ik vond het einde gewoon goedquote:Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
ik las links en rechts dat het einde nogal tegen zou vallen?![]()
ik zit nu in chapter 11, verhaal tot nu toe is echt goed! kan me bijna niet voorstellen dat het einde kut gaat zijn.
iemand hier die het uitgespeeld heeft en er iets over kan zeggen? (zonder te spoileren mbt de verhaallijn)
Einde vond ik idd kutquote:Op maandag 19 januari 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
ik las links en rechts dat het einde nogal tegen zou vallen?![]()
ik zit nu in chapter 11, verhaal tot nu toe is echt goed! kan me bijna niet voorstellen dat het einde kut gaat zijn.
iemand hier die het uitgespeeld heeft en er iets over kan zeggen? (zonder te spoileren mbt de verhaallijn)
Ach vond het einde wel vermakelijk, alweer bijna een dik jaar geleden dat ik hem uitspeelde tijd vliegt. Beste uit het spel blijft toch dat ene monster kreeg daar echt zo'n Resident Evil 3 Nemesis gevoel bij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Einde vond ik idd kut![]()
Omdat ze weer eens terug grijpen naar ouderwetse shit
Ik vond de demo ook niks. Spel was geweldig. Soms vind ik het jammer dat ze demo's uitbrengen. De Uncharted demo zoog ook,... spel daarentegen was weer geweldig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:13 schreef SToRM81 het volgende:
De demo die ik een tijd geleden al gespeeld had geeft in ieder geval geen goed beeld van het spel...
Als je van plan bent om het spel maar een keer door te spelen moet je goed je nodes gebruiken. Je krijgt niet alles in een keer volquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef ExTec het volgende:
Kick from the dead
Ik heb em van een maat geleend, dus ik ben wat later
Maar het is een tof spel, enige waar ik nog mee bezig ben, ik zoveel mogelijk wezens afschieten, zoveel items oppakken, ze veel mogelijk verkopen, en zo veel mogelijk 'nodes' kopen![]()
It's all about the nodes![]()
Het verhaal is zeker niet slecht; wel 13 in een dozijn, maar dan toch mooi in elkaar geflanst
Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
Zeker doen! Ik heb m bij Zavvi gekocht voor 15 euro inclusief verzenden en dat is ie zeker waard.
Dit moet trouwens wel het spannendste spel zijn dat ik ooit gespeeld heb. Ik zit nu in de 3de missie, maar het einde van de 2de missie was behoorlijk zenuwslopend
Ben ook al het eea aan het sparen, straks nog even een uurtje spelen denk ikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)
Mijn tip: doe wat in de safe
Ik verkoop enkel de ammo voor de plasma cutter en dan nog wil ik wel altijd wat op voorraad hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Begin missie 4 werd het met plasma ammo critical, en ik had ook eerder ammo verkocht. En laat die ammo nou peperduur zijn (6 voor 1500 oid)
Mijn tip: doe wat in de safe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |