Gewoon de dichtbijzijndste dealer pakken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het zo dat iedere gun shop zijn eigen missies heeft of je kun je gewoon iedere keer de beste en dichtbijste dealer pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wachten nog
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef Game_Error het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:22 schreef Game_Error het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Rich op het hoofdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
En wat me nog meer de keel uit hangt is dat je bijna een magazijn nodig hebt om iemand neer te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Ja zo'n moment heb ik ook gehadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef GeneraalUli het volgende:
IEDs rocken! Ik moest een convooi opblazen van m'n wapenhandelaar, en toen bedacht ik maar om het eens anders aan te pakken dan gewoon rammen. Had een IED neergelegd op de weg, en me verstopt ergens bovenop een stel rotsen.
Toen de truck voorbij kwam razen op het knopje gedrukt en BOEM!. Daarna reden beide Assault Jeeps naar de truck toe om te kijken, en waren dus een dankbaar doel voor mijn RPG launcher.
Ga ik ook maar is proberen..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo'n moment heb ik ook gehad
Superspannend wachten op het convooi.. jeep er eerst overheen toen de vrachtwagen... en vuur!
Bij mij was de klap meteen zo hard dat de eerste jeep ook opgeblazen werd, en uit de tweede jeep overleefde 1 mannetje het.
Even een granaatje er op gegooit en toen was die ook stil!
Ik heb van de 5 convooien 3x gehad dat ik zo'n IED naast de weg had gelegd en liet ontploffen als die vrachtwagen er 30 cm vanaf rijdt en dat er niks gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef GeneraalUli het volgende:
IEDs rocken! Ik moest een convooi opblazen van m'n wapenhandelaar, en toen bedacht ik maar om het eens anders aan te pakken dan gewoon rammen. Had een IED neergelegd op de weg, en me verstopt ergens bovenop een stel rotsen.
Toen de truck voorbij kwam razen op het knopje gedrukt en BOEM!. Daarna reden beide Assault Jeeps naar de truck toe om te kijken, en waren dus een dankbaar doel voor mijn RPG launcher.
Ja, een soort van bom die je neer kan leggen.. heb je meteen al beschikbaar vlgs mij in je wapendepo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ga ik ook maar is proberen..
Zijn dat gewoon een soort C4's ofzo?
Waarom zou je dat ding naast de weg leggen? Ik plantte hem er gewoon midden op...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:13 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb van de 5 convooien 3x gehad dat ik zo'n IED naast de weg had gelegd en liet ontploffen als die vrachtwagen er 30 cm vanaf rijdt en dat er niks gebeurdZie je zo'n hele ontploffing over een meter of 20 maar ze rijden gewoon door zonder op of om te kijken
Bermbommen, je weetzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ding naast de weg leggen? Ik plantte hem er gewoon midden op...
Dit is echt zo heerlijk om te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Tegen de wind in wegrennen door het gras, zorgen dat je vijanden je volgen en dan het gras in de fik steken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef charon het volgende:
Weet iemand hoe je door die prison komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:34 schreef Xebrozius het volgende:
Pak de auto, zoek zebra's op en stap uit. Kijk toe hoe ze op je auto afrennen, deze aanraken en daarna spontaan STERVEN...
In het echt? Moeilijk, maar ligt eraan hoe de patronen zijn opgeslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Cheiron het volgende:
Ik had vandeweek dat er een ammo pile in de fik vloog, kogels alle kanten schoten en 2 badguys door die kogels geraakt werden. Had echt zoiets van "huh.. kan dat?"
tuurlijk kan je dat verdienenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kunt die diamonds toch ook gewoon verdienen in plaats ze te gaan zoeken als je wapens wilt kopen?
Snipers zijn vet idd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:11 schreef DretoX het volgende:
Zodra je die dikke sniper krijgt is alles wel toffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |