Kan me niet voorstellen dat ie het slechter zou doen nee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een scheidsrechter uit de Seychellen zal het vast beter doen ja.
Als er iemand een grote egotripper is, is het Jol, dus zelfs na zijn ontslag, of misschien door zijn ontslag, kraakt ie alles wat met KNVB heeft te maken afquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die smiecht van een Jol écht niet collegiaal.²
En alsnog komen er van de 38, 14 stuks uit Europa. Dus Europa is goed vertegenwoordigdquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:45 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik vind het wel terecht hoor, het is een WK. De W staat voor Wereld en Europa is daar maar een klein deel van.
Zou ik ook doen als ze mij daar zo weg zouden werken. Vooral wanneer ze me de kans niet zouden gunnen om tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam te fluiten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als er iemand een grote egotripper is, is het Jol, dus zelfs na zijn ontslag, of misschien door zijn ontslag, kraakt ie alles wat met KNVB heeft te maken af
Precies.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ze mij daar zo weg zouden werken. Vooral wanneer ze me de kans niet zouden gunnen om tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam te fluiten.
En het is maar 55 minutenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef Zero2Nine het volgende:
En nog geen minuut over de Europese wedstrijden trouwens.
Toevallig heeft hij gelijk als hij zegt dat de scheidsrechters niet goed zijn, maar dat was hij zelf ook niet. Bovendien zit hij daar inderdaad puur uit rancune (en omdat hij camerageil is).quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als er iemand een grote egotripper is, is het Jol, dus zelfs na zijn ontslag, of misschien door zijn ontslag, kraakt ie alles wat met KNVB heeft te maken af
Houden zo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:47 schreef Zero2Nine het volgende:
En nog geen minuut over de Europese wedstrijden trouwens.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ik mis de analyses van Jan van Halst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |