Dat lijkt me vrij traumatiserend. Hier krijgen machinisten al begeleiding bij een dode.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:20 schreef petre86 het volgende:
Ze halen het lichaam zelf onder de trein vandaan, leggen die aan de kant en rijden weer door. Stationschef @ volgende station regelt het lichaam verder.
Daar is een dode blijkbaar iets minder bijzonder.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij traumatiserend. Hier krijgen machinisten al begeleiding bij een dode.
Ja mijn idee. Er zal toch op eoa manier een soort van "gewenning" optredenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:16 schreef Duvel het volgende:
Daar is een dode blijkbaar iets minder bijzonder.
En wat is jou mening?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens had ik gisteravond mijn debuut in VIRMmom 22:15 vanaf Klp naar Ut
Hijsfijn
Ik had vandaag de trein, en nu heb ik 'm niet meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:34 schreef Svnn het volgende:
wie had vandaag de trein.. het regent een keer en ns ligt plat.. hier helemaal geen 1 trein.. ongelooflijk.. wat een chaos op het station
Jah, weut ik veul. Hoe moet je die 955x troep dan noemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:33 schreef Nightshadow het volgende:
Sinds wanneer zijn de eerste VIRM's gemoderniseerd dan?
Ja! Maar! VIRM is kut, toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens had ik gisteravond mijn debuut in VIRMmom 22:15 vanaf Klp naar Ut
Hijsfijn
VIRM4.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jah, weut ik veul. Hoe moet je die 955x troep dan noemen?
VIRMquote:
Zouden ze bij NS al door hebben dat ze geld kunnen verdienen met de verkoop van de oude banken uit de stellen die ze moderniseren?quote:
geen ideequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Zouden ze bij NS al door hebben dat ze geld kunnen verdienen met de verkoop van de oude banken uit de stellen die ze moderniseren?
Tussen Almelo en Apeldoorn is het dus omgekeerd, daar rijdt 9 van de 10x in de spits de trein met 1x Plan V, en buiten de spits altijd met 2x Plan V. Maar goed, dan weet ik dus waar ONZE treinen blijven tijdens de spits.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:00 schreef dennistd het volgende:
De trein die ik 's morgen tegenkom in enschede drienerlo om 7.53u (de 7015) rijdt 9 van de 10 keer met 2x V, en zelden maar met eentje
nouja, het is dezelfde trein hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tussen Almelo en Apeldoorn is het dus omgekeerd, daar rijdt 9 van de 10x in de spits de trein met 1x Plan V, en buiten de spits altijd met 2x Plan V. Maar goed, dan weet ik dus waar ONZE treinen blijven tijdens de spits.
Dat geschommel vind ik leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
VIRM
Vuile, schommelende kuttreinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |