abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63297269
Uitgespeeld op x360 en heb echt genoten!! Ga m nu op impossible proberen..
Huh?
pi_64567131
heb hem net maar moet wel enorm wennen aan de 3rd person view zo in de zijkant
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  maandag 19 januari 2009 @ 17:10:48 #53
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_65214487
ik las links en rechts dat het einde nogal tegen zou vallen?
ik zit nu in chapter 11, verhaal tot nu toe is echt goed! kan me bijna niet voorstellen dat het einde kut gaat zijn.
iemand hier die het uitgespeeld heeft en er iets over kan zeggen? (zonder te spoileren mbt de verhaallijn)
From feudal serf to spender.
pi_65218680
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zit nu in chapter 11, verhaal tot nu toe is echt goed! kan me bijna niet voorstellen dat het einde kut gaat zijn.
iemand hier die het uitgespeeld heeft en er iets over kan zeggen? (zonder te spoileren mbt de verhaallijn)
ik vond het einde gewoon goed
laat veel ruimte over voor het vervolg
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 19 januari 2009 @ 19:36:57 #55
36326 Freezor
Cold as stone
pi_65219571
Ik vind dit echt by far de engste game die ik ooit gespeeld heb. De beklemmende sfeer is echt heel goed neergezet.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_65405001
Ziek spel idd .Je schrikt je de pleuris als er weer een van die bitches achter je staat. Verder zijn ze ook onvoorspelbaar in hun moves. Ene moment vliegt er een met mach 2 naar je toe andere keer wandelene ze heel relaxt naar je toe.

Alleen die wapens vallen beetje tegen . Had liever een mini gun a la Duke Nukem gehad dat die "plasma cutter"
pi_71590458
Ik heb deze sinds gisteren en ik heb m ook al even gespeeld. Graphics en geluid zijn enorm goed in ieder geval!
PSN id: NL_SToRM
pi_71591135
Ik zit nog steeds redelijk in het begin, maar ik durf niet veder
Where facts are few, experts are many.
pi_71591206
ik vind dat er hier wel aardig word overdreven hoor..zo eng is ie toch niet?

wel een zwaar ondergewaardeert spel trouwens...
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:09:38 #60
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71593202
Heb engere spellen meegemaakt idd, maar de solitude ervaring vond ik geweldig! Super spel met naar mijn idee een heerlijke Alien '78 sfeer!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:26:26 #61
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_71593734
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
Einde vond ik idd kut

Omdat ze weer eens terug grijpen naar ouderwetse shit
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_71600301
De demo die ik een tijd geleden al gespeeld had geeft in ieder geval geen goed beeld van het spel...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:11:27 #63
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_71601795
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Einde vond ik idd kut

Omdat ze weer eens terug grijpen naar ouderwetse shit
Ach vond het einde wel vermakelijk, alweer bijna een dik jaar geleden dat ik hem uitspeelde tijd vliegt. Beste uit het spel blijft toch dat ene monster kreeg daar echt zo'n Resident Evil 3 Nemesis gevoel bij.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:11:28 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71601796
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:13 schreef SToRM81 het volgende:
De demo die ik een tijd geleden al gespeeld had geeft in ieder geval geen goed beeld van het spel...
Ik vond de demo ook niks. Spel was geweldig. Soms vind ik het jammer dat ze demo's uitbrengen. De Uncharted demo zoog ook,... spel daarentegen was weer geweldig!
pi_71603381
Bij Uncharted had ik dat ook ja. Je wordt dan ook midden in de actie gegooid terwijl je bijna niks van de game weet.
pi_71605060
Demo nog niet geprobeerd, weet ook niet of ie op psn staat. Maar spel ziet er toch wel vet uit.
pi_71619865
De demo staat op PSN ja.
Ik zit nu in Chapter 2, ik heb ondertussen ook al wat upgrades en andere wapens gekregen. Het spel bevalt tot nu toe zeer goed
pi_71619953
Ik heb de demo ondertussen gevonden maar denk dat ik het spel maar gewoon een keer ga bestellen aangezien het me toch wel een leuk spel lijkt en de demo blijkbaar geen goede afspiegeling geeft van de volledige game.
pi_71691734
Kick from the dead

Ik heb em van een maat geleend, dus ik ben wat later

Maar het is een tof spel, enige waar ik nog mee bezig ben, ik zoveel mogelijk wezens afschieten, zoveel items oppakken, ze veel mogelijk verkopen, en zo veel mogelijk 'nodes' kopen

It's all about the nodes

Het verhaal is zeker niet slecht; wel 13 in een dozijn, maar dan toch mooi in elkaar geflanst
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 07:59:27 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71702697
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef ExTec het volgende:
Kick from the dead

Ik heb em van een maat geleend, dus ik ben wat later

Maar het is een tof spel, enige waar ik nog mee bezig ben, ik zoveel mogelijk wezens afschieten, zoveel items oppakken, ze veel mogelijk verkopen, en zo veel mogelijk 'nodes' kopen

It's all about the nodes

Het verhaal is zeker niet slecht; wel 13 in een dozijn, maar dan toch mooi in elkaar geflanst
Als je van plan bent om het spel maar een keer door te spelen moet je goed je nodes gebruiken. Je krijgt niet alles in een keer vol
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:09:43 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71705260
Leuk spel hoor, ben niet zo'n onwijze gamer maar deze ga ik denk wel kopen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71707540
Zeker doen! Ik heb m bij Zavvi gekocht voor 15 euro inclusief verzenden en dat is ie zeker waard.

Dit moet trouwens wel het spannendste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Ik zit nu in de 3de missie, maar het einde van de 2de missie was behoorlijk zenuwslopend
Ik heb nu al behoorlijk wat upgrades aan mijn plasma-cutter en ruimtepak kunnen doen. Ik doorzoek elke kamer ook grondig naar items en ik heb al een overvloed aan kogels die ik dus mooi kan verkopen voor nog meer nodes

Nog 1 tip, als je een upgrade doet aan je wapen voor meer capaciteit of aan je ruimtepak voor meer levens, dan kun je dat het beste doen als je weinig kogels in je magazijn hebt/ je levens laag zijn. Dan worden die meteen ook gratis aangevuld

[ Bericht 8% gewijzigd door SToRM81 op 08-08-2009 14:20:39 ]
pi_71710234
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
Zeker doen! Ik heb m bij Zavvi gekocht voor 15 euro inclusief verzenden en dat is ie zeker waard.

Dit moet trouwens wel het spannendste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Ik zit nu in de 3de missie, maar het einde van de 2de missie was behoorlijk zenuwslopend
Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)

Mijn tip: doe wat in de safe
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:55:15 #74
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71710494
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)

Ben ook al het eea aan het sparen, straks nog even een uurtje spelen denk ik
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71729712
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik verkoop enkel de ammo voor de plasma cutter en dan nog wil ik wel altijd wat op voorraad hebben.
Andere wapens heb ik nog niet gekocht en ga ik ook proberen niet te gebruiken vanwege de trophy die er aan vasthangt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')