Ga ik meteen doen, ik ben net toe aan mn 2e diclofenacje van vandaag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je al eens geprobeerd om die diclofenac in te nemen met twee paracetamol op zo'n dag dat het wat minder gaat? Dat lijkt op een of andere manier elkaars werking te versterken.
Kan ik je inderdaad aanraden. Ik lijdt zelf ook aan chronische pijn en de diclofenac met paracetamol vullen elkaar uitstekend aan. En als je last hebt van je maag, moet je je dokter eens aanvragen of je niet aan de tramadol mag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je al eens geprobeerd om die diclofenac in te nemen met twee paracetamol op zo'n dag dat het wat minder gaat? Dat lijkt op een of andere manier elkaars werking te versterken.
Klopt, maar het helpt uitstekend tegen de pijn. En als je elke dag pijn hebt, is dat wel prettig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Tramadol is troep.![]()
En het doet ook nog eens niets tegen de mogelijke ontstekingen van TS.
Het helpt inderdaad tegen de pijn maar ik heb liever pijn dan dat ik als een met watten gevulde zombie nauwelijks meer in staat ben om een fatsoenlijk gesprek te voeren of na te denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt, maar het helpt uitstekend tegen de pijn. En als je elke dag pijn hebt, is dat wel prettig.
Dat begrijp ik, ik probeer ook zelf alleen naar de tramadol of de diclofenac te grijpen als de pijn echt te erg wordt. Vooral bij de tramadol heb ik het idee dat ik ergens op een wolk zit. Maar ja, dan is de pijn ook een stuk verder weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het helpt inderdaad tegen de pijn maar ik heb liever pijn dan dat ik als een met watten gevulde zombie nauwelijks meer in staat ben om een fatsoenlijk gesprek te voeren of na te denken.
Mooi zo, als de diclofenac werkt, niet beginnen aan de tramadol. En die paracetamolletjes kan je er gewoon standaard bij blijven slikken. Ik geloof dat het zo was dat diclofenac in dezelfde groep viel als ibuprofen, dus paracetamol en diclofenac vullen elkaar aan. Ibuprofen en diclofenac samen heeft geen zin. (maar dat weet ik niet zeker meer....)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef MarMar het volgende:
Het werkt wel beter dan de diclo alleen vanmorgen MinderMutsig! Thx!
Wat mn maag betreft Snapcount, ik heb voor mijn maag sowieso al omeprazol, waardoor ik geen last van mijn maag meer krijg met diclofenac.
@Phoenix, rot voor je vriendin! Wens haar maar sterkte van me. Heeft ze dezelfde soort verschijnselen?
Zo heb ik het mij ook laten vertellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:54 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Mooi zo, als de diclofenac werkt, niet beginnen aan de tramadol. En die paracetamolletjes kan je er gewoon standaard bij blijven slikken. Ik geloof dat het zo was dat diclofenac in dezelfde groep viel als ibuprofen, dus paracetamol en diclofenac vullen elkaar aan. Ibuprofen en diclofenac samen heeft geen zin. (maar dat weet ik niet zeker meer....)
Volgens mij heb je daar gelijk in.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo heb ik het mij ook laten vertellen.
Ibuprofen en diclofenac samen is overigens zelfs ronduit schadelijk.
Tis een megaopblaasbad met een electrische pomp en IK ga em echt niet opzetten, dat mag manlief natuurlijk doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar ga je die laten dan?![]()
Want als je die iedere keer op moet zetten en af moet breken dan doet dat het effect van een lekker warm bad denk ik een beetje te niet.
Oh lekker, en goed warm bad kan wonderen doen. Kan de dokter niet iets voor je betekenen met bijvoorbeeld een warmtelamp of iets dergelijks?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tis een megaopblaasbad met een electrische pomp en IK ga em echt niet opzetten, dat mag manlief natuurlijk doen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kijk, zo zietie eruit, alleen lijktie op de foto erg rond terwijl die ovaal is.
Maybe later, ik heb dinsdag mn eerste afspraak bij de revalidatiearts, kijken wat die ervan maakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh lekker, en goed warm bad kan wonderen doen. Kan de dokter niet iets voor je betekenen met bijvoorbeeld een warmtelamp of iets dergelijks?
Een warmtelamp is juist weer helemaal niet handig als het om iets reumatisch zou gaan. Dat heeft geen fijn effect op ontstekingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh lekker, en goed warm bad kan wonderen doen. Kan de dokter niet iets voor je betekenen met bijvoorbeeld een warmtelamp of iets dergelijks?
Scheelt weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een warmtelamp is juist weer helemaal niet handig als het om iets reumatisch zou gaan. Dat heeft geen fijn effect op ontstekingen.
-edit- Sauna ook niet trouwens.
Een troost MarMar: als het reumatisch is dan komen we nu in de gunstige periode.![]()
http://www.umcg.nl/cms/store/pdf/promopatberg.pdf
Dat was ook mijn 1e gedachte, aangezien ik ook met dat bijltje gehakt heb.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Vitamine B12-gebrek, oftewel pernicieuze anemie al getest? Dit met name omdat er iets met je maag was.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pernicieuze_anemie
Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |