Gratz?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik sta vanaf nu in de Top 500!!!
ik ben officeel kansloos dus help me aan orginele manieren om een einde aan mijn zielige leven te maken of
manieren om de 2de tong te worden!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat nu ibtl!!!!quote:
quote:
Bikkelhard is die reactie van je!quote:
daar heb je wel gelijk in... maar helden als Chriz2k etc. dus als ik binnen de top 10 kom maak ik er een eind aan oke?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef timmmmm het volgende:
ik zou het vieren!
En wat betreft die keuze: ik zou nog eerder een eind aan mijn leven maken dan net als tong worden
die redden we nog welquote:
je drinkt coronaquote:
het bewijs!!!quote:
Zodra je tong inhaalt, moet je het ernstig gaan overwegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in... maar helden als Chriz2k etc. dus als ik binnen de top 10 kom maak ik er een eind aan oke?
Cerror is mijn internet heroquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat nu ibtl!!!!
Flikker op man... zelfs Cerror gunt dit me!
ik ben nu een eindbaas ja!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |