Ja... was wel nodig. Nu heb ik tenminste een excuus om m'n kast weer te vullen met nieuwe klerenquote:
another day at the officequote:
heb je nu veel vrije ruimte dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... was wel nodig. Nu heb ik tenminste een excuus om m'n kast weer te vullen met nieuwe kleren
wat ben je aan het doen dan?quote:
maar normaal gesproken zit je toch niet op FOK!quote:
Hier alles in verhuisdozen proppen.quote:
wanneer trek je in je nieuwe onderkomen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hier alles in verhuisdozen proppen.
Maar dan wil ik even muziek opzetten, en dan nog heeel even email kijken, even Fokken, even krabbel plaatsen!
nougoed, je kent het wel![]()
Weer vrij vandaag .... lerares is ziek
Ik dacht dat je gisteren mee ging naar de biosquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hier alles in verhuisdozen proppen.
Maar dan wil ik even muziek opzetten, en dan nog heeel even email kijken, even Fokken, even krabbel plaatsen!
nougoed, je kent het wel![]()
Weer vrij vandaag .... lerares is ziek
Had me dan ge-smst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren mee ging naar de bios
Zaterdagquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer trek je in je nieuwe onderkomen?
Hoe danquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Had me dan ge-smst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben ook een WII. maar ik speel er nooit op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin heeft trouwens een WII gekocht en ik heb haar mariokart cadeau gedaan
Wat lief en onbaatzuchtig van je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn vriendin heeft trouwens een WII gekocht en ik heb haar mariokart cadeau gedaan
tjah, zij wou dat ding voor het WII Fit gebeuren hebben. (ze heeft er ook zo'n balance-board bijgekocht)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zaterdag![]()
Oeh!!!!! Mariokart! Daar heb ik op de Nintendo 64 ZOVEEL op gespeeld![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
dat dacht ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat lief en onbaatzuchtig van je.
Basquote:
ik kan jullie natuurlijk niet zomaar een hele dag alleen latenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar normaal gesproken zit je toch niet op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |