quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:54 schreef shroomer het volgende:
Eh maar nou even serieus, is dit serieus of is dit echt iemand van 14 die z'n dagelijkse beslommeringen post?
Dit is serieus, nu weet het halve Veldj op wie ik verliefd benquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:54 schreef shroomer het volgende:
Eh maar nou even serieus, is dit serieus of is dit echt iemand van 14 die z'n dagelijkse beslommeringen post?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:55 schreef mordradead het volgende:
[ afbeelding ]
"Myrthe in haar gypsyrok"
Heb je dr MSN?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:55 schreef mordradead het volgende:
[ afbeelding ]
"Myrthe in haar gypsyrok"
quote:Allooowaa..
Mijn naam is Myrthe, ben 15 jaartjuhs jong
N ik woon in Parkstad (LImburg) oftewel Roermond
Waar ik van hou? ..
Van acteren, vooral grote producties die zijn coowl. .
Daarnaast vind ik het super gezwellig om samen met vrienden te lopen auwhoeren en via Msn lol te maken.
Mijn Msn = myrthe_zeegers@hotmail.com
PS: TEUN ALS JE DIT LEEST IK BEN VERLIEFD OP JE
psps: love teunebeuneuken
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef -SG- het volgende:
Je had toch gezegt dat je nooit meer alcohol ging drinken.
Ik ben zelf een grote faalquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:08 schreef -SG- het volgende:
TS = gewoon een Faal.
Of de ouders van TS zijn faal.
Wat is daar nou speciaal aan op zondag zuipen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:26 schreef Marurk het volgende:
Wat leuk hoor, je eerst volgieten totdat je zat bent en dan op 't hoogtepunt van de avond (half 1/1 uur) teruggaan naar huis.En dat was dan ook nog zomertijd.
En vanavond gaat TS weer zuipen... op zondag!
Niets... maar dan moet je het wel s'ochtends doen, mietjequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat is daar nou speciaal aan op zondag zuipen?
Is er op zondag wat te beleven dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:27 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat is daar nou speciaal aan op zondag zuipen?
'' Iemand heeft met pen op mijn hand geschreven Anton (L) Myrthe en nu ben ik bang dat ze erachter komt en dan ben ik een kneus boehoehoe''quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar gaat klaagbaak toch om, over klachten jeweets. Nep KLB-er
Frustraties ofzo?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
'' Iemand heeft met pen op mijn hand geschreven Anton (L) Myrthe en nu ben ik bang dat ze erachter komt en dan ben ik een kneus boehoehoe''
KANKERKNEUS!!!!!! ik hoop dat ze je in je bek tuft en haar poten afveegt aan je, op dat moment, verbrijzelde hartje
Moet dat nou zo dramatisch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
'' Iemand heeft met pen op mijn hand geschreven Anton (L) Myrthe en nu ben ik bang dat ze erachter komt en dan ben ik een kneus boehoehoe''
KANKERKNEUS!!!!!! ik hoop dat ze je in je bek tuft als ze het hoort je kankerhard uitlacht en daarna haar poten afveegt aan je, op dat moment, verbrijzelde hartje
Hé, de broer van Myrthequote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
KANKERKNEUS!!!!!! ik hoop dat ze je in je bek tuft als ze het hoort je kankerhard uitlacht en daarna haar poten afveegt aan je, op dat moment, verbrijzelde hartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |