Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Geeft meteen een goed beeld van Tilburg inderdaad.
Als je vanaf schouwburgring korvelseweg ingaat, dan heb je daar een bocht naar rechts. Vlak voor die bocht zit de fietsemaker links. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef Knekwurst het volgende:
Korte Heuvel.
Maar waar zat die goedkope fietsenmaker nou in de korvelseweg precies?
Ik kom op de verkeerde plaatsen merk ik. Ik zie in Tilburg helemaal geen naakte vrouwen tegen ijzeren palen aan rijdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Geeft meteen een goed beeld van Tilburg inderdaad.
Jazeker! net terug van stage... en morgen weer vroege dienst om 7 uurquote:
Links? net voorbij de fontijn? want volgens mij zit daar alleen een Super de Boer???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:06 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Als je vanaf schouwburgring korvelseweg ingaat, dan heb je daar een bocht naar rechts. Vlak voor die bocht zit de fietsemaker links. Kan niet missen.
Ik mag door een gigantisch drukke ochtend spits naar het noordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:17 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Jazeker! net terug van stage... en morgen weer vroege dienst om 7 uurThat means... 5:30 eruit..
*me gaat slapen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M was om 0:45 thuis van bedrijfs uitje,
en met stemming van onder 0
Loop vanaf de heuvel de korte heuvel in. Loop voorbij de Clancy's (irish pub) en een paar panden daarnaast zie je een (ik geloof wit) pand met een gang er naast. Loop de gang in. Als je aan de muren in de gang plaatjes ziet hangen zoals in de tijdschriften onder het bed van je 17 jarige broertje zit je goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:07 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Waar vind ik de nacht op korte heuvel? Hoe herken ik het gebouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |