Die meisjes hebben in het algemeen problemen waarmee ze op het VMBO niet functioneren.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en die kom je tegenwoordig ook tegen op het VMBO
En dat benadrukt maar eens dat het gaat om emotionele volwassenheid en inzicht in actie en gevolg. Op het VWO zitten weer een aantal verstandelijk zeer hoog functionerende mensen met autistische trekjes ed die daar weer op te pakken zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook wel. Sterker nog: ik ken het verhaal van een meisje die op het VWO zat en achter de ramen kwam middels een loverboy. Onder dreiging van geweld, enz.
'Sprak er een uit eigen ervaring.'quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:27 schreef wendii_01 het volgende:
[..]
Zoals ik net zei: Ze krijgen vaak geen cadeau's . Die meisjes worden continu stoned gehouden. Waardoor ze van de wereld zijn en iedereen over ze heen gaat. De loverboy krijgt het geld en het enige wat zij krijgt is een pak slaag als ze niet genoeg heeft verdiend.
Misschien moet je het boek "echte mannen eten geen kaas" eens lezen. Dan leer je ook nog eens wat.
Die wijven zijn inderdaad zo naief als de tering.quote:Op zondag 26 oktober 2008 06:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dit geneuzel. Een beetje doen alsof het slachtoffers zijn. Gewoon een hoop kansloze sletten. Ze willen stoer doen door er sexy bij te lopen, een exotische en veel oudere vriend te hebben en een blitse telefoon en ketting te hebben. Maar zoals met zoveel: eerlijk duurt het langst en wie het laatst lacht lacht het best: eerst lachen deze dames leeftijdgenootjes uit, maar nu zitten ze achter het raam. Eerlijk gezegd is het gewoon een wijze les voor ze!
Nou ja, wou je zeggen dat ze zelf geen verantwoording hebben?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:26 schreef Specularium het volgende:
Dus nu is het de schuld van de meisjes dat ze in handen vallen van loverboys
omdat ze korte rokjes dragen?
Ja, dan was het knokken of gooiden we ergens een ruit in.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef wendii_01 het volgende:
Iedereen doet weleens iets zodat hij/zij niet af gaat bij zijn of haar vrienden. Jij hebt ongetwijfeld ook ooit weleens iets gedaan.
Het probleem van friesland is dat ze denken "ooh dat gebeurt hier niet". ( ja ik heb er zelf ook 20 jaar gewoont)
En daar worden de meisjes nog niet over loverboys ingelicht. Ik hoop dat ze daar nu wel mee gaan beginnen.
Heb er de afgelopen jaren toch zeker 10 op TV horen verklaren dat ze wel degelijk dachten 'jottem, spulletjes'.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh mijn god wat een lading stompzinnige vrouwenhaat op de vroege ochtend. Ja joh, het zijn allemaal geile sletjes die erom vroegen. Eigen schuld hahahaha.
Nee, niet iedere puber gedraagt zich op die manier. Dat is nou juist het punt. Die jongens/mannen hebben er gewoon een oog voor wie ze wél zover zouden kunnen krijgen. En dat zijn dus zelden de nymfomane vrijwilligers die jij schetst, maar voor 99% de meisjes die om de één of andere reden (problemen thuis, geen zelfbeeld door een gedragsstoornis) makkelijk te manipuleren zijn omdat ze niet goed overzien wat wel of niet normaal is, waar de grens ligt, waar hun eigen grenzen liggen. D'r is er niet één ingestapt met het idee van "jottem, lekker gratis wiet en vet stoer neuken" die de gevolgen hiervan goed kon overzien.
Tsja, niets wat een Ginsu setje niet oplost.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:11 schreef schoelje het volgende:
Nog een interessant weetje: als je dochter of zus met een marokkaan aan komt lopen dan is de kans dat hij een loverboy is 158x groter dan wanneer het een autochtoon vriendje betreft.
Het moeilijkste aan je verhaal is dat het een halve waarheid is. Verder is het vrij helder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een domheid in dit topic.
Loverboys trekken massaal naar instellingen en internaten waar meisjes zitten die zwakbegaafd zijn en/of gedragsproblemen hebben. Zij weten dat deze meiden makkelijk te beinvloeden zijn.
Wat een domheid in dit topic dat er wordt geredeneerd dat het de schuld is van de meisjes zelf.
Wat is er moeilijk aan te begrijpen dat iemand die zwakbegaafd is, dus een lager IQ heeft, ronselpraktijken van loverboys moeilijker doorheeft? Zijn jullie zelf niet helemaal helder in de bovenkamer ofzo?
Van een verstandelijk gehandicapte (en dat zijn veel van deze meisjes dus) kun je niet verwachten dat ze hetzelfde reageren als een 'normaal' iemand!
Even een greep uit de berichtgeving omtrent loverboys die zich richten op zwakbegaafden:quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het moeilijkste aan je verhaal is dat het een halve waarheid is. Verder is het vrij helder.
Bijzonder onderwijs is bijna al het onderwijs in Nederland. O.a. katholiek onderwijs, islamitisch onderwijs, montesori onderwijs, enz..... Allemaal bijzonder onderwijs.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Mensen die het concept bijzonder onderwijs niet begrijpen en dan anderen uitlachen omdat ze slachtoffer van loverboys zijn geworden![]()
Was er in dit topic niet al vermeld dat meisjes die niet al teveel aan hun ouders hebben (ma is totaal afhankelijk van haar gewelddadige vriend die ook met z'n poten niet van de dochter af kan blijven, bijvoorbeeld) een van de kwetsbare groepen vormen? Als je daarbij dan ook nog eens niet al te snugger bent ben je een makkelijke prooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:38 schreef Halcon het volgende:
Snap niet dat ouders hun kind zo naar school laten gaan.
Ik bedoel natuurlijk speciaal onderwijs. en de voorbeelden die daarvoor al werden genoemd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs is bijna al het onderwijs in Nederland. O.a. katholiek onderwijs, islamitisch onderwijs, montesori onderwijs, enz..... Allemaal bijzonder onderwijs.
Wat is daar moelijk aan?
Inderdaad. De echte slettebakken lusten er wel pap van en laten zich niet door dat schorem intimideren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd dat bepaalde mensen hier durven spreken van slettebakken die dit zichzelf aandoen. Volgens mij zijn het namelijk vooral meiden die onzeker zijn en niet voor zichzelf op kunnen komen die hier slachtoffer van worden. Dit past niet bij slettebakken in mijn ogen!
Het is wel fok hé.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd dat bepaalde mensen hier durven spreken van slettebakken die dit zichzelf aandoen. Volgens mij zijn het namelijk vooral meiden die onzeker zijn en niet voor zichzelf op kunnen komen die hier slachtoffer van worden. Dit past niet bij slettebakken in mijn ogen!
Ik vind het zo jammer, varkens kunnen i.v.m. een ziekte geruimt worden, koeien kunnen geruimt worden of wat meer recent: 11.000 honden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. De echte slettebakken lusten er wel pap van en laten zich niet door dat schorem intimideren.
Het zijn vaak de muurbloempjes die zich door de aandacht van dit soort aso's heel speciaal gaan voelen en zich daardoor laten inpalmen.
Dat zou bij de geboorte al moeten kunnen, eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McKillem het volgende:
Eigenlijk moet je die gasten op eenzelfde manier ruimen.
Ook voor Gia. Hebben jullie het nu over de loverboys (qua ruimen) of over de slachtoffers?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is wel fok hé.
Hier zeggen ze nog tegen je dat maar niet met zo'n verrotte kop geboren had moeten worden als je steeds gepest word.
[..]
Ik vind het zo jammer, varkens kunnen i.v.m. een ziekte geruimt worden, koeien kunnen geruimt worden of wat meer recent: 11.000 honden.
Eigenlijk moet je die gasten op eenzelfde manier ruimen.
Ik had het inderdaad over de loverboys.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ook voor Gia. Hebben jullie het nu over de loverboys (qua ruimen) of over de slachtoffers?
Of over slettebakken? Want slettebakken kiezen vaak zelf met wie ze naar bed gaan en worden niet gedwongen. En net als de slachtoffers van die loverboys vind ik die willen ruimen een beetje een onmenselijke uitspraak
Wanneer je het over de daders hebt? Waarom zo eenvoudig? Zet ze zelf aan het werk als straf. Aangezien ze het heel normaal vinden om anderen hiervoor te gebruiken is een ladyshave en wat make-up voldoende om de mensen in het gevang (die al een tijdje droog staan) even ter wille te zijn. (als het maar een gaatje heeft)Het geld wat dit op zal brengen zal gebruikt kunnen worden om hun verblijf in het gevang te kunnen betalen, zodat de belastingbetaler niet ook nog als slachtoffer dient voor die pooiers.
En ze doen wat ze zelf als prettig ervaren.
Wauw, vertel me je bronnen, snel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef Lifesaver48 het volgende:
Die daders verdienen natuurlijk gewoon een spuitje. Maar met die "slachtoffers" kan ik ook niet echt medelijden hebben.
Dat het voor het merendeel om "zwakzinnigen" zou gaan is overigens gewoon een fabeltje. Het gaat gewoon om slecht opgevoede meisjes met een verrot karakter, die gevoelig zijn voor foute kerels en blingbling.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Christelijke_Falange het volgende:
Ook een probleem is bepaalde muziek en films die inspelen op een erotisch beeld waardoor meisjes de indruk krijgen dat loverboys normaal zijn.
Laat ik verder duidelijk stellen dat ik niet iets tegen erotiek in het algemeen heb, zoals Playboy of Penthouse, wel heb ik iets tegen het uitbuiten van vrouwen door .
Dan moet je maar niet in Groningen komen/wonen..quote:Is stiekem seksen in Groningen niet gewoon expliciet vragen om een injectie met HIV besmet bloed?
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Herald het volgende:
Dus mijn beste heren, is alleen een onzeker meisje zijn op zoek naar aandacht een vrijbrief om iemand te verkrachten of mag je dat doortrekken en zeggen als je partner wil scheiden dat een legitieme reden is om je kind in een ravijn te gooien?
bron?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Lifesaver48 het volgende:
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.
Bronnen genoeg, maar het gaat om het bewijs. En ik heb tot nu toe geen enkel bewijs gezien dat het daadwerkelijk om onzekere meisjes zou gaan. Wel een heleboel mensen die dat heel hard roepen in de media, om maar te kunnen verhullen dat hun dochters eigenlijk ordinaire blingblingverslaafde stoephoeren zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |