He, het kan! Een vriend van ons en zijn vriendin kregen een kindje. Wij hadden haar nog nooit gezien en vlak na de geboorte belden ze ons en vroegen ze of we peetouders wilden worden....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je collega's die je een paar keer gezien hebt uitkiezen als god-parents?
right...
Nee, dat ongeluk was niet op dezelfde dag als de geboorte, dat bedoel ik niet. Maar ze hebben wel die personen aangereden die op hetzelfde moment als Susan en Mike een kindje aan het krijgen waren. Dus dat kindje was nog klein, aangezien we weten dat dit ongeluk een paar jaar geleden is gebeurd. En MJ is nu een jaar of 5. Dus dat kindje wat ze dood hebben gereden was maximaal 3 ofzo. En in de wanen van Dave was het meisje dat we zagen ouder. Daarom kan het in mijn ogen niet hetzelfde meisje zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Michellee het volgende:
Welk kind bedoel je? Volgens mij was het ongeluk niet op de dag van de geboorte van MJ. Susan had het er toch constant over dat ze mensen hadden overreden die precies zoals zij waren? Ook vrouw met kind?
Ik ben bang dat dat komt omdat 8 maart pas weer de volgende episode is... duurt helaas weer evenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Maartel het volgende:
Benieuwd naar volgende week (kan nog nergens een promo vinden?) al vermoed ik dat 't zo ver voor 't einde van het seizoen nog met een sisser af zal lopen..
Die is tof!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:45 schreef Maartel het volgende:
Ik zie deze promo (van seizoen 1) net pas voor 't eerst
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien dat de Oscar uitreikingen gisteren er iets mee te maken hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |