haar, tekort bent geschoten hierin, als man en veel moeite hebt dit gevoel te verkroppen. Dat is ook niet zo raar, want als je iemand treft die met jou seks wil hebben en het gaat op een leuke respectabele manier, dan geeft je dat zeker een bepaalde ego-boost, zowel fysiek als mentaal. En toch kun je beter ophouden jezelf hierin veel kwalijk te nemen, dat zou onredelijk zijn. Je hebt dan wel minder vaak die ego-boost ondergaan, maar je bent er niet minder 'man' om ofzo. Dat is gewoon niet de juiste conclusie om te trekken in deze situatie. Je bent juist op en top man in de man die jij voor jouw vriendin bent nu, anders zou ze toch ook niet met jou willen samenwonen?
pi_62735590
Mijn mening:) Weet niet of het wat uitmaakt, maar ik ben n meisje;) Je moet geen spijt hebben van hoe jij met meisjes bent omgegaan!! Ik vind dat je er trots op moet zijn, wat iedereen ook vindt, dat is mijn mening. Tuurlijk zijn er meisjes die veel seks hebben met jongens waar ze verder niks voor voelen, en andersom natuurlijk ook. Er zijn ook heel veel meisjes die net als jou hun tienerjaren door zijn gekomen, zonder veel te experimenteren met jongens!! Niet iedereen is hetzelfde, en daar is niks mis mee, maar niet alle meisjes zijn en denken zo als jouw vriendin, je moet jezelf niet alleen met haar vergelijken. Het zegt wat over hoe sterk jij bent dat je je niet door die meisjes het bed in liet slepen!!

Ik begrijp wel heel goed dat je het gevoel hebt dat je wat gemist hebt, misschien klinkt het wat afgezaagd maar seks stelt toch niks voor als er geen liefde bij komt kijken, vind ik. Als zij zo gek op jou is, dan overtreft de seks met jou al die andere mannen bij elkaar, het is niet te vergelijken. Probeer te genieten van je relatie en vergelijk jezelf niet met haar. Je krijg er spijt van als je die tijd in wil halen die je zogenaamd gemist hebt..je bent niet voor niks zoals je bent. Je moet niet jezelf veranderen doordat je iemand bent tegengekomen die tijdens de afgelopen jaren anders in het leven stond dan jij.
pi_62735657
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:28 schreef Goodblood het volgende:
Ja ok... misschien wat onzinnig ook... maar de man wil altijd het mannetje zijn toch? dat is niet zo als het mannetje zich geintimideerd voelt door het vrouwtje.. en dus is zij meer dominant.. dan wil zij niet en hij ook niet...
Je hebt het best goed door.

Vergeet het verleden, en die kutprincipes.
Je bent nu d'r vent en van enkele eerdere ONS's was je echt niet beter gaan neuken hoor.
Van je vriendin beter leren kennen wel.

You da man!
Pluk de dagen die gaan komen, die spijt van jezelf gaat een bitch voor je worden als je dat maar in je hoofd blijft laten spelen, terwijl dat nergens voor nodig is.

Is sex op je dertiende echt zo doodgewoon tegenwoordig trouwens?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62735813
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef Roquefort het volgende:
Vind 13 idd nogal jong om eerlijk te zijn..Ik dacht dat ik op mijn 16e er nogal vroeg bij was.
Numbers and figures.
pi_62736061
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:42 schreef Roquefort het volgende:
Misschien niet als je in de VS woont.
Maar 13 lijkt me wel erg jong, denk dat de meesten tussen hun 16e en 19e gaan fladderen.
pi_62736106
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef Naarak het volgende:
niet alle meisjes zijn en denken zo als jouw vriendin, je moet jezelf niet alleen met haar vergelijken. Het zegt wat over hoe sterk jij bent dat je je niet door die meisjes het bed in liet slepen!!
Alsof hij de kans had meid... Lees eerst het topic nog even door.
pi_62736159
Thanks voor de laatste posts... ik zal ze gebruiken als backup als ik me weer is kut voel om zelfde reden. Ben hoop opgeschoten in ieder geval

many thanks!
pi_62736207
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Alsof hij de kans had meid... Lees eerst het topic nog even door.
Heb wel 1 keer een meid afgewezen.... jaar geleden...om zelfde reden als die ik nu tegen kwam bij mijn vriendin... haar verleden schrok me toen ook af
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:11:04 #125
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62736758
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:07 schreef Panthera1984 het volgende:
Wel herkenbaar, Ik ben mijn vriend's eerste, en hij niet de mijne.
In het begin was hij er onzeker over in de zin dat hij dacht dat ik er weer met een ander vandoor zou gaan, en nu uit hij af en toe wel dat hij het met een ander meisje zou willen proberen. Omdat ik dat niet raar vind, en zelf ook zou hebben, geef ik aan dat hij binnen de relatie best een ander zou kunnen proberen. Nu moet zich nog een kandidate aandoen.

[edit] de clue van het verhaal: vertel het haar, misschien geeft ze je wel de mogelijkheid binnen de relatie
@goodblood : ik vind dit een heel mooi topic, omdat iedereen zich er wel in kan verplaatsen. Ook ik heb eigenlijk alleen maar dit soort meisjes meegemaakt, omdat ik op lekkere, stoute vrouwen val. Hell, ik ben net getrouwd met zo'n dame. En ja, zij heeft er toch wel wat meer dan ik versleten. Maar weet je waar het geheim ligt? Praat er over. Het enige om onderbuikgevoelens te verwerken, is door er over te praten. PRATEN PRATEN PRATEN. Daar is ze toch ook je schatje voor?

Ik heb het bij mijn vrouw in het verleden ook wel eens geuit. Zij had bv vanalles al geprobeerd. MMV trio, MVV trio, relaties met vrouwen en een hoop gescharrel. Maar door het te bespreken, kwam ook ter sprake dat ik sommige dingen gemist had voor mijn gevoel. En dat vond ze zelfs schattig en ook wel uitdagend om iets mee te doen. Dus nu hebben soms een triootje met een hele lekkere vriendin van haar, gaan we soms zelfs naar een parenclub, maar we doen alleen wat ons samen spannend en leuk lijkt. Precies wat Panthera zegt, is ook mogelijk natuurlijjk. Maak van het nadeel wat jij voelt een voordeel. Een vrouw die ervaring heeft, is beter dan een heilig maagdje.

Dus maak je niet druk, niet gaan malen over een aangezicht van haar met een andere vent, want dan denk ik je gelijk aan Rocco Siffredi die je vriendin helemaal kapot neukt. En dat is bullshit, want het overgrote deel van 1-nightstands en sex in het algemeen is knullig en zeer oninspirerend.
uit elkaar scheuren is leuk :-)
pi_62736916
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:11 schreef beestmoeder het volgende:

[..]

@goodblood : ik vind dit een heel mooi topic, omdat iedereen zich er wel in kan verplaatsen. Ook ik heb eigenlijk alleen maar dit soort meisjes meegemaakt, omdat ik op lekkere, stoute vrouwen val. Hell, ik ben net getrouwd met zo'n dame. En ja, zij heeft er toch wel wat meer dan ik versleten. Maar weet je waar het geheim ligt? Praat er over. Het enige om onderbuikgevoelens te verwerken, is door er over te praten. PRATEN PRATEN PRATEN. Daar is ze toch ook je schatje voor?

Ik heb het bij mijn vrouw in het verleden ook wel eens geuit. Zij had bv vanalles al geprobeerd. MMV trio, MVV trio, relaties met vrouwen en een hoop gescharrel. Maar door het te bespreken, kwam ook ter sprake dat ik sommige dingen gemist had voor mijn gevoel. En dat vond ze zelfs schattig en ook wel uitdagend om iets mee te doen. Dus nu hebben soms een triootje met een hele lekkere vriendin van haar, gaan we soms zelfs naar een parenclub, maar we doen alleen wat ons samen spannend en leuk lijkt. Precies wat Panthera zegt, is ook mogelijk natuurlijjk. Maak van het nadeel wat jij voelt een voordeel. Een vrouw die ervaring heeft, is beter dan een heilig maagdje.

Dus maak je niet druk, niet gaan malen over een aangezicht van haar met een andere vent, want dan denk ik je gelijk aan Rocco Siffredi die je vriendin helemaal kapot neukt. En dat is bullshit, want het overgrote deel van 1-nightstands en sex in het algemeen is knullig en zeer oninspirerend.
Verplaats je even in iemand die misschien niet staat te wachten op parenclubs en trio's
Numbers and figures.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:22:42 #127
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62737210
hahaha, tja, ik ben dan ook al de 30 gepasseerd, maar mijn punt is dit: het aangaan van een relatie met een vrouw met ervaring maakt het tenminste mogelijk om je sexualiteit verder te ontdekken en ontwikkelen. Als goodblood een heilige maagd zou daten, dan zou dat een stuk minder goed mogelijk zijn.
pi_62737366
Is ook wel weer waar. Saaie (lees: stille, verlegen op seksgebied) meisjes val ik weer niet op....
pi_62737487
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef beestmoeder het volgende:
hahaha, tja, ik ben dan ook al de 30 gepasseerd, maar mijn punt is dit: het aangaan van een relatie met een vrouw met ervaring maakt het tenminste mogelijk om je sexualiteit verder te ontdekken en ontwikkelen. Als goodblood een heilige maagd zou daten, dan zou dat een stuk minder goed mogelijk zijn.
Waar een wil is is een weg. Ik ben er heilig van overtuigd dat door de juiste inspanning en affectie elke man, als is hij met moeder Theresa getrouwd het plezier van anale sex kan bijbrengen aan zijn vrouw.

Amen.

Numbers and figures.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:46:16 #130
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62738043
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef Goodblood het volgende:
Is ook wel weer waar. Saaie (lees: stille, verlegen op seksgebied) meisjes val ik weer niet op....
Reden te meer om de ondeugende kant van jezelf wat meer tot uiting te laten komen. Flirt gerust met andere meisjes, wees gewoon een beetje brutaal tegen ze. Ik was vroeger een passieve, lieve, veel te nette dude. Nou ben ik nog steeds hoffelijk , maar ook lekker brutaal af en toe. Als een meid een attitude heeft/speelt (is altijd gespeeld trouwens ;-) ) , gewoon recht in d'r gezicht confronteren met de vraag waarom ze spelletjex speelt. Speel een beetje spelletjes mee, lekker sjansen. Dat is echt goed voor je zelfvertrouwen. Kom er maar achter dat je best eenvoudig een leuke vrouw kunt inpalmen, dat sterkt je ook. Andere vrouwen neuken zal je probleem niet verhelpen, maar van jezelf weten dat je ze kunt krijgen als je dat wilt, des te meer. Dat is iig mijn ervaring. En dat sjansen is gewoon harstikke leuk en spannend
pi_62738159
jaren terug was er ook eenzelfde topic, ik vind het nogal sneu werk als je zo denkt.

Had je maar eerder op haar stoep moeten staan ts.
Nu is het een meid, en vaak is het een knul, so what? Dat was, het gaat om het nu en als jij je druk maakt over leuters die in haar grot zaten moet je een maagd nemen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62738225
Dus eigenlijk ben je gewoon zelf altijd een kansloze maagd geweest, en ben je jaloers op je vriendinnetje omdat zij wel een normale jeugd heeft gehad?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62738516
Wat zit je dan zo dwars?

Het feit dat zij wel meerdere jongens gehad heeft en jij alleen haar?
Dus, het gaat verder ontzettend goed tussen jullie, maar! Je wil een maagd!
Want exclusiever kan je ze niet krijgen.

ONEE! DAN KLOPT HET WEER NIET!!!! Want dan heb jij er al 1 gehad! en zij nog 0!

Vind het een beetje gek dat je je er zoveel waarde aan hecht.
Heb je misschien jeuk aan je piemel? dan snap ik het.
Verder; jullie zijn niet voor niets samen toch? En het gaat toch haske goed?!

Maak je niet zo druk, komt je relatie iig vast niet ten goede
pi_62738584
CHAOSREACTIE!
pi_62738847
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
CHAOSREACTIE!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62739308
Wow TS echt respect voor jou dat je zo respectvol met meisjes omgaat!
Voor mij zou jij echt dé droomjongen zijn.
pi_62739325
haha
pi_62739356
Oja, mijn reactie is half bagger half serieus, ik wil wel antwoord
pi_62739378
quote:

Jouw verhaal is heeeel begrijpelijk. Wat ik er zelf van begrijp is dat jij waarschijnlijk niet begrijpt, dat zij zich geen slet voelt als jij haar met haar verleden confronteert. Maar dat zij eerder het idee heeft van

"Hey dit is mijn leven, waar de fuck bemoei jij je mee, wat en hoeveel lullen ik heb gehad en hoe en in welk standje en op welke leeftijd, is mijn zaak!"

En ik snap dat dit erg moeilijk te verteren is voor een jongen. Door de feminisme zijn er indoctrines in de wereld geholpen die welwillende mannen hebben ingedamd en ahw. gecastreert van hun mannelijkheid. Verdomd tot watje. Gelovigen van "vrouwen zijn altijd netjes en engeltjes", als je er dan achter komt dat zij net zo smerig kunnen zijn of zelfs smeriger (getuige een Antilliaanse buurman van 46 en een wit meisje van 16 en wat ik hoorde) stort een illusie volledig in. En moet je wennen aan de nieuwe realiteit.

Ik weet dat je emotioneel kwaad bent. Wat je zou kunnen proberen is de rollen om te draaien. Stel dat jij degene was die vanaf zijn 13e al begon met geile dingen. En als jouw vriendin nu, jou met jouw verleden zou confronteren. Wat zou jij dan hebben gedacht? Hoe pijnlijk het antwoord ook is dat is precies zoals zij over jou denkt.
Ik denk dat jij het maar moet leren acepteren (heel rot ik weet het). Of een punt aan deze relatie moet zettenn want je gaat het anders te vaak over hebben met haar.

En nee ik spreek niet uit ervaring uit eerste hand, maar uit wat ik aan relatie-problemen om mij heen heb gezien

[ Bericht 1% gewijzigd door Man-E-Faces op 28-10-2008 00:57:51 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62739382
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:46 schreef Bohemian_Chick het volgende:
Wow TS echt respect voor jou dat je zo respectvol met meisjes omgaat!
Voor mij zou jij echt dé droomjongen zijn.
Je valt er alleen niet op
pi_62739422
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, mijn reactie is half bagger half serieus, ik wil wel antwoord
Probleem was al beschreven. Zijn meerdere dingen maar komt uiteindelijk op hetzelfde neer. Als je pagina terug gaat (of 2) bekijk dan even de posts vanaf Erodome... daar kun je alles lezen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:57:31 #142
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62739431
Ik moest gelijk hieraan denken.

And all the things you do with it
pi_62739444
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:52 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Jouw verhaal is heeeel begrijpelijk. Wat ik er zelf van begrijp is dat jij waarschijnlijk niet begrijpt, dat zij zich geen slet voelt als jij haar met haar verleden confronteert. Maar dat zij eerder het idee heeft van

"Hey dit is mijn leven, waar de fuck bemoei jij je mee, wat en hoeveel lullen ik heb gehad en hoe en in welk standje en op welke leeftijd, is mijn zaak!"

En ik snap dat dit erg moeilijk te verteren is voor een jongen. Door de feminisme zijn er indoctrines in de wereld geholpen die welwillende mannen hebben ingedamd en ahw. gecastreert van hun mannelijkheid. Verdomd tot watje. Gelovigen van "vrouwen zijn altijd netjes en engeltjes", als je er dan achter komt dat zij net zo smerig kunnen zijn of zelfs smeriger (getuige een Antilliaanse buurman van 46 en een wit meisje van 16 en wat ik hoorde) stort een illusie volledig in. En moet je wennen aan de nieuwe realiteit.

Ik weet dat je emotioneel kwaad bent. Wat je zou kunnen proberen is de rollen om te draaien. Stel dat jij degene was die vanaf zijn 13e al begon met geile dingen. En als jouw vriendin nu, jou met jouw verleden zou confronteren. Wat zou jij dan hebben gedacht? Hoe pijnlijk het antwoord ook is dat is precies zoals zij over jou denkt.
Ik denk dat jij het maar moet leren acepteren (heel rot ik weet het). Of een punt aan deze relatie moet zettenn want je gaat het anders te vaak over hebben met haar.

En nee ik spreek niet uit ervaring uit eerste hand, maar uit wat ik aan relatie-problemen om mij heen heb gezien
Klopt inderdaad, moeten wennen aan nieuwe realiteit.

Hoe ik zou hebben gedacht? Dat ik het zou begrijpen maar dat ze het ook moet laten rusten omdat ik er niets aan zou kunnen veranderen en ik nu voor haar kies.... ik hoop tenminste dat zij dat ook doet...
pi_62739492
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:57 schreef Houtspeer het volgende:
Ik moest gelijk hieraan denken.

Jongen........ epische reply gewoon... thanks.... sums the whole thing up right there.

Mag wat mij betreft slotje op
pi_62739553
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat zit je dan zo dwars?

Het feit dat zij wel meerdere jongens gehad heeft en jij alleen haar?
Dus, het gaat verder ontzettend goed tussen jullie, maar! Je wil een maagd!
Want exclusiever kan je ze niet krijgen.

Ik weet dat het scheef klinkt. En je kan het rationioneel bekijken op welke manier je maar wilt.
Maar voor het gevoel van veel jongens is dit echt wel een issue hoor. En dan kan je zeggen dat ie zich aanstelt maar vrijwel elke jongen heeft dit. En ik denk vrouwen ook.
Het zegt in ieder geval dat door evolutie dit zo ontstaan is, en wat door evolutie langzaam is ontstaan en in elk van ons zit, dat heeft met het verleden van onze vooruders en hoe zij leefden te maken. Elke gevoel heeft dus wel een nut. zeg maar. Al lijken ze op het eerste gezicht heel hypocriet.

Mischien is dit een natuurlijke bescherming aangebracht in de man-mens (en ook in die van de vrouw-mens, getuige de sexuele revolutie en het feminisme) om niet ten prooi te vallen aan indoctrines en (in dit geval) verwijving en verwarring van de mannen. Wat hij moet leren is denk ik om weer zo'n man te worden die het er lekker van neemt. Zoals de natuur het bedoeld heeft (vrouwen idem). En niet een persoon te worden gevormd door een stel indoctrines van feministen voor in een sociaal-maatschappelijk syteem. ofzo.
pi_62739601
Laatste alinea is idd wel een beetje wat gebeurd is...
pi_62739651
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef Escaflowne het volgende:
TS, ik krijg het idee dat je nog teveel worstelt met je principes, waardoor het niet lukt om de zaak helder te krijgen voor jezelf.

Enerzijds heb je nog steeds last van een nare bijsmaak bij het idee dat sommige mensen eerst een hoop oppervlakkige contacten opgedaan hebben, voordat ze gaan voor een duurzame relatie. Je noemt het respectloos, verkeerd gedrag en dat jongens zich als een lompe zak gedragen en van meiden vindt je het sletterig. Je keurt het eigenlijk nog steeds helemaal af. (misschien keur je het wel meer af dan redelijk is?..)

Hij voelt zich denk ik bedrogen omdat hij zo'n jongen is, dat altijd het idee had van "meisjes zijn engeltjes en vrij kuis en niet zo ranzig als mannen" Dat verkeerde beeld is vrijwel iedere jongen meegegeven vanuit deze maatschappij, films en media. En nu stort die illusie in en moet hij wennen aan een nieuwe realiteit.
Hij haalt de machos aan omdat dit soort mensen niet gevoelig zijn voor indoctrines en zo meer van hun mannelijkheid behouden op latere leeftijd. Deze mannen zien vrouwen op een andere manier en durven ook meer.
Als hij dit 10 jaar geleden had geweten was hij ms. nooit zo'n gemaakt watje geworden. Hoe hij dacht over vrouwen is ook de schuld van feminisme. En nu die illusie weg is krijgt hij het als welwillend persoon een klap in zijn gezicht. En eigenlijk om niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Man-E-Faces op 28-10-2008 01:33:37 ]
pi_62748830
Wat een gelul zeg. TS heeft mijns inziens helemaal geen probleem. Het lijkt me heel normaal als je jaloers bent op je ex als ze redelijk veel vriendjes/sex/wat dan ook heeft gehad. Ik zou ook jaloers zijn. Het is helemaal niet per se normaal om 'het er van te nemen', noch voor vrouwen, noch voor mannen. Ook is het helemaal niet per se slecht, maar dat zegt TS ook niet. Ik denk dat het probleem meer ligt bij wat hier in het topic allemaal gebeurt: meer zoeken achter je emoties en belachelijke theorieën verzinnen om je emoties te rechtvaardigen of, nog veel kwalijker, en dat doen jullie hier allemaal, je emoties te verwerpen. Er is niets mis met jaloezie en als je voor jezelf toegeeft dat je gewoon jaloers bent en het daar bij laat, gaat het vanzelf weer over.
pi_62749012
Ik vind het trouwens erg kwalijk dat iedereen hier hun mening opdringt aan TS. Het doet er helemaal niet toe of het normaal is of niet om sex te hebben met zoveel mensen. Het idee dat dat normaal is, is net zo verwarrend als het beeld dat het niet mag. Het probleem is dat TS jaloers is en het mooie daaraan is dat het gewoon weer over gaat. Het is erg gezond om jaloers te zijn en mensen die die emoties onderdrukken door allerlei onzin te verzinnen over dat het wel/niet normaal is om met veel mensen naar bed te gaan, zijn de zwakkelingen maar ook de boosdoeners.
pi_62750627
Maak je geen zorgen over dat opdringen... sta stevig genoeg in mijn schoenen. Maar als het echt zo simpel was als jaloezie... had het al over moeten zijn... er zat wat meer...maar is al genoemd in eerdere posts.
pi_62750775
TVP
Ik heb ongeveer hetzelfde.
Ik heb ook sindskort een vriendin en ik stoor me er mateloos aan omdat ze in mijn ogen ranzige dingen gedaan heeft met ex vrienden.

Ik moet proberen mezelf hier overheen te zetten en er niet meer aan te denken, maar af en toe blijft het toch weer door mijn gedachten spoken.
pi_62750851
Idd zelfde verhaal. Hoop dat het je lukt je eroverheen te zetten.
pi_62751556
Mja. Snap TS wel. Aber; 20 verschillende mannen 1x gedaan of dezelfde man 2000x ? Ws stoot het aantal mannen eerder af dan maar met eentje gebatst te hebben, mja, hormonen moet je niet proberen te begrijpen. Zelf ben ik meer van de kwaliteit ipv kwantiteit, ieder z'n ding.
pi_62751601
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef Plantenpot het volgende:
TVP
Ik heb ongeveer hetzelfde.
Ik heb ook sindskort een vriendin en ik stoor me er mateloos aan omdat ze in mijn ogen ranzige dingen gedaan heeft met ex vrienden.
Bespreek het dan ook niet met elkaar als je het eigenlijk niet wilt weten
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:41:52 #155
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62753683
Het gaat allemaal om keuzes maken. Maar let wel: als je nu 21 bent, dan zul je echt alleen nog maar meiden treffen die er meer dan jij gehad hebben. Ook dat is redelijk 'de natuur'. De natuur en evolutie dicteert dat we ons ranzig gedragen imho. Uiteindelijk heeft religie dat veroordeeld en dat vinden we nog steeds terug in onze alledaagse zedelijke norm.
@TS: ik heb het ook meegemaakt, maar geniet gewoon van elkaar en vraag niet teveel over de exen. Praat daarentegen wel open over je gevoelens, maar ga niet spitten in de details van bed-avonturen van je ex. Dat voegt niets toe, maar geeft je wel meer ellendige beelden in je hoofdje.

En die scene van Silent Bob is echt precies goed. En zijn conclusie ook. Een goede vrouw moet je niet laten schieten om zoiets knulligs. Ze kende je niet, dus kon ook geen rekening met je houden.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:58:11 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62754311
Sorry hoor maar wat een bekrompenheid allemaal zeg. "Zij heeft 10 bedpartners gehad en is in dr kontje geneukt en ik heb dat nooit gedaan. Nu wil ik hetzelfde om me gelijkwaardig te voelen."
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:17:49 #157
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62754996
quote:
Ja, heb er zeker over gepraat maar ze wordt heel snel boos omdat ze zich dan een slet voelt
En is dat jouw schuld of haar eigen schuld ?

Kut he, word je als jongen je hele leven geleerd respectvol om te gaan met meisjes, neuken meisjes ondertussen alle klootzakken.
En als ze dan klaar zijn met rebels zijn en in het rond sletten, eindigen ze bij een van die 'nice guys' die z'n hele leven braaf is geweest.
Had je net zo goed een klootzak kunnen zijn, had je je je hele leven in het rond kunnen neuken.

Nu heb het eerste gedeelte van je leven uberhaupt niet geneukt, en de rest van je leven mag je alleen met dezelfde slettebak waar 80 klootzakken ook al overheen zijn geweest, en die jou nu verbiedt om naar anderen te kijken want dan ben jij een lul
zzz
pi_62755624
ja xD
pi_62755665
Eis gewoon een tri0 om het recht te trekken
pi_62755748
Zal het eens voorleggen haha
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:57:18 #161
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62756249
Zo'n vriend heb ik ook gehad. Hij kon er absoluut niet tegen dat ik anderen had gehad voor hem (hij was ook nog maagd). Waardoor ik weer het gevoel kreeg dat hij me als een slet zag, terwijl ik voor de volle 100% voor die relatie ging en helemaal geen behoefte meer daar aan had. Was er ook bang voor dat hij op een gegeven moment de behoefte zou krijgen om op ontdekkingsreis te gaan.
Eigenlijk dus precies jouw situatie, maar dan van de andere kant. Je moet je nu alleen gewoon goed gaan bedenken wat je wilt, want anders maak je haar ook gek. Mijn nieuwe vriend heeft ook anderen gehad voor mij en dat idee is nooit leuk. Maar je kunt er ook de positieve kanten van inzien. Ze kan je waarschijnlijk aardig wat leren in bed
pi_62756414
Yeah I see that now. Ik ga er ook voor alleen dit probleempje zat me dwars.. wilde het alleen kwijt. Uiteindelijk ingezien dat ik wat issues met mezelf heb qua verleden.. en niet moet stilstaan erbij.... what's done is done.

En on a sidenote... ze is vooral misbruikt of seks tegen haar zin dus heeft ze zelf niet veel ondernomen xD ; We leren samen veel eigenlijk

It's all good now, thanks voor de women point of view
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:14:06 #163
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_62756773
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef Goodblood het volgende:
Yeah I see that now. Ik ga er ook voor alleen dit probleempje zat me dwars.. wilde het alleen kwijt. Uiteindelijk ingezien dat ik wat issues met mezelf heb qua verleden.. en niet moet stilstaan erbij.... what's done is done.

En on a sidenote... ze is vooral misbruikt of seks tegen haar zin dus heeft ze zelf niet veel ondernomen xD ; We leren samen veel eigenlijk

It's all good now, thanks voor de women point of view
Je hebt wat gemist inderdaad en so be it. Je kunt het toch niet terugdraaien. Je kan het ook zo zien dat je blij bent dat je nu op je 21ste je vriendin/seks hebt ontdekt en niet een stuk later (en ja, die zijn er ook zat). Positive thinking

You're welcome.
pi_62758545
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Bespreek het dan ook niet met elkaar als je het eigenlijk niet wilt weten
Ja gek he, ze praat tegen me
Toen ze me een keer wat verteld heeft heb ik ook wel duidelijk gemaakt dat ik het niet wil weten.
pi_62758775
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:42 schreef Goodblood het volgende:
Zal het eens voorleggen haha
neh, aangezien veel vrouwen met gemak bi zijn, zou ze het nieteens erg vinden.. je moet iets anders bedenken.
ms moet je idd wel gewoon een slippertje maken en dat stil houden. dan is het voor je eigen geest beter.
pi_62758817
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:17 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En is dat jouw schuld of haar eigen schuld ?

Kut he, word je als jongen je hele leven geleerd respectvol om te gaan met meisjes, neuken meisjes ondertussen alle klootzakken.
En als ze dan klaar zijn met rebels zijn en in het rond sletten, eindigen ze bij een van die 'nice guys' die z'n hele leven braaf is geweest.
Had je net zo goed een klootzak kunnen zijn, had je je je hele leven in het rond kunnen neuken.

Nu heb het eerste gedeelte van je leven uberhaupt niet geneukt, en de rest van je leven mag je alleen met dezelfde slettebak waar 80 klootzakken ook al overheen zijn geweest, en die jou nu verbiedt om naar anderen te kijken want dan ben jij een lul
Hoe gaat het met Kiteless?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:29:31 #167
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_62762674
TS kan er niet mee omgaan

En voor de rest wordt het tijd dat TS zich eens als man gaat gedragen.
Neerkomen wel!
pi_62765669
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:18 schreef Goodblood het volgende:

[..]

Dat ik dat niet gedaan heb, maar nu spijt heb daarvan. Ik vind het moeilijk met iemand te zijn die wel dat gedaan heeft en ik niet, ik voel me dan altijd de sul.... de onervaren noob...

Pas na lang nadenken waarom ik me steeds aan haar verleden stoor kwam ik erachter dat het een gemis is bij mij en niet haar iets kwalijk neem... dat is het probleem...
Het is overduidleijk dat je nog niet toe bent aan een relatie. Ook niet zo vreemd als je nog zo jong bent.
pi_62766937
tsja ik weet nog dat ik tegen een vriendin zij:

gaat het wel, doet het niet pijn? ga ik niet te hard?

zij: nee hoor, mn baarmoeder is wel wat gewend

tsja liever wil je dat niet weten, maar kon ik er ook om lachen...
we zijn gewoon daarna verder gegaan...

moet je dus ook doen om het "geslet" van je vriendin...

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:00:32 #170
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_62768239
quote:
Precies, je hebt ook niet veel keuze. Go for it en geniet er van !
pi_62771676
Politiek-correcte BS zeg. De geest van een M of V is gwoon ontzettend egocentrisch. En het enige dat die geest gerust kan stellen is als het zijn/haar eigen genoegens kan laten botvieren door het te uiten. Door dingen te doen dat hun gevoel, buiten hetverstand om, wilt. Het zal vast nog lange tijd met regelmaat aan TS gaan knagen. Hoe relativerend en begripvol hij ook denkt te kunnen zijn in deze situatie. And that's reality.
pi_62773892
Het is begrijpelijk dat je je zo voelt.

Om dit op te lossen moet je twee dingen doen:

1. Je visie omtrent vrouwelijke seksualiteit aanpassen.
2. Zoveel mogelijk praten hierover met vriendin. Anders gaan onderbuikgevoelens je parten blijven spelen. Dat ze seksueel al van alles heeft meegemaakt daar valt niet veel meer over te vertellen. Wat misschien een stuk belangrijker voor je is om te weten is in hoeverre ze emotioneel betrokken was bij haar exen. Had ze een sterke band met hun of is haar band met jou het meest sterk in vergelijking met de anderen? Praat hier een paar keer over, maar niet vaker dan dat, anders gaan twijfel en onzekerheid haar afstoten.

Ik denk overigens dat het voor jou van belang om een vriendin te nemen die weinig ervaring heeft gehad.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:44:51 #173
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62782742
Volgens mij ben je gewoon veel te lief. Laat 't beest in je eens lekker los. Sla d'r snoeihard op d'r billen, beetje bitchslappen op de wangetjes, haren trekken en je helemaal laten gaan. Ontdek gewoon de slet in jezelf, die zit er echt wel hoor :-)
Als je elkaars slet bent, is het feest. Go tiger go!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 14:46:54 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62782802
pi_62784848
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh, die wil ook ook op mijn pyjama!
pi_62788023
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef beestmoeder het volgende:
Volgens mij ben je gewoon veel te lief. Laat 't beest in je eens lekker los. Sla d'r snoeihard op d'r billen, beetje bitchslappen op de wangetjes, haren trekken en je helemaal laten gaan. Ontdek gewoon de slet in jezelf, die zit er echt wel hoor :-)
Als je elkaars slet bent, is het feest. Go tiger go!
xD ben ook een slet eigenlijk xD

Nooit gedaan alleen... "hoort niet"

F*ck dat.

Vanavond ff die shit fixxen ;D
pi_62788721
Tering, waar mensen al niet moeilijk over kunnen doen . Stop eens met leven in het verleden, wat gebeurd is is gebeurd. Probeer eens in het nu te leven. En zoals ik het opvat geef je haar de schuld omdat jij niet geleefd hebt zoals je wilde, terwijl zij wel lekker haar eigen ding is gaan doen. Wees blij met wat je hebt en ga niet moeilijk lopen doen over iets wat je toch niet meer voor elkaar krijgt. Ik zie genoeg voordelen in deze situatie.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_62790937
pi_62791189
Als jullie allemaal zo 'open' en vrij zijn, waarom zijn jullie dan niet continue in een gigantische orgie verwikkeld?
pi_62797034
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef addictivebeat het volgende:
Het is begrijpelijk dat je je zo voelt.

Om dit op te lossen moet je twee dingen doen:

1. Je visie omtrent vrouwelijke seksualiteit aanpassen.
2. Zoveel mogelijk praten hierover met vriendin. Anders gaan onderbuikgevoelens je parten blijven spelen. Dat ze seksueel al van alles heeft meegemaakt daar valt niet veel meer over te vertellen. Wat misschien een stuk belangrijker voor je is om te weten is in hoeverre ze emotioneel betrokken was bij haar exen. Had ze een sterke band met hun of is haar band met jou het meest sterk in vergelijking met de anderen? Praat hier een paar keer over, maar niet vaker dan dat, anders gaan twijfel en onzekerheid haar afstoten.

Ik denk overigens dat het voor jou van belang om een vriendin te nemen die weinig ervaring heeft gehad.
Als je lekker neukt ben je erg emotioneel betrokken hoor..
pi_62797275
De enige 2 problemen die je hebt is dat je het niet leuk vind dat ze met anderen sex gehad heeft, en dat jij baalt dat je het niet zo aangepakt hebt.

En dan heb je het er ook over dat ze vooral misbruikt is/ het tegen haar zin was?
Ik weet niet wat zij je wijsmaakt, maar het lijkt me sterk dat elke keer sex met haar voor jou, allemaal tegen haar zin was. Come on zeg.

Voor mij maakt de hoeveelheid bedpartners echt geen bal uit, tenzij we echt in hondertallen praten dan.
Ik zou er ook van balen als iemand mij daarop zou veroordelen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62797861
Daarnaast lijdt leed TS ook aan het watjes-syndroom. Dordat hij zijn hele leven lang verkeerd was geinformeerd over vrouwen, met dank aan de feministen. Indoctrines waar minder gevoelige ('zakken') geen last hebben tijdens de groei.
pi_62797941
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:39 schreef Kluts het volgende:
En dan heb je het er ook over dat ze vooral misbruikt is/ het tegen haar zin was?
Ik weet niet wat zij je wijsmaakt, maar het lijkt me sterk dat elke keer sex met haar voor jou, allemaal tegen haar zin was. Come on zeg.
Daar geef ik je groot gelijk in. Opgroeiende mannen moeten eens stoppen met die BS-ideen over vrouwen.
pi_62798278
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als jullie allemaal zo 'open' en vrij zijn, waarom zijn jullie dan niet continue in een gigantische orgie verwikkeld?
Dus als ik van eten hou moet ik elke dag maar uit eten? Wat is dat voor onzinreden zeg.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 30 oktober 2008 @ 06:49:46 #185
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62801759
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet ben dan?

@TS Goodblood: hoe was je avond? Had ze rode wangetjes ?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 07:50:11 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62801977
Pff.. Geniet en leer van haar ervaring..
Anders moet je maar een maagd importeren uit een 1 of ander turks gebergte.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 11:21:32 #187
31101 _Led_
pi_62806044
quote:
En on a sidenote... ze is vooral misbruikt of seks tegen haar zin dus heeft ze zelf niet veel ondernomen xD
Zegt ie met een grote smile
zzz
pi_62810915
Hoe kun je nou iets missen wat je nooit gehad hebt?
pi_62821497
Ooooh waar slaat dat nou weer op? Je weet best wat TS bedoelt
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:00:54 #190
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62834114
@Goodblood : heb je je jaloerse oergevoelens al veredeld in goeie ouwe geile neuqsex ?
pi_62835399
quote:

Ik heb het idee dat ik me hier kut over voel omdat ik zelf nooit zo met meisjes ben omgegaan zoals zij met jongens is omgegaan. Ik heb nu juist heel erg spijt er van en zou willen dat ik gewoon me had gedragen als een lompe zak en meisjes gewoon voor seks had gefixxed, blijkbaar vinden ze het niet erg op die leeftijd (13-18).

Maar ik wilde die dingen ook doen, deed het alleen niet uit principe... Maar dat principe gaat wel het raam uit als me besef dat verder niemand zich eraan houdt en dus krijg ik behoefte om die foute dingen alsnog te gaan doen...

Mijn probleem:
Spijt hebben van mijn goede gedrag vroeger omdat ik geen meisje kan vinden die zelf ook zich goed gedragen heeft en nu me alsnog wil uitleven voor ik me settle alleen daarmee wel een goede relatie verpest, misschien vind ik het nooit meer. Als ik de relatie wil houden, hoe zorg ik er dan voor dat ik geen spijt meer heb van mijn verleden (ik leg de schuld bij mij dat ik iets niet gedaan heb, niet bij mijn vriendin dat zij wel iets heeft gedaan)

Neem het meisjes niet kwalijk dat ze soms zo zijn...ik zie nu alleen in dat het misschien wel een vereiste is om je zo gedragen te hebben omdat je anders er later last van krijgt (zoals ik nu).

Paar dingen die ik gewoon even ergens kwijt moest.. meer mensen die er zo over denken en zich storen aan tijdsgeest?
Jij bent echt mijn HELD

Mijn advies: gewoon settlen, trouwen, kindjes nemen, en ondertussen gewoon vreemd gaan en erop los neuken. Dat ga ik later ook doen. Gewoon alles inhalen waar ik al sinds mijn 14de te kort aan heb gehad. Sweet revenge.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:06:12 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62835680
Later als je groot bent, THS?
pi_62835813
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:17 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Jij ook mijn held! Allemaal heel herkenbaar

Vooral als je een meisje ziet die je echt leuk lijkt, maar de kans 99,999% is dat er al meer dan 3 mannen overheen zijn gegaan En ook dat ze zo'n Hollandse lelijke boerelul als vriendje heeft, die haar waarschijnlijk elke avond zit te batsen Ik word van dit soort dingen echt knettergek. Eigenlijk meer verdrietig.
pi_62835914
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Later als je groot bent, THS?
Dat van het vreemdgaan was wel enigszins grappig bedoeld. Ik zou NOOIT vreemdgaan als ik getrouwd ben of een vaste vriendin heb. Ik zal altijd (helaas) het brave jongetje blijven.
pi_62835921
Lol wat heb jij een hoop frustratie in je, ben je net 14 en maagd?
ARGH?!
pi_62835954
THS is back.
pi_62836001
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef Xeanor het volgende:
THS is back.
Hij heeft ze bril weer gevonden onder zijn monitor
ARGH?!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:18:58 #198
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62836007
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:17 schreef Xeanor het volgende:
THS is back.
Tentamenweek is weer voorbij . Echt.
pi_62836193
Wat voelen we ons toch weer beter dan mensen die het een stuk minder hebben hah? Hoe zouden jullie je voelen als jullie in THS' schoenen zouden staan?? Dus gewoon die verwende bek houden!

[ Bericht 10% gewijzigd door Man-E-Faces op 31-10-2008 13:32:21 ]
pi_62836377
Heeft hij het een stuk minder dan? Based on?
ARGH?!
pi_62836503
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:18 schreef Bolter het volgende:

[..]

Tentamenweek is weer voorbij . Echt.
Volgens mij ben jij gewoon die lelijke gast die haar zit te batsen. Niet dan? Vierdejaars?
pi_62836544
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef NEUTE het volgende:
Heeft hij het een stuk minder dan? Based on?
Gezien je fotoboek is dat een hele goeie vraag. Ik ging ervan uit dat het een maagd was met een wat minder bedeeld uiterlijk. Maarja is in dit geval ook maar betrekkelijk.

[ Bericht 46% gewijzigd door Man-E-Faces op 31-10-2008 19:38:13 ]
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:39:12 #203
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62836566
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:36 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon die lelijke gast die haar zit te batsen. Niet dan? Vierdejaars?
5de, heb je statica nu al eens een keer gehaald?
pi_62836626
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gezien je fotoboek is dat een hele goeie vraag. Ik ging ervan uit dat het een maagd was met een wat minder bedeeld uiterlijk. Maarja is in dit geval ook maar betrekkelijk.
HAHAHAHAHA kneus, ik ruik jaloezie. Ga nu maar weer WoW spelen!
ARGH?!
pi_62836662
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:39 schreef Bolter het volgende:

[..]

5de, heb je statica nu al eens een keer gehaald?
Ik heb nooit statica gehad, whatever dat ook moge zijn. Heb je vorig jaar DS en FD gevolgd?

Nu weer ontopic. TS weer aan woord.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:45:05 #206
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62836707
Wees blij dat ze al eens iets heeft gedaan, dan heeft ze oefening gehad en kan ze jou nog iets leren? Of ben je soms bang dat je tekort schiet en dat ze dat kan merken omdat ze vergelijkingsmateriaal heeft gehad?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62836863
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:45 schreef Ripley het volgende:
Wees blij dat ze al eens iets heeft gedaan, dan heeft ze oefening gehad en kan ze jou nog iets leren? Of ben je soms bang dat je tekort schiet en dat ze dat kan merken omdat ze vergelijkingsmateriaal heeft gehad?
Sommige mannen willen gewoon een pure, ongeschonde, onbetaste, maagdelijke vrouw. Zeg maar, nog totaal onschuldig, maar tegelijk een beest in bed als eenmaal de remmen los gaan. Lijkt me heerlijk (dream on THS...)

Dan begin je samen op niveau 0, zodat je samen kunt experimenten met sex en dingen kunt leren. Dat lijkt mij veel leuker dan wanneer je vriendin een ware Pro is in bed, en heel de Kamasutra uit haar hoofd kent.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:57:11 #208
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62837022
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Sommige mannen willen gewoon een pure, ongeschonde, onbetaste, maagdelijke vrouw. Zeg maar, nog totaal onschuldig, maar tegelijk een beest in bed als eenmaal de remmen los gaan. Lijkt me heerlijk (dream on THS...)

Dan begin je samen op niveau 0, zodat je samen kunt experimenten met sex en dingen kunt leren. Dat lijkt mij veel leuker dan wanneer je vriendin een ware Pro is in bed, en heel de Kamasutra uit haar hoofd kent.
Hier ben ik het dan niet helemaal mee eens. Je hoort vaker dat juist wat oudere vrouwen erg goed zijn in bed. Sowieso veel ervaring en omdat ze ouder zijn is het ook geaccepteerd dat ze die ervaring hebben opgebouwd.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:57:25 #209
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62837032
quote:

[..]

Er zit ook nog iets tussenin he

Ik was blij dat ik ontmaagd werd door een jongen die al flink wat ervaring had. Daardoor was het niet stuntelig en wist hij mij op mijn gemak te stellen en was het een fijne ervaring. Als je alletwee absoluut niet weet wat je aan het doen bent duurt dat wel een tijdje

Verder vind ik het een storende aanduiding dat je aangetast of niet puur bent als je sex hebt gehad. Sex is als het goed is iets leuks en liefs waar je veel plezier aan kunt beleven, geen besmeurend iets.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:00:36 #210
31101 _Led_
pi_62837118
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:57 schreef Ripley het volgende:
Verder vind ik het een storende aanduiding dat je aangetast of niet puur bent als je sex hebt gehad. Sex is als het goed is iets leuks en liefs waar je veel plezier aan kunt beleven, geen besmeurend iets.
Nou ja, het is voor jongens nou eenmaal niet erg leuk om zich een mental image te maken van hun vriendin met het lid van een andere knakker (of tientallen andere knakkers ) in hun mond
zzz
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:03:27 #211
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62837189
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nou ja, het is voor jongens nou eenmaal niet erg leuk om zich een mental image te maken van hun vriendin met het lid van een andere knakker (of tientallen andere knakkers ) in hun mond
Ik vind het persoonlijk ingrijpender dat ik in het verleden van verschillende mensen gehouden heb. Die seks ben je inmiddels allang vergeten, maar die liefde wordt een deel van jezelf (ook al is ie nu over).
pi_62837514
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:57 schreef Ripley het volgende:

[..]

Er zit ook nog iets tussenin he

Ik was blij dat ik ontmaagd werd door een jongen die al flink wat ervaring had. Daardoor was het niet stuntelig en wist hij mij op mijn gemak te stellen en was het een fijne ervaring. Als je alletwee absoluut niet weet wat je aan het doen bent duurt dat wel een tijdje

Als je een snikkel (of meerderen) in je kut hebt gehad, dan is dat in mijn ogen wel iets besmeurends.

En trouwens, ik heb zoveel porno gekeken dat ik inmiddels wel weet hoe de vagina in elkaar zit, waar de clitoris is, hoe je beffen, en hoe je moet penetreren, en niet te vergeten het welbefaamde proteinemasker aanbrengen op de vrouw.

Zoals ik al in een eerder topic aangaf; vrouwen moeten eerder bang zijn voor een maagd als ik. Ik weet echt wel wat ik moet doen in bed, ook al heb ik nul komma nul ervaring.
pi_62837938
HAHAHAHAHAHA omg, ik moet echt van fok af...
ARGH?!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:29:22 #214
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62837970
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Als je een snikkel (of meerderen) in je kut hebt gehad, dan is dat in mijn ogen wel iets besmeurends.

En trouwens, ik heb zoveel porno gekeken dat ik inmiddels wel weet hoe de vagina in elkaar zit, waar de clitoris is, hoe je beffen, en hoe je moet penetreren, en niet te vergeten het welbefaamde proteinemasker aanbrengen op de vrouw.

Zoals ik al in een eerder topic aangaf; vrouwen moeten eerder bang zijn voor een maagd als ik. Ik weet echt wel wat ik moet doen in bed, ook al heb ik nul komma nul ervaring.
Theorie en praktijk is toch net ietsje anders. En als je je idee van seks baseert op porno staat je nog een leuke verrassing te wachten

Het valt me ook echt op dat het altijd de mannen zijn die klagen dat ze niet kunnen scoren bij vrouwen die dit soort dingen zeggen.
pi_62838284
Ik denk dat THS maar even snel terug moet naar ze grot wachten op zijn maagd... Die hij niet gaat vinden.
ARGH?!
pi_62838614
quote:

LMAO

Jij hebt geen idee hoe en wat, knul.
pi_62838818
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Theorie en praktijk is toch net ietsje anders. En als je je idee van seks baseert op porno staat je nog een leuke verrassing te wachten

Het valt me ook echt op dat het altijd de mannen zijn die klagen dat ze niet kunnen scoren bij vrouwen die dit soort dingen zeggen.
Ach mensen kunnen wellicht onbedoeld hoogmoedig gaan reageren als ze maar constant in een hoekje worden gedrukt. Om zichzelf toch enigszins hoog te houden, terwijl de realiteit toch anders is. Dit doet doet iedereen wel. Dat "thehamsterslayer"? wat rare seksistische opmerkingen maakt over vrouwen is naar mijn idee dus een gevolg daarvan. Ms. is en denkt hij irl wel heel anders.

En ik vermoed toch wel dat hij irl niet vrouwen op die manier benadert. Dus zijn falen moet wel uit een andere hoek komen.
pi_62838862
quote:

[..]

Schattig, zo'n maagdje die denkt te weten hoe het moet, maar tussen zien(en dan ook nog eens porno, niet eens echt) en doen zit nog wel een fiks verschil.

Ik hoop niet voor de dame die jou als eerste in bed krijgt dat je dan nog zo stoer doet net alsof je alles wel weet en alles al kan, dat gaat een nare ervaring worden dan, doe maar gewoon rustig aan en geef toe dat je in eerste instantie wat af zal klunsen, dat maakt het een stuk minder erg(beter gezegd, samen klunsen omdat je beide onwetend bent kan zelfs erg prettig zijn en zelfs al heb je een meer ervaren partner, als die weet dat je onervareb bent kan het ook een erg prettige ervaring worden).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:00:02 #219
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62838921
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Schattig, zo'n maagdje die denkt te weten hoe het moet, maar tussen zien(en dan ook nog eens porno, niet eens echt) en doen zit nog wel een fiks verschil.

Ik hoop niet voor de dame die jou als eerste in bed krijgt dat je dan nog zo stoer doet net alsof je alles wel weet en alles al kan, dat gaat een nare ervaring worden dan, doe maar gewoon rustig aan en geef toe dat je in eerste instantie wat af zal klunsen, dat maakt het een stuk minder erg.
Dat maagdje dat hij direct gaat proberen te deep throaten, ik heb er nu al medelijden mee ;P
pi_62838990
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat maagdje dat hij direct gaat proberen te deep throaten, ik heb er nu al medelijden mee ;P
Als het verder een beetje een assertief ding is kan hem dat best weleens blauwe ballen opleveren en niet omdat ze ermee kapt en hem met zijn verlangen laat hangen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:07:42 #221
31101 _Led_
pi_62839145
quote:

[..]

Theorie en praktijk is toch net ietsje anders.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, maar in praktijk vaak wel
quote:
En als je je idee van seks baseert op porno staat je nog een leuke verrassing te wachten
Ik heb zo'n medelijden met zijn toekomstige eerste vriendin he...
zzz
pi_62839307
Je kan beter bekeren tot de islam en terrorist worden, THS. Dan krijg je zat maagden als je jezelf even opblaast.
pi_62839318
THS is een hoax, volgens mij is het BHFH.
pi_62839343
BHFH?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:16:00 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62839394
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:31:35 #226
31101 _Led_
pi_62839865
quote:
* L.Denninger leest het artikel

...dus als je veel porno kijkt ben je hoog opgeleid ?
zzz
pi_62842343
quote:

[..]

Dat kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel zorgen dat je voor je 20e ergens ontknaapt wordt. Of je moet voor een wat lelijker en teruggetrokkener variant gaan.
pi_62842438
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Dan moet je er geen mental image van maken. Get over yourself.
Ik lig er echt niet wakker van dat hij ook een verleden heeft. Zolang hij het maar niet heeft gedaan met iemand die ik ken, of met een man.
pi_62842461
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Xennia het volgende:

Dat kan natuurlijk wel, maar dan moet je wel zorgen dat je voor je 20e ergens ontknaapt wordt. Of je moet voor een wat lelijker en teruggetrokkener variant gaan.
een meisje boven de twintig dat nog maagd is, is dus lelijker en teruggetrokkener dan andere meisjes?

dat weet ik dan ook al weer
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62842733
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

een meisje boven de twintig dat nog maagd is, is dus lelijker en teruggetrokkener dan andere meisjes?

dat weet ik dan ook al weer
Lelijker en/of teruggetrokkener en/of hevig religieus
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:18:29 #231
31101 _Led_
pi_62842798
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik lig er echt niet wakker van dat hij ook een verleden heeft. Zolang hij het maar niet heeft gedaan met iemand die ik ken, of met een man.
Oh, dan is het opeens wel erg ? Get over yourself
zzz
pi_62842852
quote:

Dan begin je samen op niveau 0, zodat je samen kunt experimenten met sex en dingen kunt leren.
Zo hoort het.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:23:00 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62842911
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:20 schreef Deliah het volgende:

Zo hoort het.
Volgens wie of wat?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:26:36 #234
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62842997
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Inderdaad nogal bekrompen.
pi_62843092
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens wie of wat?
Volgens mij .
pi_62843410
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Xennia het volgende:

ik ken meerdere dames, waaronder mijzelf, die noch lelijk, noch teruggetrokken, noch religieus waren/zijn, en toch nog maagd waren na hun twintigste.

niet iedereen staat erom te springen om met de eerste de beste het bed te delen, sommigen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62843494
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ha nee, hierover valt niet te onderhandelen
pi_62844519
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik ken meerdere dames, waaronder mijzelf, die noch lelijk, noch teruggetrokken, noch religieus waren/zijn, en toch nog maagd waren na hun twintigste.

niet iedereen staat erom te springen om met de eerste de beste het bed te delen, sommigen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig.
Misschien kun jij die gefrustreerde hamster-man dan even vertellen waar hij dit soort juweeltjes nog vindt
pi_62856374
Aan die kop van jou te zien ben jij een goede kandidaat.
pi_62863002
quote:

[..]

In de praktijk zitten de tepels van den vrouw ook natuurlijk op de rug, en de clitoris op haar anus.
  zaterdag 1 november 2008 @ 16:12:30 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62863042
in de praktijk moet je je vriendin ook bij dr haren vast pakken en je pik achterin dr strot tegen dr huig aan knallen.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62866042
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 16:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

In de praktijk zitten de tepels van den vrouw ook natuurlijk op de rug, en de clitoris op haar anus.
Ik hoor het wel als het zover is he
pi_62866340
Mannen zijn geestlijk gecastreerd van hun mannelijkheid, terwijl ze via de Fancy en de Cosmopolitan vrouwen hebben zitten opfokken om maar jong en snel en veel te doen.
This has got to end here.
(spread the word)
pi_62911044
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:00 schreef beestmoeder het volgende:
@Goodblood : heb je je jaloerse oergevoelens al veredeld in goeie ouwe geile neuqsex ?
Was ff paar daagjes weg...;)

Ja gaat wel beter man.. bljif het kut vinden maar trek me er maar niets meer van aan.... Deze topic laat zien dat er geen "oplossing" is en dat meer mensen het kut vinden.

All I needed to know
pi_62911069
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:55 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Jij bent echt mijn HELD

Mijn advies: gewoon settlen, trouwen, kindjes nemen, en ondertussen gewoon vreemd gaan en erop los neuken. Dat ga ik later ook doen. Gewoon alles inhalen waar ik al sinds mijn 14de te kort aan heb gehad. Sweet revenge.
xD hahahaha idd
  maandag 3 november 2008 @ 16:35:05 #246
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62911151
TS is een huilie...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62911303
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:52 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mannen zijn geestlijk gecastreerd van hun mannelijkheid, terwijl ze via de Fancy en de Cosmopolitan vrouwen hebben zitten opfokken om maar jong en snel en veel te doen.
This has got to end here.
(spread the word)
haha /signed xD
  maandag 3 november 2008 @ 16:58:31 #248
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62911779
had ik ook...

vriendin die met veel jongens al iets gedaan had... gezoend sowieso... echt zo;n boy-lover... toen ze met mij had, niks aan het handje... ze hield het niet uit en ging toch weer op zoek naar andere jongens...
nadat het maand uit was... ging ze er met 1 van mijn 'beste' vrienden vandoor! gevoel kan je niet tegenhouden werd er gezegd... (het verstand werd niet gebruikt en ze lieten zich door gevoelens leiden...)

maar blijkbaar blijft het beestje hetzelfde...

dus TS pas op met haar... weet zeker dat ze niet in haar oude patroon wil terugvallen... dat risico heb je sneller met zulke personen... helaas...

succes!
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62911987
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Veel mannen en sommige vrouwen hebben dermate visuele hersenen dat het vanzelf gaat en ze moeite moeten doen om dat beeld uit te schakelen.
pi_62912031
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Onzin, iemand die voor zijn/ haar trouwen nog maagd is kan ook gewoon respect hebben voor zich zelf en zijn/ haar toekomstige partner. Dat heeft niets met lelijk, teruggetrokken en of religieus te maken.
  maandag 3 november 2008 @ 17:11:12 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62912098
Dus als je niet als maagd het huwelijk in gaat, dan heb je geen respect voor jezelf?
pi_62912156
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
Dus als je niet als maagd het huwelijk in gaat, dan heb je geen respect voor jezelf?
Dat zeg ik niet.
  maandag 3 november 2008 @ 17:14:35 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62912171
Je impliceert het wel.
  maandag 3 november 2008 @ 17:16:31 #254
31101 _Led_
pi_62912214
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
Er is een verschil tussen "niet als maagd, ik heb het met 2 mensen gedaan" of "niet als maagd want mijn bijnaam op school was 'de matras'" he
zzz
pi_62914196
Wat de mannen hier eigenlijk bedoelen is dat meisjes het wel heel bont maken tegenwoordig. 5 bedpartners tot je 21e so what. Maar 15-20? Dan vraag je om de titel slet. En mannen vinden dat idee idd gewoon niet zo prettig. Daar kan je van zeggen wat je wilt het leeft in vrijwel iedere man. Dus wat zegt dat dat we kleinzerig zijn? Mischien. Ik denk dat het ook wel te maken heeft met aloude evolutie. Als je pijn voelt is dat naar mijn mening altijd een waarschuwing.

[ Bericht 1% gewijzigd door Man-E-Faces op 03-11-2008 22:44:05 ]
pi_62919354
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:08 schreef Deliah het volgende:

[..]

Onzin, iemand die voor zijn/ haar trouwen nog maagd is kan ook gewoon respect hebben voor zich zelf en zijn/ haar toekomstige partner. Dat heeft niets met lelijk, teruggetrokken en of religieus te maken.
Wereldvreemd dan

En ik zou niet waarom iemand die bijvoorbeeld 4 mannen heeft gehad in lange relaties geen respect zou hebben voor zichzelf of haar toekomstige partner.
pi_62929622
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat de mannen hier eigenlijk bedoelen is dat meisjes het wel heel bont maken tegenwoordig. 5 bedpartners tot je 21e so what. Maar 15-20? Dan vraag je om de titel slet. En mannen vinden dat idee idd gewoon niet zo prettig. Daar kan je van zeggen wat je wilt het leeft in vrijwel iedere man. Dus wat zegt dat dat we kleinzerig zijn? Mischien. Ik denk dat het ook wel te maken heeft met aloude evolutie. Als je pijn voelt is dat naar mijn mening altijd een waarschuwing.
Het is niet overal zo dat dat pijn doet, dat is meer een maatschappelijk iets en een persoonlijk iets dan dat dat een biologisch ingebakken iets is.
Maar dat maakt het niet minder waar in deze maatschappij, geld overigens niet alleen voor mannen, ook de meeste vrouwen vinden het minder prettig als de man in kwestie er een heleboel heeft gehad.

Alleen wordt er dan door de maatschappij gezegd dat jongens nu eenmaal jongens zijn, dat je daar niet te zwaar aan moet tillen, bij meisjes is de mening gewoon anders, het misverstand dat meisjes seks hebben om liefde en jongens om lust, dat dat zo zwart/wit is.
Alhoewel een jongen die er echt veel heeft gehad ook echt wel minder serieus wordt genomen op relatiegebied, bij een vrouw geld dat veel eerder, maar ok.

Het is een kromheid die tegen de biologische natuur in gaat uiteindelijk, de spermwar is zeer natuurlijk namelijk, brede genenpoel erg goed op biologisch vlak, een vrouw is niet voor niets zowat altijd ontvankelijk, maar hoe je het ook op biologisch gebied probeert te verklaren of te ontkrachten, het gaat hier om emotie en die kent niet zoveel rede.
We zijn nu eenmaal opgegroeit met het idee van het kuise meisje, de zwakke jonkvrouwe die droomt van de prins op het witte paard, haar enige liefde in het leven waarvoor ze zich bewaart.
Samen met het beeld van seks in de huidige maatschappij geeft dat problemen, aan de ene kant dat ene beeld, aan de andere kant het seks moeten uitdragen beeld.
Aan de ene kant vrijheid van het lichaam, aan de andere kant nogsteeds het idee dat het hebben van seks voor vrouwen iets afdoet aan hun zelfrespect.

De maagdelijkheidscultus versus zelfbeschikking, wat zich jammer genoeg vaak uit in extremen, extremen zijn eigenlijk nooit echt goed, een middenweg zou prettig zijn en ook langer houdbaar.

Om een lang verhaal kort te maken, het gaat dus om emotie, die is veel minder voor rede vatbaar, het is zoals het is, het is een verwarrende tijd voor veel mensen, zeker op het gebied van seksualiteit, prins op het witte paard tegenover sexy "moeten" zijn, lastig is het...
pi_62931206
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:43 schreef erodome het volgende:
Aan de ene kant vrijheid van het lichaam, aan de andere kant nogsteeds het idee dat het hebben van seks voor vrouwen iets afdoet aan hun zelfrespect.
Dat vreemde idee dat mannen die aan seks doen niets aan respect verliezen en vrouwen wel vind je niet bij streng gelovigen. Daar is het voor mannen net zo erg als dat het voor vrouwen is.
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:49:14 #259
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62931325
quote:

[..]

Het is niet overal zo dat dat pijn doet, dat is meer een maatschappelijk iets en een persoonlijk iets dan dat dat een biologisch ingebakken iets is.
Maar dat maakt het niet minder waar in deze maatschappij, geld overigens niet alleen voor mannen, ook de meeste vrouwen vinden het minder prettig als de man in kwestie er een heleboel heeft gehad.

Alleen wordt er dan door de maatschappij gezegd dat jongens nu eenmaal jongens zijn, dat je daar niet te zwaar aan moet tillen, bij meisjes is de mening gewoon anders, het misverstand dat meisjes seks hebben om liefde en jongens om lust, dat dat zo zwart/wit is.
Alhoewel een jongen die er echt veel heeft gehad ook echt wel minder serieus wordt genomen op relatiegebied, bij een vrouw geld dat veel eerder, maar ok.

Het is een kromheid die tegen de biologische natuur in gaat uiteindelijk, de spermwar is zeer natuurlijk namelijk, brede genenpoel erg goed op biologisch vlak, een vrouw is niet voor niets zowat altijd ontvankelijk, maar hoe je het ook op biologisch gebied probeert te verklaren of te ontkrachten, het gaat hier om emotie en die kent niet zoveel rede.
We zijn nu eenmaal opgegroeit met het idee van het kuise meisje, de zwakke jonkvrouwe die droomt van de prins op het witte paard, haar enige liefde in het leven waarvoor ze zich bewaart.
Samen met het beeld van seks in de huidige maatschappij geeft dat problemen, aan de ene kant dat ene beeld, aan de andere kant het seks moeten uitdragen beeld.

De maagdelijkheidscultus versus zelfbeschikking, wat zich jammer genoeg vaak uit in extremen, extremen zijn eigenlijk nooit echt goed, een middenweg zou prettig zijn en ook langer houdbaar.

Om een lang verhaal kort te maken, het gaat dus om emotie, die is veel minder voor rede vatbaar, het is zoals het is, het is een verwarrende tijd voor veel mensen, zeker op het gebied van seksualiteit, prins op het witte paard tegenover sexy "moeten" zijn, lastig is het...
Onzin.
Deze "pijn" is wel genetisch bepaald.
Een man moet immers een vrouw veroveren, zijn goede genen laten zien (spelletjes winnen, zelfverekerdheid, laten zien wat hij in huis heeft) en een vrouw "kiest" dan vervolgens.

Het is voor een man dus nooit leuk om te weten dat een vrouw meerdere mannen kiest ipv alleen diegene. Daarbij is het voor een man zeer bedreigend als het vrouwjte ook "paart" met andere mannen, omdat zijn sperma dan minder kans maakt om het kind te veroorzaken.

Plus, als een vrouw dus veel mannen heeft "gekozen" in het verleden, dan maakt jou dat als man ook minder bijzonder. Het is blijkbaar niet moeilijk om de "genen wedstrijd" te winnen en is dus minder belonend.

Dat is de reden dat een vrouwen de hoeren zijn en mannen de players. Het is de "taak" van de mannen om te jagen en te veroveren. Daarom hebben mannen ook die hoge competiedrift, meer humor, meer creativiteit. Ze moeten van goede huien komen willen ze in staat zijn te mogen sexen.

Vrouwen daarentegen worden begeerd om hun uiterlijk en zorgzame kwaliteiten. Elke vrouw (die niet extreem lelijk is) KAN zoveel neuken als ze wil. Daar hoeft ze niks voor te laten zien of te "showen". Een wijzende vinger richting haar dampende flamoesch en de kerels komen met hun tong uit hun bek aandraven.
Met andere woorden, de vrouw hoeft alleen maar te kiezen.
Als je dan veel mannen kiest doe je dus fout waar je als vrouw voor op de wereld bent gezet, namelijk zorgvuldig en kieskeurig goede genen uitkiezen.

Daarom voelt een man zich harder aangetast en geraakt als het aakomt op deze kwestie. En daarom vinden veel vrouwen het stiekem ook wel leuk als hun man populair is bij het andere geslacht. Dat betekent namelijk dat hij al vaker wordt "gekozen" en dat haar keuze dus een verantwoorde is.

GVD wat ben ik soms geniaal.
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:50:48 #260
31101 _Led_
pi_62931368
quote:

[..]

Het lijkt me ook een biologisch iets, hoe weet je dat ze jouw kind draagt als ze ook met anderen het bed gedeeld heeft ?
Lijkt me biologisch in je voordeel om een partner te hebben die alleen maar jouw nageslacht voortbrengt.
zzz
pi_62931559
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Het lijkt me ook een biologisch iets, hoe weet je dat ze jouw kind draagt als ze ook met anderen het bed gedeeld heeft ?
Lijkt me biologisch in je voordeel om een partner te hebben die alleen maar jouw nageslacht voortbrengt.
Biologisch gezien is het beter als de genenpoel divers is, als de mannetjes niet zozeer weten wie de vader is zodat ze voor alle jongen zorgen en de soort het meeste kans heeft om voort te bestaan.
Bij veel groepsdieren is dat zo'n beetje de norm, kijk naar chimps, naar bonobo's, die erg dichtbij ons staan bv.

Biologisch gezien gaat het niet om het belang van de ene, maar om het belang van de soort.
De mens is een soort die natuurlijk gezien in groepsverband leeft, waar het voortrekken van de een boven de ander niet gunstig is voor het overleven van de soort, dit zie je terug in de spermwar, in het feit dat vrouwtjes zowat altijd ontvankelijk zijn, dat er hang is naar meerdere partners, waar we nog nooit echt onderuit zijn gekomen.

Het is waar, ook weten wie je nakomelingen zijn heeft zijn voordelen, ik moet het niet te zwart/wit maken, maar natuurlijk gezien in dit geval, bij deze soort is dat niet aan de orde, dan waren we lichamelijk wel anders geweest, zoals de gorilla met traag zaad, wat kan omdat hij de enige is die dekt.
Of zoals een ooievaar met nog trager zaad omdat hij zeker weet dat zijn vrouwtje het niet met meerdere partners doet.
pi_62932051
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:57 schreef erodome het volgende:

[..]
..kijk naar chimps, naar bonobo's, die erg dichtbij ons staan bv.
..
Nu ja, dicht bij ons, dicht bij ons... dicht bij André van Duijn wel.

"GROTE BLOEMKOLUUHHHH"
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:26:00 #263
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62932296
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:49 schreef neusgat het volgende:

[..]

Onzin.
Deze "pijn" is wel genetisch bepaald.
Een man moet immers een vrouw veroveren, zijn goede genen laten zien (spelletjes winnen, zelfverekerdheid, laten zien wat hij in huis heeft) en een vrouw "kiest" dan vervolgens.

Het is voor een man dus nooit leuk om te weten dat een vrouw meerdere mannen kiest ipv alleen diegene. Daarbij is het voor een man zeer bedreigend als het vrouwjte ook "paart" met andere mannen, omdat zijn sperma dan minder kans maakt om het kind te veroorzaken.

Plus, als een vrouw dus veel mannen heeft "gekozen" in het verleden, dan maakt jou dat als man ook minder bijzonder. Het is blijkbaar niet moeilijk om de "genen wedstrijd" te winnen en is dus minder belonend.

Dat is de reden dat een vrouwen de hoeren zijn en mannen de players. Het is de "taak" van de mannen om te jagen en te veroveren. Daarom hebben mannen ook die hoge competiedrift, meer humor, meer creativiteit. Ze moeten van goede huien komen willen ze in staat zijn te mogen sexen.

Vrouwen daarentegen worden begeerd om hun uiterlijk en zorgzame kwaliteiten. Elke vrouw (die niet extreem lelijk is) KAN zoveel neuken als ze wil. Daar hoeft ze niks voor te laten zien of te "showen". Een wijzende vinger richting haar dampende flamoesch en de kerels komen met hun tong uit hun bek aandraven.
Met andere woorden, de vrouw hoeft alleen maar te kiezen.
Als je dan veel mannen kiest doe je dus fout waar je als vrouw voor op de wereld bent gezet, namelijk zorgvuldig en kieskeurig goede genen uitkiezen.

Daarom voelt een man zich harder aangetast en geraakt als het aakomt op deze kwestie. En daarom vinden veel vrouwen het stiekem ook wel leuk als hun man populair is bij het andere geslacht. Dat betekent namelijk dat hij al vaker wordt "gekozen" en dat haar keuze dus een verantwoorde is.

GVD wat ben ik soms geniaal.
jups... mee eens... als een vrouw zich aanbiedt, mag de man wel heel sterk in zijn schoenen staan om nee te zeggen...
alles zal moeten wijken voor haar... zelfs zijn vrienden blijkbaar
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_62937967
Zowel mannen en vrouwen willen graag bijzonder geworden door hun partner. Als je weet dat je meid/vent al tig anderen heeft gehad dan zal je dat gevoel minder snel krijgen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:54:45 #265
232967 beestmoeder
moeder der beesten
pi_62941919
JOh, veel ex-partners of niet. Je ontmoet die ware of niet. Ik ben zojuist getrouwd en kende m'n meissie nog maar 1 jaar. En toch weet ik dat zij die fantastische ware is voor mij! (voor menig man trouwens, want m'n vrienden noemen me tegenwoordig een klootzak ).

Een spannende vrouw, zal meestal ook wat meer op d'r kerfstok hebben jongens. Take your pick.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:53:00 #266
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62943861
Wees blij dat jij wél respect voor jezelf had.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:56:48 #267
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62943997
Waarom zou je principe ineens moeten veranderen omwille van je vriendin? Je zegt zelf dat het niet oké vind wat voor waarden zij hanteerde op wel erg jonge leeftijd.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_62946165
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zowel mannen en vrouwen willen graag bijzonder geworden door hun partner. Als je weet dat je meid/vent al tig anderen heeft gehad dan zal je dat gevoel minder snel krijgen.
Wat een onzin, alsof seks het enige is wat iemand bijzonder maakt, seks is juist een van de dingen die niet bijzonder zijn, geen bij dat persoon horende eigenschap, iets wat dat persoon dat persoon maakt en juist zo leuk.

Persoonlijk vind het maar triest als het enige verschil tussen vrienden en een liefdesrelatie seks is en als seks het enige is wat jou anders maakt dan de rest in een relatie.
Zou er toch wel erg treurig van worden als dat het enige is wat ons bind, als dat het is wat mij bijzonder maakt voor hem, heerlijke gammele fundering dan...
Ben blij dat dat niet zo is, dat hij niet bij mij is omdat ik de enige mogelijkheid tot seks ben voor hem omdat we dat van elkaar afdwingen, dat hij bij is is omdat hij mij bijzonder vindt, mij speciaal vindt, om wie ik ben, niet om de seks die ik hem geef of met wie ik het wel of niet gedaan heb.
pi_62948660
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef griekjeee het volgende:
Wees blij dat jij wél respect voor jezelf had.
Daar gaat het hier eigenlijk niet om.
pi_62949907
Het "problemen hebben met aantal bedpartners van vriendin" heeft volgens mij gewoon een direct verband met "problemen hebben met aantal partners van vriendin". Als je vriendin al 15 relaties achter de rug heeft, hoezo zou jij dan opeens wél zo speciaal zijn?

Als ze nog niemand voor jou heeft gehad, dan voel je je gewoon wat specialer en heb je er gewoon meer vertrouwen in. Volgens mij staat dat statement als een huis.
  woensdag 5 november 2008 @ 00:09:37 #271
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_62952877
Ik snap niet waar jij je druk om maakt, het hoort er nou eenmaal bij. Misschien vindt zij het wel vervelend dat jij helemaal geen verleden hebt.
pi_62953148
Iedereen is egoistisch ingesteld. En het gaat erom hoeveel je zelf hebt gehad of niet. Wat een ander te weinig heeft kan de meeste mensen geen ruk schelen uiteraard.
Ik denk dan ook dat zijn vriendin geen zak geeft hoe weinig hij heeft gehad. Zij heeft een leuk tienerleven gehad, de zijne is al bijna voorbij. Ik denk dat het daarom draait. Het enige wat nu wel zo is is dat zij voor hem kiest.

Trouwens ik ken iemand uit Purmerend en die zit in precies zo een situatie als TS. Vriendin is net 18 en hij 24 ofzo. Wat een uberslet. iedereen kan dr krijgen Je hoeft je armen maar om dr heen te slaan en dan wil ze al hoor !

Volgens mij stoppen ze iets in babyvoeding tegenwoordig, anders weet ik ook niet wat het is.
pi_62953932
Ergens vraag ik me toch af of je relatie wel zo tof is als een van de partners een grote moeite heeft met het accepteren van het feit dat zijn/haar vriend of vriendin geen maagd meer is. Hoeveelheid sekspartners in het verleden zal toch wel ergens bijten, maar een "normaal" iemand...nee laat ik het zo zeggen..Ik denk dat zoeits als dit totaal irrelevant is als je of echt verliefd bent of gewoon een vriendin hebt die niet zo veel verschilt van je qua hoeveelheid seks in het verleden..tja, of je bent beiden toch wel ergens zo volwassen dat je elkaar kan vertrouwen en er niet van uit gaat dat veel seks in het verleden meteen de bestempeling slut/manslut krijgt.

In ieder geval denk ik dat de meesten wel de beschikking hebben van een brein en intuïtie, je merkt het wel als je vriend/vriendin niet trouw is. Al dan niet met enige relevantie naar zijn/haar verleden.
Numbers and figures.
pi_62954306
Nee, ik betwijfel ook wel dat het 'probleem' 24/7 speelt bij TS. En zeker als ik lees dat hij een vrij geindoctrineerd mannetje is dat overspoeld is geweest met onfeitelijkheden mbt. het vrouwleijk geslacht (het zijn allemaal engeltjes en kuis, gemaakt van glas etc.). Het is wel een issue dat, zou hij er niks aan doen, wel steeds de kop opsteekt. Wellicht dat het nu wat minder speelt bij hem, maar het zal vast en zeker wel weer terugkomen. En dit topic gaat er eigenlijk om, ja waar gaat het eigenlijk om. Waar hdat gevoel vandaa komt.
TS is blijkbaar happy met ideen als, je hebt mekaar nu bla, zij kiest voor jou nu bla, maar ik weet zeker dat het nog vaker gaat opspelen bij TS. Dit is een gevoelskwestie en voor zijn gevoel is dit nog niet over.
pi_62958218
ik denk dat het vooral het verschil is.. Als er bij haar 10 piemels naar binnen gegaan zijn terwijl ik net aan m'n 3e paar borsten zit, zou ik me er ook niet prettig bij voelen. Andersom is er niks aan de hand. De vraag is of je er mee kan leren leven, of dat dit over een jaar een van de redenen is dat je haar zegt "ik moet even met je praten".

Ik denk trouwens dat als je echt een vrouwenloze kutpuberteit gehad hebt, dat dat op heel veel fronten de rest van je leven aan je zal blijven knagen. Des te belangrijker is het dat dat in je relatie geen issue is.
pi_62959491
nee echt?? tell us something we didn't already know regarding this issue.
  woensdag 5 november 2008 @ 09:37:25 #277
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_62961779
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:17 schreef Man-E-Faces het volgende:
Iedereen is egoistisch ingesteld. En het gaat erom hoeveel je zelf hebt gehad of niet. Wat een ander te weinig heeft kan de meeste mensen geen ruk schelen uiteraard.
Ik denk dan ook dat zijn vriendin geen zak geeft hoe weinig hij heeft gehad. Zij heeft een leuk tienerleven gehad, de zijne is al bijna voorbij. Ik denk dat het daarom draait. Het enige wat nu wel zo is is dat zij voor hem kiest.

Trouwens ik ken iemand uit Purmerend en die zit in precies zo een situatie als TS. Vriendin is net 18 en hij 24 ofzo. Wat een uberslet. iedereen kan dr krijgen Je hoeft je armen maar om dr heen te slaan en dan wil ze al hoor !

Volgens mij stoppen ze iets in babyvoeding tegenwoordig, anders weet ik ook niet wat het is.
helemaal mee eens.. biedt interesse in een meisje en ze zijn verkocht! waar gaat het heen met de jeugd! voor mij geen jonge meid meer! minimaal 20 (ben zelf 23)
pi_62969953
quote:
Op woensdag 5 november 2008 04:34 schreef LoggedIn het volgende:
ik denk dat het vooral het verschil is.. Als er bij haar 10 piemels naar binnen gegaan zijn terwijl ik net aan m'n 3e paar borsten zit, zou ik me er ook niet prettig bij voelen. Andersom is er niks aan de hand. De vraag is of je er mee kan leren leven, of dat dit over een jaar een van de redenen is dat je haar zegt "ik moet even met je praten".

Ik denk trouwens dat als je echt een vrouwenloze kutpuberteit gehad hebt, dat dat op heel veel fronten de rest van je leven aan je zal blijven knagen. Des te belangrijker is het dat dat in je relatie geen issue is.
Precies de reden waarom ik poste.

Ik zit er inderdaad niet 24/7 mee en de laatste tijd helemaal niet (thanks to this topic).

Verwerken van jeugdtrauma en het leren accepteren.. Probeer ik nu.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:31:07 #279
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_62973617
Heb ff niet alle pagina's door gelezen maar heb hetzelfde: mijn partner heeft meer bedpartners gehad dan ik (als ik/mij whatever voor de spellingnazi's). En soms speelt het wel op je in idd.

Maar je kan het ook anders zien. Ze is meer ervaren en ze weet wat ze wel en niet wil en lekker vindt.
En dat draagt zeker bij. Daarnaast zei m'n partner dat ze niet klaar kon komen (in het begin van de relatie) aangezien ze nog nooit was gekomen in het verleden. Inmiddels wel (en gewoon elke keer als we het doen) en voor mij is dat een groter voordeel aangezien hetgeen mij wel is gelukt wat anderen niet konden

Zoals Johan zei: elk nadeel heb z'n voordeel. Dus maak van jouw nadeel een voordeel!

[edit]
En daarnaast is het meer dan seks alleen! Hier betrap ik mezelf af en toe ook op.
Maar het leven is verder dan de bedrand.

En als je het uitermate goed met elkaar kunt vinden en plannen maakt om de komende periode (Lees rest van jullie leven) samen door te brengen dan moet het ook wel mogelijk zijn om het van je af te kunnen zetten.

Ik zou zeggen kijk naar het totaal plaatje. En voel je je er prettig bij dan neem je ook de nadelen voor lief.
Waar je je nu druk om maakt (of maakte als ik je laatste post nu lees) is echt gewoon een kleine onvolkomendheid. Daar moet je overheen kunnen stappen door het gewoon als een voordeel te zien, ik neem aan dat als je complimenten van d'r krijgt (op sexueel gebied nu gesproken) dat het ook goed moet zijn voor je ego aangezien (klinkt suf) zij het kan weten. Daarnaast als ze met je verder wil en jij met haar moet je het gewoon zien als een selectie: zij heeft wat geprobeert in het verleden en jij vast ook wel (ook op relationeel gebied bedoel ik dan) en van fouten leer je en leer je te waarderen wat je wel zoekt! En als jullie elkaar "zoeken" dan lijkt me er geen twijfel over mogelijk!

[ Bericht 44% gewijzigd door nils7 op 05-11-2008 16:42:43 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_66013253
Ik wilde heel even vragen of TS al beter met het probleem kan omgaan?
pi_66014148
Ik denk dat 'sletten' hun lichaam als gereedschap gebruiken om aandacht te krijgen. Seks is dan eigenlijk niet het issue, maar meer de achterliggende reden om seks te hebben. Veel vrouwen gaan denk ik snel met (veel) mannen naar bed om een emotionele leegte te vullen, al zeggen ze vaak van niet.
pi_66014333
Ach gelul zeg...

Net als bij mannen doen sommige het om stoer te zijn, anderen omdat ze geil zijn en weer anderen omdat ze te snel denken "de ware" gevonden te hebben.
Maak het niet gecompliceerder dan het is zeg.

Altijd dat gelul om maar redenenen te vinden waarom een vrouw seks zou hebben die niet met geilheid te maken zou hebben, want vrouwen kunnen toch niet echt van seks houden zeg, stel je voor...dat mag alleen als ze het vriendinnetje van het betreffende mannetje zijn, buiten serieuse relatie's om zijn vrouwen frigide.
pi_66014934
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:14 schreef erodome het volgende:
Ach gelul zeg...

Net als bij mannen doen sommige het om stoer te zijn, anderen omdat ze geil zijn en weer anderen omdat ze te snel denken "de ware" gevonden te hebben.

Altijd dat gelul om maar redenenen te vinden waarom een vrouw seks zou hebben die niet met geilheid te maken zou hebben, want vrouwen kunnen toch niet echt van seks houden zeg, stel je voor...dat mag alleen als ze het vriendinnetje van het betreffende mannetje zijn, buiten serieuse relatie's om zijn vrouwen frigide.
Dit geldt natuurlijk niet voor álle vrouwen. Maar ik denk wel dat veel vrouwen zich daar voor lenen, ja. Genoeg verhalen van meiden die het 'alleen voor de seks' doen en vervolgens boos worden of huilen als de kerel in kwestie geen zin heeft meer te doen dan dat.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:14 schreef erodome het volgende:
Ach gelul zeg...

Dat doe je nu zelf toch ook? Je geeft zelf al wat redenen aan die rechtstreeks vanuit het menselijke ego komen (behalve gewoon geil zijn)

[ Bericht 27% gewijzigd door Disorder op 13-02-2009 11:41:38 ]
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:12:19 #284
31101 _Led_
pi_66016315
Stond een paar maanden geleden zo'n artikel in de Revu over meiden in de porno.
3 van de vier zei "dat ze de aandacht zo leuk vonden" en dat zhun thuissituatie vroeger niet zo leuk was.

Tuurlijk zijn er ook Ero's die gewoon geile donders zijn , maar feit is dat er een hoop zijn die gewoon in de knoop zitten met zichzelf of met hun verleden.
zzz
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:19:35 #285
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66016534
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:08 schreef Disorder het volgende:
Ik denk dat 'sletten' hun lichaam als gereedschap gebruiken om aandacht te krijgen. Seks is dan eigenlijk niet het issue, maar meer de achterliggende reden om seks te hebben. Veel vrouwen gaan denk ik snel met (veel) mannen naar bed om een emotionele leegte te vullen, al zeggen ze vaak van niet.
klaar
pi_66017182
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
3 van de vier zei "dat ze de aandacht zo leuk vonden" en dat zhun thuissituatie vroeger niet zo leuk was.

Tuurlijk zijn er ook Ero's die gewoon geile donders zijn , maar feit is dat er een hoop zijn die gewoon in de knoop zitten met zichzelf of met hun verleden.
Dit bedoel ik zo ongeveer ja.

In het kort: Ik zou me dus niet storen aan het seksuele verleden van een partner, maar wel aan de eventuele achtergrond daarvan. Ervaring van die ander komt voor jezelf ook alleen maar uit in bed, maar als die ervaring is opgedaan omdat dat voor dat meisje bijvoorbeeld een manier is geweest om aandacht naar zich toe te trekken die ze vroeger te kort kwam, dan heb ik er wel problemen mee.
pi_66017755
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:

En laten dat degene zijn die juist zo interressant zijn voor dat soort verhalen....
Als je van 4 luitjes die dan ook nog in de revu willen met hun verhaal leest geeft dat nog geen beeld van het geheel.

Heel erg veel luitjes hebben een lastige jeugd gehad, naar hun mening of echt, alleen als iemand wat doet wat anderen minder begrijpen wordt er ineens gezegd dat komt door hun jeugd hoor...
En ja aandacht kan ook leuk zijn, er bestaat ook bijna geen man die het niet leuk zou vinden als er zo nu en dan wat leuke meiden om zijn nek hangen en hem positieve aandacht geven, ook hierin is het echt niet zo anders.

Verreweg de meeste die ik ben tegengekomen vonden het leuk, lekker en fijn om een leuk zakcentje te verdienen, dan heb ik het wel over nederlandse meiden die er zelf voor gekozen hadden.
Onder die meiden zaten ook meiden met een slechte achtergrond, zoals ik overal mensen met een slechte achtergrond tegenkom(nou ja als je mensen wat beter kent en wat over dat soort dingen praat dan).
  vrijdag 13 februari 2009 @ 14:26:34 #288
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_66020842
Hoe ist met de soa's
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_66038599
je hoeft toch geen extreem veel sex te hebben gehad om erbij te horen
juist positief dat je altijd netjes en jezelf bent gebleven.
vallen vrouwen in het begin misschien niet voor maar later wel.

en sex is sex, liefde is weer iets anders.

ze is nu bij jou en dat zal een reden hebben, je kunt erover doorzeuren bij haar en haar daarmee weg jagen of je accepteerd het en zorgt dat je een extreem goede bedpartner word
tantra
pi_66053953
Volgens mij sla je de spijker op zn kop, thestoryofus2009! Heel goed gezegd.
Alle vorige berichten kan je in principe wel vergeten als je jouw toevoeging gelezen hebt, vind ik.
pi_66310182
Volgens mij sla je de spijker op zn kop, thestoryofus2009! Heel goed gezegd.
Alle vorige berichten kan je in principe wel vergeten als je jouw toevoeging gelezen hebt, vind ik.

Zou ik niet doen, alle vorige berichten vergeten. Je bent de grootste vijand van je vriendin als jij als haar partner maar blijft zeiken over haar eerdere sekspartners. Niets is dodelijker voor de relatie!!!!
pi_66320978
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:39 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit bedoel ik zo ongeveer ja.

In het kort: Ik zou me dus niet storen aan het seksuele verleden van een partner, maar wel aan de eventuele achtergrond daarvan. Ervaring van die ander komt voor jezelf ook alleen maar uit in bed, maar als die ervaring is opgedaan omdat dat voor dat meisje bijvoorbeeld een manier is geweest om aandacht naar zich toe te trekken die ze vroeger te kort kwam, dan heb ik er wel problemen mee.
Euhmm quote even verkeerd, maar ik denk dat er ook veel meiden zijn zoals mijn geval.. Die seksueel misbruikt zijn in hun jonge jaren.. Dat gebeurt namelijk heel erg veel, incest geloof ik iets van 3 op de 10.. Als het nog niet meer is..

Heb op dat gebied ook wat naars mee gemaakt op dat gebeid toen ik heel jong was, geen incest hoor.. De reden dat ik daarom er vroeg bij was (op 14-jarige leeftijd een beetje spelen) komt eigenlijk meer doordat ik wilde weten of dat nare van vroeger mij eigenlijk nog wel dwars zat.. Dat bleek niet het geval, nou ja.. Ik durf eraan te zitten zeg maar, haha.. Geen invloed zou ik niet zeggen.. Maar het was niet zo erg dat ik met een psych hierover zou moeten praten zeg maar..

Maar ik herken het gevoel van TS zeker wel.. Dit had ik ook bij mijn eerste vriendje.. Terwijl hij toch echt niet zoveel meiden had gehad.. Maar gewoon het idee dat je niet de eerste bent voor hem/haar speelt gewoon heel erg mee denk ik.. Jij ziet gevoelsmatig op een heel ander niveau dan haar..

Maar ik geloof dat het al wel beter met je ging en anders gewoon een gesprekje hierover aangaan.. Ze zal het echt wel begrijpen
  zondag 22 februari 2009 @ 10:23:55 #293
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_66334340
quote:

[..]

Grappig... ik heb nog geen 2 seconden van m'n leven verspild aan overpeinzingen op dit specifieke gebied.

Ik begrijp dan ook absoluut niet waar het over gaat
pi_66334587
Ik snap het wel. Je hebt jezelf altijd keurig gedragen en bent nu tegen een rasechte slet aangelopen. Dat botst. Wellicht is ze veranderd, anders zou ik d´r dumpen voor de grote problemen echt gaan beginnen.
pi_66360498
Inderdaad Maggnie, ben het dus ook met jou eens. Volgens mij heb je onze berichten niet helemaal begrepen!?
pi_66397895
quote:

[..]

Hier ben ik
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:44:23 #297
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_66398073
quote:
Op zondag 22 februari 2009 10:45 schreef Halcon het volgende:
Ik snap het wel. Je hebt jezelf altijd keurig gedragen en bent nu tegen een rasechte slet aangelopen. Dat botst. Wellicht is ze veranderd, anders zou ik d´r dumpen voor de grote problemen echt gaan beginnen.
Ik weet dat je een dikke trol bent, maar toch..
pi_66456262
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:44 schreef Sander het volgende:

[..]

Ik weet dat je een dikke trol bent, maar toch..
Is het niet waar dan?
pi_66466873
Het gaat wat beter in de zin dat ik er minder vaak last van heb. Maar het knaagt en spookt nog steeds.

Laat ik voorop stellen dat ik heus wel begrijp dat zij seks gehad kan hebben omdat ze gewoon geil was etc. Dat maakt niet uit. Het gevoel is zo overheersend, het is een heel egoïstisch gevoel eigenlijk, ik kan het ook niet helpen. Zelfs begrip voor haar doet het niet laten verdwijnen.

Ik kan heel moeilijk omgaan met de visualisering die ik heb bij wat ze gedaan heeft. Tuurlijk was ze jong en wilde ze experimenteren of een leegte vullen omdat ze zich eenzaam voelde. Het maakt niet uit. Ze was idd een slet, zo noemt ze zichzelf ook als ze terugkijkt. Ze haat zelf ook wie ze was vroeger en voelt zich heel goedkoop.

Ook dit maakt geen verschil. Ik kan het gewoon niet hebben. Ze is wel veranderd en ze is een echte lieverd. Ik denk dat ze dat altijd al is geweest maar gewoon jong en naïef was en jongens hebben er misbruik van gemaakt en wellicht kon ze het zelf niet goed plaatsen waardoor het door ging.

Ik heb het dan over als 13 jarige een jongen van 24(?!?!?) moeten pijpen in zijn auto. Verward zijn en het niet begrijpen. Fuck buddy's gehad en een one night stand. Tussendoor wat vaste relaties.

Inderdaad, komt brave ik aan. Zij denkt eindelijk een normale leuke jongen die snapt dat het niet allemaal om seks draait en is eindelijk blij en kan zich settelen na jaren van gekke wilde dingen.

Hah... dat snap(en snapte) ik ook inderdaad. Ik heb me altijd afgezet tegen zulk (wat zij deed) gedrag omdat ik het zwaar kansloos vond. Stond al vroeg vrij zeker in mijn schoenen. Maar sinds ik dan eindelijk een vriendin heb en geconfronteerd wordt met die verhalen. Voel ik me gedwongen die dingen te accepteren omdat het bij haar hoort, bij haar verleden.

Dat is zeer moeilijk.

En het vreemde is, ik krijg opeens spijt van mijn gedrag van vroeger om zelf beslissingen te nemen. Ik krijg gedachtes als "had ik ook maar gewoon dom mee gedaan, misschien stoorde het me dan nu niet" "Ik wil ook wilde gekke seks hebben" en vele soortgelijke.
Hoe kan ik me settelen als ik niet avontuurlijk gedaan heb? Ik ben juist avontuurlijk hoe kan het dat ik op dat gebied zo conservatief ben opgegroeid? :S Echt stupid dat ik dat heb, nou zit ik ermee en snap ik mezelf niet.

Als ik naar ons kijk zie ik haar blij zijn met het eindelijk vinden van een goede knul en ik zie mezelf (op die knagende momenten, over het algemeen niet) vastgebonden aan een touw. Waardoor ik niet bij de dingen kan waar aan ik voordat ik wat met haar had geen eens behoefte had.

Ik vraag me echt af of ik het ooit kan...uh.. droppen.... Ik wil vergeven zeggen maar dat is denk ik niet het juiste woord omdat ze niet persé iets slechts heeft gedaan vind ik... Haar leeftijd gezien is het misschien wel begrijpelijk, maar toch.

Ik ben echt bang dat ik nooit volledig haar toe kan laten tot mijn hart omdat me dit tegenstaat van haar.

::

Haar verlaten, alsnog die dingen opzoeken, met wellicht ook zulke jonge meisjes? En daarmee eigenlijk waar ik ALTIJD voor stond teniet doen? omdat ik er nu opeens mee zit?

Bij haar blijven? Hopen dat het weg gaat?

Kep echt geen idee.... Misschien blijf ik het wel gewoon altijd houden en is het gewoon zo simpel als frustratie, jaloezie, mannelijk ego etc.

Ik word echt gestoord van die eindeloze golfbeweging in mijn stemming mbt dit onderwerp.

EDIT

Het lijkt wel alsof ik jarenlang geslapen heb en nu pas wakker word. Maar ik wil haar niet kwijt. Ben blij met een relatie. (Allemaal heerlijk tegenstrijdig (past iig goed in de psycho hoek ))
pi_66467138
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:43 schreef elcastel het volgende:

Eens.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_66467272
Maak je daar maar geen zorgen over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')