quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben voor Fright Night inderdaad een 4 tal extra atracties achtige dingen... maar die zijn overdag dicht en alleen toegankelijk met een FN kaartje...
Volgens mij stond roxy ook op de borden...
Ga er voor, ik bedoel, hij rijd een goede auto, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat maakt ook niet uit hoor... maar tis meer... tja...
Een kerel die er volledig voor gaat en geen twijfelende bi...quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ga er voor, ik bedoel, hij rijd een goede auto, wat wil je nog meer?
Slaap lekker! En veel plezier morgen!quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:12 schreef MisterO het volgende:
Ok moppen ik ga slapen nu, trusten allemaal! we hebben een uur extra!![]()
xoxo
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een kerel die er volledig voor gaat en geen twijfelende bi...
Hahahaha dank jequote:Op zondag 26 oktober 2008 02:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan moet je hem laten liggen. (maar goed, hij is twijfelend of gewoon hetero?)
Maar ik ga slapen, mocht je ooit hulp nodig hebben, je weet me te vinden. Sterkte in elk geval!
Ik ken dat dromen, wou dat het ophield... Maar het komt wel goed met je!quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha dank je
Ik heb in ieder geval iemand om van te dromen vanavond
En meer zal het toch wel niet worden...
Slaap lekker!
Dank je wel Mike! Slaap lekker! Und gruss Got!quote:
Was gisteren in Antwerpen naar Night of the Proms geweest, en dat was erg gaaf, maar liep wel erg uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:07 schreef MisterO het volgende:
Hee Stroek, hoe is je weekend tot nu toe
dat jij maar tof maar dromen over langzaamrijdende treintjes in een atractiepark in plaats van over rollercoastersquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:12 schreef MisterO het volgende:
Ok moppen ik ga slapen nu, trusten allemaal! we hebben een uur extra!![]()
xoxo
Slaap lekker meneerquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:22 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen...
dromen over Peter
doeidoei
dat wordt dan handjes boven de dekens houdenquote:Op zondag 26 oktober 2008 02:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha dank je
Ik heb in ieder geval iemand om van te dromen vanavond
En meer zal het toch wel niet worden...
dat gaat hier niet lang meer op zich laten wachtenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 05:17 schreef Ang3l het volgende:
Nah, en ik heb weer een heerlijk drama meegemaakt wat begon met het zoenen met een leuke jongen en eindigde met hem in tranen in m;'n armen buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |