ROFLquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig! dan weet je ook zeker dat er iets mis mee is! die gastheeft waarschijnlijk zijn vriend gebeld:
"Ehj Mohammed, ben gevallen man! Ben bijna dood, maar de plessie komt zo en die scootah van mij is gejat en opgevoerd weet je! Kom snel man!'
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig! dan weet je ook zeker dat er iets mis mee is! die gastheeft waarschijnlijk zijn vriend gebeld:
"Ehj Mohammed, ben gevallen man! Ben bijna dood, maar de plessie komt zo en die scootah van mij is gejat en opgevoerd weet je! Kom snel man!'
Heel tof maandelijks feest in 013. Iedere eerste zaterdag van de maand, kost 5,50, duurt van 23:00-4:00, alle zalen open, overal muziek, meestal wel uitverkocht. Check 013.nl voor meer info.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:34 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Wat is loos? Ik met maat willen wel ergens heen gaan.
Is dat dit weekend? Dan is het weer bij de rest wat rustigerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
Damn, ik wil ook naar Loos. Alleen ik heb niemand om mee te gaan deze keer. Veel plezier anyway. Wat is het thema?
Meestal wel uitverkocht? Echt niet dus he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel tof maandelijks feest in 013. Iedere eerste zaterdag van de maand, kost 5,50, duurt van 23:00-4:00, alle zalen open, overal muziek, meestal wel uitverkocht. Check 013.nl voor meer info.
Hoe kan je er over oordelen als je er nog niet bent geweest?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben er nog niet geweest. Ga liever in de kroeg wat drinken enzo
Goed punt! Zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben er nog niet geweest. Ga liever in de kroeg wat drinken enzo
Als je al leest wat de muziekstijl is, en hoort wat voor soort volk er komt, kan ik voor mezelf al bepalen of het iets voor mij is of nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe kan je er over oordelen als je er nog niet bent geweest?
ik betaal niet graag 5,50 en dan ook nog drankjes voor alle soorten muziek die ik ook in een kroeg kan luisteren waar gratis entree isquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:41 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Hoe kan je er over oordelen als je er nog niet bent geweest?
Soms heb ik wel een goed punt. SOMSquote:
Ik ging tot een half jaar geleden echt iedere maand, toendertijd was het dus wel iedere maand uitverkocht. Voor zeker een jaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:14 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Meestal wel uitverkocht? Echt niet dus he.Toevallig de laatste keer maar de 8 keren daarvoor ofzo was het nooit uitverkocht.
Wel tof trouwens, helaas kan ik deze keer niet.. vandaag door mn rug gegaan dus dansen zit er niet in
mja helaas wel en ook keer rijbewijs kwijt geraakt... dus hou me nu wel beter aan de snelheid, iig niet boven de 30/50 te hardquote:
Alle soorte muziek die je ook in een kroeg kan luisteren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik betaal niet graag 5,50 en dan ook nog drankjes voor alle soorten muziek die ik ook in een kroeg kan luisteren waar gratis entree is
en in ee nkroeg toch gezellig enzo. Wat is er nu speciaal aan LOOS zodat je er geld voor een kaartje aan uitgeeft?
Wat voor muziek hebben we het dan over? DJ's betekend meestal dance en dergelijke?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Alle soorte muziek die je ook in een kroeg kan luisteren?
De dj's van Loos zijn echt heel erg goed en dit hoor je absoluut niet in de kroeg! Zeker niet in Tilburg.
Klopt. In welke Tilburgse kroeg draaien ze dat dan?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het dan over? DJ's betekend meestal dance en dergelijke?
Geen ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:51 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Klopt. In welke Tilburgse kroeg draaien ze dat dan?
Boven de 30 kost punten en die spaar ik (De punten dan)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja helaas wel en ook keer rijbewijs kwijt geraakt... dus hou me nu wel beter aan de snelheid, iig niet boven de 30/50 te hard![]()
hehe alsof ik een beginnersrijbewijs hebquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Boven de 30 kost punten en die spaar ik (De punten dan)
Tja is ook niet echt mijn soort muziekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat voor muziek hebben we het dan over? DJ's betekend meestal dance en dergelijke?
Van mij uit was het meer vragend gesteld..quote:Op zondag 2 november 2008 17:04 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik begrijp de conclusie niet dat als er DJ's spelen dat dat dan dance is? In de grote zaal wordt zeer gevarieerd gedraaid. Zo komen hier en daar top 40 mutsen voorbij maar hoorde ik ook Flogging Molly, Gogol Bordello, Wolfmother, Electric Six ed. voorbij komen. In de andere twee zalen is het altijd verschillende wat er gedraaid wordt. Kleine zaal probeert altijd een vorm van dance aan te bieden terwijl Batcave vrijwel altijd underground is. Vandaag stond er een kerel die muziekmaakte met de 8 bit Nintendo sound....Dat zie je idd niet in kroeg....
Haha, same herequote:Op zondag 2 november 2008 18:48 schreef theKiD het volgende:
Ben dr nog nooit geweestEigenlijk schande om te moeten zeggen dak er nog nooit ben geweest
Zoiets heet: nog duf van gister, en OP die 5 pages terug staatquote:
Mja, ik ben standaard in de buurvrouw te vinden, daar was ook echt abnormaal druk, gewoon koppen lopen, daarna nog even bij de Prins maar was ook koppen lopenquote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef existenz het volgende:
Ik dacht gisteren: Lekker rustig in de kroeg, maar dat viel tegen. Je kon weer over een heel eind over de koppen lopen...
Tof! Weet je zo wie dat was?quote:Op zondag 2 november 2008 17:04 schreef Herr_Munk het volgende:
Vandaag stond er een kerel die muziekmaakte met de 8 bit Nintendo sound
Ik vat 'r ôk èènquote:
Hij zicht Huoratron te heten:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |