Okeuh, dankjewel voor het uitzoek werk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
659 voor 2e hands is veel te duur, nieuw is hij goedkoper.
http://www.musicstore.com(...)y/art-GIT0004526-000
Hij ziet er indd best vet uit. Wat houdt dat doublecut eigenlijk in, ik heb het gewikipediaad(goed gespeld?) maar daar wordt ik niet veel wijzer van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:47 schreef Cynic het volgende:
Zo, zo'n doublecut LP is ook best mooi
[ afbeelding ]
Een normale LP heeft maar 1 uitsparing in de body, deze heeft er 2.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij ziet er indd best vet uit. Wat houdt dat doublecut eigenlijk in, ik heb het gewikipediaad(goed gespeld?) maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Verkapte "Zie mij stiekem homo zijn"-postquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Verkapte "Ik heb een vriendin"-post.
ze zijn dubbel kutquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij ziet er indd best vet uit. Wat houdt dat doublecut eigenlijk in, ik heb het gewikipediaad(goed gespeld?) maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Het lijken wel plectrums (onder het motto dat dit een gitaristentopic is)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:39 schreef matjuhhh007 het volgende:
Oh jah en wat heb jij een tifusslechteonderschrift![]()
Dat geeft 'linea recta' opeens een heel andere betekenis.quote:
ROFL, dat zie ik nu pas, maar ik bedoelde eigenlijk die megavervelende streep onder zn naamquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Het lijken wel plectrums (onder het motto dat dit een gitaristentopic is)
Ga je maar aan andere dingen ergeren, want deze is niet ergelijk genoegquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:12 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
ROFL, dat zie ik nu pas, maar ik bedoelde eigenlijk die megavervelende streep onder zn naam.
Net alsof het een bug is
Kom, zeg jij nog eens wat dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ga je maar aan andere dingen ergeren, want deze is niet ergelijk genoeg
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom, zeg jij nog eens wat dan..
Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]Die had een ajaxied nog kunnen inkoppen
Jaja, omdat ik bassist ben zeker...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom, zeg jij nog eens wat dan..
Helemaal niks mis met een specialquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:37 schreef Daantke het volgende:
Geen Special nemen iig
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met een special
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat geeft 'linea recta' opeens een heel andere betekenis.
En Jessica Alba heeft dus eigenlijk een meervoudig persoonlijkheids syndroom?
Goede!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bij deze introduceer ik de uitspraak "Linea Plectra", gewoon omdat ik het mooi vind klinken
Veel bang voor buck, zeker als je net begint. De perfecte beginnersgitaar.quote:
En je wilt ook geen gitaar die na een jaar al linea plectra de prullenbak in moet!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel bang voor buck, zeker als je net begint. De perfecte beginnersgitaar.
Heb hier een SG en een LP (oude serie) staan, en zijn hele fijne gitaren
Niet iedereen heeft geld voor een dure
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |