quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef Herr.Flick het volgende:
klepje van het binnenscherm eraf halen, en dan kun je bij de achterkant van de lamp
Dat is die zwarte kunstof kap die in je wielkast zit, daar zit een luikje in en dat komt weer bij de achterkant van je koplamp uit.quote:
Begin van het eindequote:Na een aantal maanden een Ford Ka te hebben, ging recentelijk de eerste lamp kapot.
troost je bij een focus 1.8 tdci moet heel de accu + accubak eruit om de koplampen te wisselen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:10 schreef Keiichi het volgende:
Dat binnenscherm loopt van de voorkant van de wielkast naar de achterkant(In de handleiding was het kleiner paneel)
Ik heb praktisch de halve auto uit elkaar moeten halen om een lamp te verwisselenmaar uiteindelijk is het gelukt.
Een Ford Ka komt er in de toekomst niet meer in iig. Je zou maar staande worden gehouden waarbij je ter plekke je lamp moet verwisselen als ie niet werkt.
Mijn Audi: voorwiel er af...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:14 schreef -chefke- het volgende:
[..]
troost je bij een focus 1.8 tdci moet heel de accu + accubak eruit om de koplampen te wisselen.
En het leuke is dat het de bedoeling is dat je zoiets even doet zodra je constateerd dat je lamp stuk is (als je onderweg bent dan) Of bij een tankstation waar ze vaak die lampjes verkopen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:10 schreef Keiichi het volgende:
Een Ford Ka komt er in de toekomst niet meer in iig. Je zou maar staande worden gehouden waarbij je ter plekke je lamp moet verwisselen als ie niet werkt.
Ik moet een halve gereedsschapskist in de auto hebben liggen om het te doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:29 schreef Robin__ het volgende:
[..]
En het leuke is dat het de bedoeling is dat je zoiets even doet zodra je constateerd dat je lamp stuk is (als je onderweg bent dan) Of bij een tankstation waar ze vaak die lampjes verkopen.
Bij veel moderne autos is dat haast nie meert te doen.
Bij een Astra uit '91 is dat nou eenmaal makkelijker dan bij een moderne auto.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 2 peertjes vervangen![]()
Dat mensen dat niet zelf kunnen
Reken maarquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij een Astra uit '91 Volvo 740 is dat nou eenmaal makkelijker dan bij een moderne auto.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:13 schreef Barcaconia het volgende:
Bij veel moderne auto's moet de complete koplampunit er uit. Sommige auto's kan je niet eens zelf meer een lamp vervangen, omdat dan ook de computer enzo gereset moet worden vanwege losse stekkers enzo. Dan moet het in de garage gebeuren.
Enne Turquaz, van die gare "mera" van je pa kan ik me voorstellen dat je zo even een lampje wisselt. Probeer het eens met een echte auto.
Doe nou maar niet zo stoer knul, je kreeg nog niet eens een simpele diesel aan de gang toen je de motor om moest wisselen!quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Vandaag 2 peertjes vervangen![]()
Dat mensen dat niet zelf kunnen
Een simpele DIESEL...?????quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:20 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo stoer knul, je kreeg nog niet eens een simpele diesel aan de gang toen je de motor om moest wisselen!![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef Keiichi het volgende:
Lief doen in mijn topic![]()
Het is alleen toegestaan auto's en automerken te bashen, omdat simpele taken niet simpel uitgevoerd kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |