Dat dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Afwazig het volgende:
Whehehe, de IKEA klassieker met missende onderdelen. Prachtig.
wie gaat dan al die kunstwerken beschermen?quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Afwazig het volgende:
Hij kwam van rechts maar er stonden 2 rijen haaientandenquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:59 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Dat is +1-waardig idd. En die auto kwam gewoon van rechts.
Gratis af te halen bij mij thuis, pm me maar voor mijn adres.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef Herald het volgende:
[..]
wie gaat dan al die kunstwerken beschermen?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef Herald het volgende:
[..]
maar echt vaak komt dat niet meer voor?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:54 schreef Afwazig het volgende:
Je kan veel zeggen maar mijn zelfgebouwde ikea bed staat als een huisquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Beauregard het volgende:
Een Ikea bed. Mensen lieve, wat een armoe.
Jij vindt het wel tof dat je bed kraakt met 120dB als je lekker op dreef bent?
Verkapt kijk-mij-dom-zijn-postquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Beauregard het volgende:
Jij vindt het wel tof dat je bed kraakt met 80dB als je lekker op dreef bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-dom-zijn-post
Dom? De ervaring die ik heb met Ikea rommel deed mij doen besluiten die post te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij andere ervaringen hebt, deel ze dan. Wat voor bed heb je gekocht? Ik wacht op een link.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:30 schreef Wunny het volgende:
Ikea heeft uber lekkere hotdogs!
Mensen die het voedsel van Ikea hypen.quote:
Tegen stabiliteit? Jij hebt 't liefst een wiebelend bed?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar mijn zelfgebouwde ikea bed staat als een huis(met een paar bierviltjes eronder geflikkerd tegen stabiliteit)
GMTA. Alleen is mijn mind greater, logisch.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
barbaar! straks zeg je ook nog dat die paneermeelballen fijne zweedse gehakballetjes zijn.
greater maar ook te laat. pwnd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:33 schreef Beauregard het volgende:
[..]
GMTA. Alleen is mijn mind greater, logisch.
Precies.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:32 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die het voedsel van Ikea hypen.
"Wooaahh Zweedse gehaktballetjes! Superlekker! Supergoedkoop!"
Ja, supergoedkoop. Daarom is dat gepauperte er zo dol op.
K zag zo staan bij de zieken, D_A, k d8; hier moet wat achter zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:54 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb net zelf moeten bellen om mijn geld te krijgen voor mijn kapotte fiets, leuk zeg.
Edit: Tis nu afgehandeld alhoewel het niet netjes is dat ik er zelf achteraan moest gaan![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:58 schreef Herald het volgende:
[..]
Al aangepastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
Bagger + kettingpost + offtopic = ban.
IKEA heeft best goede en leuke dingen te koop. Kwalitatief is het ook goed te doen vind ik. Leen Bakker spullen is b.v. wel een en al ellende en kwalitatief slecht spul.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Teteteterek het volgende:
Koop dan ook niet van die pauperspullen, dan vraag je er gewoon om.
ioe ioe!
beter bekend onder de naam 'görlap'.quote:
Krakende bedden. Vooral ritmisch.... mijn bed bonkt. Ook niet je dat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Beauregard het volgende:
Tegen stabiliteit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen maar mijn zelfgebouwde ikea bed staat als een huis(met een paar bierviltjes eronder geflikkerd tegen stabiliteit)
1: Als ik een bed koop horen de schroefjes erbij te zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Angst het volgende:
ik heb nooit echt problemen gehad met de ikea (behalve dat die gehaktballetjes echt goor zijn) je kan alle schroefjes overigens gewoon loskopen...
volgens mij kunnen mensen met problemen met ikea meubelen ze gewoon niet in mekaar krijgen.
hoewel ik wel medelijden voel met de ts
Gefeliciteerd met je neefje of nichtjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb bij mijn zusje een bed van ikea in elkaar geflanst. met matrassen die bij de consumentenbond als beste getest zijn. dus zo erg is ikea helemaal niet. je schijnt er ook op te kunnen neuken, want ze is zwanger.
wat er ook uitkomt, het is altijd een nichtje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je neefje of nichtje
goede topics zijn een mythequote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Emimich het volgende:
Waarom mis ik altijd de goede topics?
Misschien is ze wel door een dikke neger in een donker steegje genomenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb bij mijn zusje een bed van ikea in elkaar geflanst. met matrassen die bij de consumentenbond als beste getest zijn. dus zo erg is ikea helemaal niet. je schijnt er ook op te kunnen neuken, want ze is zwanger.
gniffelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:51 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Misschien is ze wel door een dikke neger in een donker steegje genomen
Ik ken iemand en als ze al ademt dan kraakt het bed al.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:26 schreef Beauregard het volgende:
Dat doen ze wel vaker in Kutrechtquote:Op donderdag 2 april 2009 12:23 schreef Bellah het volgende:
Ik geloof ook dat ze van overdrijven houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |