quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Ja maar ik ben om 3 uur ergens aangekomen, om 4 uur daar weer weggegaan ( Ondertussen dus ook de klok een uur teruggezet ) dus ik lag rond half5 in bed en om kwart voor 10 was ik weer wakkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je hebt nog wel een extra uur!
Ah, dat is niet zo slimquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ja maar ik ben om 3 uur ergens aangekomen, om 4 uur daar weer weggegaan ( Ondertussen dus ook de klok een uur teruggezet ) dus ik lag rond half5 in bed en om kwart voor 10 was ik weer wakker
Haha, moet ik in details treden?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, wat heb je gedaan dan?
Aahh, okequote:Op zondag 26 oktober 2008 11:07 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Haha, moet ik in details treden?
Het was in ieder geval héééérlijk![]()
Neeh die heb ik alweer een behoorlijke tijd niet meer gehadquote:
Wel geslapen en lang geslapen maar ik zit een beetje onder de drugs op het moment (netjes op recept allemaalquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet geslapen of heel kut geslapen?
Ah, je hebt een liefje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:17 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Neeh die heb ik alweer een behoorlijke tijd niet meer gehad
Hm, zondequote:Op zondag 26 oktober 2008 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel geslapen en lang geslapen maar ik zit een beetje onder de drugs op het moment (netjes op recept allemaal) en hoewel ik wel steeds heel moe ben heb ik het idee dat ik daardoor van slapen niet echt uitrust.
Ik denk dat ik hem het beste kan beschrijven als... Ja...quote:
Hahahaquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:52 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem het beste kan beschrijven als... Ja...
Euhm..
Retegoeie sex met een telefoonnummer
Ik heb de ziekte van Bechterew en de ziekte van Crohn. En op dit moment speelt de Bechterew dus op met ontstekingen. En daarvoor heb ik allemaal leuke en minder leuke pillen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, zonde![]()
Mag ik vragen waarvoor je die 'drugs' hebt? Ben niet nieuwsgierig verder
Moggûhquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:47 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Vandaag toch maar eens beginnen met leren voor de tentamens.
Ah, vervelendquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb de ziekte van Bechterew en de ziekte van Crohn. En op dit moment speelt de Bechterew dus op met ontstekingen. En daarvoor heb ik allemaal leuke en minder leuke pillen.
I haz happy pillz.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:13 schreef Fems het volgende:
Gadverdarrie! Daar word je nu niet ontzettend blij van volgens mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |