Ik had vanochtend echt iets leuks in mijn hoofd maar nu ben ik het kwijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens aan een blog beginnen, maar ik denk dat ik daar te lam voor ben
Ja dat heb ik dus ook altijd, zan die gedachtekronkels die op papier best geinig kunnen zijn, maar ik kan ze alleen nergens kwijtquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had vanochtend echt iets leuks in mijn hoofd maar nu ben ik het kwijt.
Ja maar dan moet ik alleen tegen moblo en die neemt geen pauzes tijdens het spinnen, die is veel te fanatiekquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach, mijn leven hangt van slechte excuses aan elkaar dus één meer kan er ook wel bij
Hangt van Yashi af.. ik ga wél!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
Goeiemorgen
Las ik nu alwéér een spin-faal?
Psies hier met die hyves!quote:
heb ik jou eigenlijk op mijn hijfs?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Psies hier met die hyves!
Heeft die nieuwe leukerd ook een hyves?
Heb jij hyves meiske?quote:
Ik wilde eerst zeggen dat ik ook wel een keer mee ga spinnen, maar als ik 't zo hoor is dat niet zo verstandigquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik alleen tegen moblo en die neemt geen pauzes tijdens het spinnen, die is veel te fanatiek
Jawel hoor, je moet haar alleen niet proberen te volgenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik ook wel een keer mee ga spinnen, maar als ik 't zo hoor is dat niet zo verstandig.
Ik heb hyves ja!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
Kardinaal heb jij hyves dan?
Had ik niet achter je gezocht
dat word alwéér een tt waar de woorden yasha en falen in voorkomenquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:18 schreef IrishBastard het volgende:
Goeiemorgen
Las ik nu alwéér een spin-faal?
Als je haar inderdaad niet volgt en je eigen ding doet is het wel te doen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ik ook wel een keer mee ga spinnen, maar als ik 't zo hoor is dat niet zo verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |