No thanks.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
laat in je auto inbreken terwijl je gebrekkig verzekerd bent, dat werkt heel goed!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:02 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken van een gast die zijn auto heeft laten stelen, toen weer opgehaald heeft, in de fik heeft gestoken en in de Amstel gereden en toen geclaimed heeft bij de verzekering. "Tja, joyrider...".
Totdat ze er achter komen en jij de rest van je leven nérgens meer een verzekering voor aan kan vragenquote:
Daar heb je een punt. Maar ik denk niet dat ze daar nog achter gaan komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Totdat ze er achter komen en jij de rest van je leven nérgens meer een verzekering voor aan kan vragen [ afbeelding ]
Werken voor mn gitaarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij grotere dingen zoeken ze het vaak toch dik uit, en verzekeringsfraude is niet echt een grapje verder
En verder natuurlijk wel sneu, werk gewoon voor je geld
(moet ik nodig zeggen! )
Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:55 schreef Cynic het volgende:
Zo, weer terug.
Straks eens wat zooi op marktplaats gooien.
Iets van Firewind ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef matjuhhh007 het volgende:
Iemand nog een paar leuke covers? Zoek nog wat voor school en ben te lui om het zelf te doen.
msn-hulp?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb mijn msn-hulp voor als het echt niet lukt
Ja, lekker makkelijke gitaarpartijen heeft die Gus Gquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Iets van Firewind ofzo
Nja, wat voor stijl/richting zoek je ongeveer?
gooi het dan ook ff hier neer voor de geintereseerdequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:55 schreef Cynic het volgende:
Zo, weer terug.
Straks eens wat zooi op marktplaats gooien.
Uitdagingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijke gitaarpartijen heeft die Gus G
Ja, heb een vriend op msn die ik soms mijn problemen omtrent mijn teksten voorleg en dan helpt hij me soms met wat woorden, regels, rijmtips en dergelijkequote:
Dat is wel handig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja, heb een vriend op msn die ik soms mijn problemen omtrent mijn teksten voorleg en dan helpt hij me soms met wat woorden, regels, rijmtips en dergelijke
Handigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb een vriend op msn die ik soms mijn problemen omtrent mijn teksten voorleg en dan helpt hij me soms met wat woorden, regels, rijmtips en dergelijke
Ik begrijp noten, maar ik kan ze niet spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef Goover het volgende:
[..]
Handig![]()
Niet dat ik serieus aan het schrijven ben, eerst maar eens gitaar leren spelen.
Dan noten leren lezen of op zijn minst begrijpen.
Dan pas eens gaan kijken of ik een nummertje zou kunnen schrijven.
Voeg me dan eens toe op MSN man, kan ik je wellicht ook eens helpenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel handig.
Ik zoek iemand die complete teksten doet want dat wil maar niet lukken
Hm ik weet wel een paar, maar die zijn wel erg makkelijk:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:37 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik ben totaal geen metalbangdinges, houdt meer van blues,classic rock,rock n'roll enzeau..
Volgens mij heb ik je al lang toegevoegd maar ik heb MSN de laatste tijd weinig aan staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef The_Dean het volgende:
Voeg me dan eens toe op MSN man, kan ik je wellicht ook eens helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |