abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62773534
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:05 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

hier eve nde reden:
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 07:25 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Dat was het ook niet
Met Karten gebeurd.
Begon super, eerst 6 min beide groepen de baan verkennen en karts verkennen.
Ging goed, geen noemenswaardige dingen, af en toe gele vlag omdat er 1 gespint was.

Daarna de kwalificatie rondes: Perfect, niks aan de hand. Mijn kart voelde lekker aan zat ruim 5 sec onder de training tijd.

Finale .......
Start achter de safety car. Tijdens die ronde moest ik aan de kant omdat gesp was los geschoten van de helm. Dus van nummer 6 in 1 keer naar 15 van de 20

Safety car rijd naar binnen en ik begin gelijk vol te gassen. 4 bochten verder: Rode vlag, race stil gelegd.
Collega met kart en al onder de vangrail geschoten (banden stapel) ik stond er 10 meter ofzo vandaan aan de andere kant van de baan. Collega zat bekneld. Hebben ze bevrijd duurde ongeveer 5 a 10 minuten. Collega kon niet meer lopen en dergelijke, kart was aan de voorkant totaal beschadigd.

We mochten weer rijden en precies 1 rondje verder weer stil gelegd, Was er een andere collega bij het uitkomen van een bocht (ongeveer 5 meter voor me) ook gedeeltelijk onder de vangrail geschoten. Ik wilde netdie bocht insturen toen de rode vlag kwam. Ook deze persoon kon niet meer verder maar was niet ernstig, alleen last van enkel. Daarna werd er door de mensen van de baan gezegd dat we naar de pits moesten komen en dat ze nieuwe heat gingen starten. Daar kregen we pas voor het eerst de ware aard van de verwondingen van de eerste persoon te horen. Ziekenauto was al onderweg.

Wij hebben besloten om gewoon helemaal niet meer te racen. Nu even afwachten hoe het met de collegas gaat
Finale ronde werd gesiert door de gele vlaggen en dus 2 keer rood.
Safety car ging van de baan, eerste bocht a lgelijk gele vlag was ik bij een ongelukje betrokken, konden wel door rijden, 3 bochten verder weer een gele vlag, bocht erna schiet ik weer in de slip, daarna rode vlag. Vervolgens 1 ronde gereden met ook weer 3 of 4 keer gele vlag en toen weer de rode vlag.

banden van de karts leken wel koud, leek wel of we op ijs reden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_62773700
Lekker uitje Crazy! Al nieuws over die collega?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62773747
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:21 schreef vamperotica het volgende:
Lekker uitje Crazy! Al nieuws over die collega?
not yet.
Is dus nog even afwachten.
Ik was zelf om ongeveer 0:45 thuis.
Was in elk geva lniet de kartbaan in tilburg.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_62774180
hoerbij ff plattegrondje:

* Crazy-M heeft ff plattegrond van de kartbaan:

de gele vlek gebeurde crash nummer 1. zeer lastige bocht kon je niet hard insturen. Ik ben daar 2 keer tegen de vangrail aangekomen tijden de training ronde. Maar dan wel bij het uitkomen van de chicane.

2de crash was bij het blauwe vakje.
Ik luister NL-Talig
pi_62775806
Lekkere kartbaan dan zeg
pi_62775834
Heftig Crazy
pi_62775854
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 05:27 schreef Knekwurst het volgende:
wie wil me aanraken?
moest je vroeg opstaan of ben je nog naar een afterparty geweest .
pi_62775934
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef theKiD het volgende:

[..]

Links? net voorbij de fontijn? want volgens mij zit daar alleen een Super de Boer???
Inderdaad. Waar moet ie ergens zitten?
pi_62778123
Moest die fietsenmaker op de korvelseweg niet weg vanwege de nieuwbouw? In de telefoongids kan ik hem niet meer vinden.

De berkdijkse straat is overigens ook niet ver weg, daar zit er ook één.
pi_62778368
Niet voorbij de fontein, maar verderop na super de boer, vlak voor de eerste bocht naar rechts.
pi_62778698
Inmiddels nieuws over beide collegas:
Collega die er bij de gele vlek uit is geknald: Operatie gehad vandaag, enkel 2 plekken gebroken vleeswond gehecht

Collega van blauw: enkel zwaar gekneusd
Ik luister NL-Talig
pi_62779951
Toch een makkelijke manier om de ziektewet in te gaan. Zorgen dat je baas ook ziet dat je echt wat hebt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62785169
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:57 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Niet voorbij de fontein, maar verderop na super de boer, vlak voor de eerste bocht naar rechts.
zit inderdaad een fietsen winkel! als je vanuit centrum komt aan de linkerkant! is een wit pand met stickers op de ramen dat ze in en verkoop en reparatie doen!

ben er nooit geweest, maar net wel langs gefietst
pi_62785196
kzou toch maar eens met die kartbaan gaan praten als ik je baas was, want die kosten zou ie wel eens kunnen verhalen! het is wel eigen risico, maar dit is wel heel dol!
pi_62789895
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 16:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
kzou toch maar eens met die kartbaan gaan praten als ik je baas was, want die kosten zou ie wel eens kunnen verhalen! het is wel eigen risico, maar dit is wel heel dol!
Er is wel gelijk een ongevalsformulier ingevuld. Dat wel.
Tevens zijn we er officieel gezien ook niet op gewezen dat het eigen risico is. Maar goed, belangrijkste is dat alles goed gaat met ze
Ik luister NL-Talig
pi_62790238
Nou, fijn dat het iig "niet al te ernstig" is!
pi_62791959
Hej vamp,
jouw verhaal in OUD... wasda hier in Noord?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62792160
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
Hej vamp,
jouw verhaal in OUD... wasda hier in Noord?
Welk verhaal?
pi_62792196
Van dat jongetje op teakwondo
sorry dat ik er over begin
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62792444
Dacht al dat je dat bedoelde... Hij zat bij La sala in de goirkestraat