Nee, ik heb bepaalde criteria...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef Aresdreams het volgende:
ik dnek niet dat je dat deel wilt verhuren aan 1 van de gozers hier
mijne is parttime verhuurd, de andere tijd is het er te koud
Lang haar en dikke tieten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, ik heb bepaalde criteria...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Lang haar en dikke tieten?
Dat moet hier ook wel lukken.
Zoiets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Onze zanger gaat vandaag een LP scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Klopt, maar ik wil toch enig idee hebben waar ik moet zoeken. Aangezien er bij mij in de buurt niet echt een goeie gitaar winkel is, en ik er toch wel een minimaal een middag vooruit moet trekken + een treinkaartje. is niet zo heel erg, maar als ik eerst 20 keer heen en weer moet voordat ik iets heb, is een beetje kut. Dus als ik een beetje een idee heb in welke prijsklasse ik een mooie les pauls heb, zodat ik een beetje kan uitvogelen waar ik moet zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:28 schreef Aresdreams het volgende:
test en gij zult het ervaren, je kan een goede goedkope vinden, maar dan zul je toch echt moeten testten
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Is deze post als reactie op mij bedoelt?
Zal rond de 600 euro zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
maar die zack wilde gitaar is wel nice, geen idee wat zoiets moet kosten
nieuw of 2e hands?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:15 schreef Daantke het volgende:
[..]
Epiphone Les Paul Special. Die is minder goed dan bv. de Standard, Studio, Custom of whatever
659 voor 2e hands is veel te duur, nieuw is hij goedkoper.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nieuw of 2e hands?
659 euro kan ik hem 2e hands krijgen, goeie prijs of niet?
Als dat een beetje goede prijs is ga ik die in iedergeval even testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |