toen was hij nog geen vriendjequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat een vriendje wel weet waar je woont
oh neuh, hij moet zelf weten hoe hij leeft, zolang 't maar niet te gortig en ongezond wordtquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, het was een flauw grapje. Hem slank en goddelijk maken bedoelde ik
Uiteraard precies wat ik bedoeldequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik weet dat ik dat eigenlijk al ben![]()
Kwamen ze net ook al terug of zijn ze er zelf nog niet achter?quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
overigens:
mongolen die hun PC locken als ze een uur of langer weg zijn![]()
![]()
ik kan er dan écht van genieten om dat ding opnieuw op te starten en dat dan al hun gegevens weg zijn![]()
Het zal ze leren
*24" Monitoren vliegen zietquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt me dik en niet fit?
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus je vindt me dik en niet fit?
ze zijn terugquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kwamen ze net ook al terug of zijn ze er zelf nog niet achter?
Zeg dit potentieeltje heb jij gister niet gemeld, als je me niet alle informatie verschaft kan ik natuurlijk ook geen advies op maat geven.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staan er nog allemaal tussen inclusief mijn ex. Het was een meisje die mij leuker vond dan ik haar!
oh ja, zal zo vera even mailenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:06 schreef Nielez het volgende:
Ga je naar AI moblo?
Heb je al n klacht ingediend btw?
Nou dit potentieeltje had ik nog niet eerder ontdekt!quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zeg dit potentieeltje heb jij gister niet gemeld, als je me niet alle informatie verschaft kan ik natuurlijk ook geen advies op maat geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |