VIEZE TYFUS HOERIGE KUT IKEA

Ik had zondag een nieuw bed gekocht, voor de birds natuurlijk. M'n zus ging verhuizen dus mijn vader was er ook bij, kon dus lekker met de auto naar de IKEA om dan gelijk een bed mee te nemen.
Volgende dag ging ik alles uitpakken om het bed in elkaar te zetten, alle schroeven ontbraken echter

Volgende dag met het bonnummer, niet de bon zelf want die had m'n pa per ongeluk meegenomen, naar de IKEA om die dingen op te halen. Kreeg ik verdomme die schroeven niet mee omdat dat wijf de boncode niet kon vinden terwijl ik hem precies heb overgeschreven

Moest ik met de bon terugkomen...
M'n ouders gebeld en gezegt dat ze de bon op moesten sturen, zo gezegt zo gedaan. Ik de donderdag weer naar de IKEA, nu kreeg ik de schroeven en dergelijke wel mee zonder dat er naar de bon gekeken werd

. Ik vroeg nog of ik nu alles had, dat werd verzekerd door de medewerker want meer kon ik niet meekrijgen.
Reed ik op mijn fiets naar huis, word ik opeens vol in m'n zij geraakt door een auto terwijl ik voorrang had

Ik tyf van m'n fiets en krijg geen adem, paar keer goed ademhalen en het ging weer maar m'n fiets was kapot en m'n poot en zij deden verrekte zeer.
Ging ik maar naar huis toe ipv naar de winkel, bleek ik nog steeds een onderdeel van de IKEA te missen

M'n zus was ondertussen naar IKEA aan het bellen dat ze verdomme dat onderdeel moesten brengen

. Zegt dat vrouwke aan de lijn doodleuk dat ze het onderdeel kan bestellen in Zweden en dat het 2 weken zou duren

!!!!!!!!! IK KOOP VERDOMME EEN BED DAN VERWACHT IK OOK DE ONDERDELEN TE HEBBEN. Was m'n zus er boos naartoe gegaan en hadden ze het toch, zegt dat vrouwtje achter de balie: '' Misschien dat er net een vrachtwagen is gekomen hiermee....''.

Tyfus IKEA en aanrijding

Nu kan ik 4 dagen niet werken