Dat snap ik. Is het iets praktisch /fysiek's? A là tractors, pannen, computers? Zo ja, dan is het een kwestie van inschatten hoe vitaal het is voor anderen. Voorbeeld: tractors zijn vitaal voor boeren geworden. Die zullen dus altijd blijven verkopen. Zo kun je, voor jezelf, een inschatting maken of je product na een crisis, in het slechtste geval, nog gewild zal zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:39 schreef jollieboer1 het volgende:
daar laat ik me niet over uit, voegt m.i niks toe. kan alleen melden dat het iets specifieks is. ik wil niet geheimzinnig doen maar ook niet dat mensen weten 'o dat is die en die....'
Het probleem is dat mensen over het algemeen goed handelen. De mensen met de macht (over het geld) handelen dom/egoïstisch.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:50 schreef jollieboer1 het volgende:
ik ben directeur van Spijker Cars, oeps zit ik nou mooi te balen :-) hihi nee hoor. geintje.
maar inderdaad, de luxe producten zullen het hardst geraakt gaan worden, dat lijkt mij ook een logisch gegeven.
nee ik laat me er verder niet over uit, maar ik heb wel een safe gevoel, laat ik dat dan zeggen.
Alleen over de mensheid in z'n algemeenheid, heb ik een somber gevoel, wat steeds sterker wordt. Mensen handelen dom.....over het algemeen.
Hoe overleef je de economische meltdownquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:45 schreef rvlaak_werk het volgende:
Hebben nog meer mensen scenario's of gedachtes hierover?
En wat vind jij zelf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:28 schreef kut_klo0n het volgende:
[..]
Hoe overleef je de economische meltdown
Maar waar denk jij dan aan? Depressie, of recessie?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Alles gaat weer goedkomen, binnen een jaar zijn ale rotte appels verdwenen, en binnen 2.5 jaar kunnen we rustig weer een pina collada op vakantie in de Bahamas gaan drinken met wetende in het achterhoofd dat de aandelen sky high gaan. Alles hangt af van het tempo van de huidige malaise. Krijgen we eerst nog weer zo'n achterlijke korte spurt omhoog gaat het langer duren voordat we er weer boven op zijn ..
Het zou ook helpen als de huizenprijzen een 20 - 25% naar beneden worden geschroefd.
Dat hangt volledig af van het tempo waar in de beurzen gaan kelderen. Ik blijf bij mn mening dat we nog niet de bodem hebben gezien, en dat we nog steeds een negatieve trend hebben. Dat de beurs dus weer wat rally's naar boven maakt vind ik jammer, niet alleen voor mezelf maar ook voor vele om me heen, die zien namelijke een aantal dagen met 5% groen staan, denken hey! ik moet kopen! en binnen een week of 2 zitten we al weer onder! die koers.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:35 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Maar waar denk jij dan aan? Depressie, of recessie?
Ik heb nog een leuke:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:45 schreef rvlaak_werk het volgende:
Hebben nog meer mensen scenario's of gedachtes hierover?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |