Was er in dit topic niet al vermeld dat meisjes die niet al teveel aan hun ouders hebben (ma is totaal afhankelijk van haar gewelddadige vriend die ook met z'n poten niet van de dochter af kan blijven, bijvoorbeeld) een van de kwetsbare groepen vormen? Als je daarbij dan ook nog eens niet al te snugger bent ben je een makkelijke prooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:38 schreef Halcon het volgende:
Snap niet dat ouders hun kind zo naar school laten gaan.
Ik bedoel natuurlijk speciaal onderwijs. en de voorbeelden die daarvoor al werden genoemd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs is bijna al het onderwijs in Nederland. O.a. katholiek onderwijs, islamitisch onderwijs, montesori onderwijs, enz..... Allemaal bijzonder onderwijs.
Wat is daar moelijk aan?
Inderdaad. De echte slettebakken lusten er wel pap van en laten zich niet door dat schorem intimideren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd dat bepaalde mensen hier durven spreken van slettebakken die dit zichzelf aandoen. Volgens mij zijn het namelijk vooral meiden die onzeker zijn en niet voor zichzelf op kunnen komen die hier slachtoffer van worden. Dit past niet bij slettebakken in mijn ogen!
Het is wel fok hé.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd dat bepaalde mensen hier durven spreken van slettebakken die dit zichzelf aandoen. Volgens mij zijn het namelijk vooral meiden die onzeker zijn en niet voor zichzelf op kunnen komen die hier slachtoffer van worden. Dit past niet bij slettebakken in mijn ogen!
Ik vind het zo jammer, varkens kunnen i.v.m. een ziekte geruimt worden, koeien kunnen geruimt worden of wat meer recent: 11.000 honden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. De echte slettebakken lusten er wel pap van en laten zich niet door dat schorem intimideren.
Het zijn vaak de muurbloempjes die zich door de aandacht van dit soort aso's heel speciaal gaan voelen en zich daardoor laten inpalmen.
Dat zou bij de geboorte al moeten kunnen, eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McKillem het volgende:
Eigenlijk moet je die gasten op eenzelfde manier ruimen.
Ook voor Gia. Hebben jullie het nu over de loverboys (qua ruimen) of over de slachtoffers?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is wel fok hé.
Hier zeggen ze nog tegen je dat maar niet met zo'n verrotte kop geboren had moeten worden als je steeds gepest word.
[..]
Ik vind het zo jammer, varkens kunnen i.v.m. een ziekte geruimt worden, koeien kunnen geruimt worden of wat meer recent: 11.000 honden.
Eigenlijk moet je die gasten op eenzelfde manier ruimen.
Ik had het inderdaad over de loverboys.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ook voor Gia. Hebben jullie het nu over de loverboys (qua ruimen) of over de slachtoffers?
Of over slettebakken? Want slettebakken kiezen vaak zelf met wie ze naar bed gaan en worden niet gedwongen. En net als de slachtoffers van die loverboys vind ik die willen ruimen een beetje een onmenselijke uitspraak
Wanneer je het over de daders hebt? Waarom zo eenvoudig? Zet ze zelf aan het werk als straf. Aangezien ze het heel normaal vinden om anderen hiervoor te gebruiken is een ladyshave en wat make-up voldoende om de mensen in het gevang (die al een tijdje droog staan) even ter wille te zijn. (als het maar een gaatje heeft)Het geld wat dit op zal brengen zal gebruikt kunnen worden om hun verblijf in het gevang te kunnen betalen, zodat de belastingbetaler niet ook nog als slachtoffer dient voor die pooiers.
En ze doen wat ze zelf als prettig ervaren.
Wauw, vertel me je bronnen, snel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef Lifesaver48 het volgende:
Die daders verdienen natuurlijk gewoon een spuitje. Maar met die "slachtoffers" kan ik ook niet echt medelijden hebben.
Dat het voor het merendeel om "zwakzinnigen" zou gaan is overigens gewoon een fabeltje. Het gaat gewoon om slecht opgevoede meisjes met een verrot karakter, die gevoelig zijn voor foute kerels en blingbling.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Christelijke_Falange het volgende:
Ook een probleem is bepaalde muziek en films die inspelen op een erotisch beeld waardoor meisjes de indruk krijgen dat loverboys normaal zijn.
Laat ik verder duidelijk stellen dat ik niet iets tegen erotiek in het algemeen heb, zoals Playboy of Penthouse, wel heb ik iets tegen het uitbuiten van vrouwen door .
Dan moet je maar niet in Groningen komen/wonen..quote:Is stiekem seksen in Groningen niet gewoon expliciet vragen om een injectie met HIV besmet bloed?
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Herald het volgende:
Dus mijn beste heren, is alleen een onzeker meisje zijn op zoek naar aandacht een vrijbrief om iemand te verkrachten of mag je dat doortrekken en zeggen als je partner wil scheiden dat een legitieme reden is om je kind in een ravijn te gooien?
bron?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Lifesaver48 het volgende:
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.
Bronnen genoeg, maar het gaat om het bewijs. En ik heb tot nu toe geen enkel bewijs gezien dat het daadwerkelijk om onzekere meisjes zou gaan. Wel een heleboel mensen die dat heel hard roepen in de media, om maar te kunnen verhullen dat hun dochters eigenlijk ordinaire blingblingverslaafde stoephoeren zijn.quote:
Dat is toch gewoon keiharde logica? Welke weldenkende vrouw laat zich inpakken op die manier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:08 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Bronnen genoeg, maar het gaat om het bewijs. En ik heb tot nu toe geen enkel bewijs gezien dat het daadwerkelijk om onzekere meisjes zou gaan. Wel een heleboel mensen die dat heel hard roepen in de media, om maar te kunnen verhullen dat hun dochters eigenlijk ordinaire blingblingverslaafde stoephoeren zijn.
en welk weldenkend persoon gaat nou aan de drugs of doet iets tegen de wet, niemand tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef McKillem het volgende:
Dat is toch gewoon keiharde logica? Welke weldenkende vrouw laat zich inpakken op die manier.
"weldenkende vrouw", daar heb je het al...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon keiharde logica? Welke weldenkende vrouw laat zich inpakken op die manier.
Gisteren bij eenvandaag ook weer zo'n sloerie die op haar twaalfde al in de handen van een loverboy viel, de slettebak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.
ff kijken naar die hoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gisteren bij eenvandaag ook weer zo'n sloerie die op haar twaalfde al in de handen van een loverboy viel, de slettebak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |