thanks, moet ik toch maar wat meer opdrachten volgens de manier van mn buddies doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe hoger je rep hoe meer upgrades je krijgt bij je safehouses. Denk aan ammoboxes en geupgrade wapens op auto's. Het is verder vrij onbelangrijk voor het verhaal maar het maakt de game wel wat makkelijker
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
40mm vehicle mounted grenade launcher Bitches!!! Hij staat bij m'n safehouses
Volgens mij klapt een golden AK niet uit elkaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Als zon wapen van je uitelkaar klapt.. stel zon golden AK47, kun je hem dan weer ergens opnieuw ophalen
Ok, dus alleen de wapens die ik op de straat vind dan dus .. mn moeder zei het vroeger al "niks van de straat oprapen".quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef DretoX het volgende:
[..]
Volgens mij klapt een golden AK niet uit elkaar.
Bij vrijwel alle safehouses. Sommige die op een klein heuveltje staan niet omdat daar geen plaats was denk. Trouwens,quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:23 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Staat ie dan bij alle safehouses? Want ik heb met een missie twee Zwarte Jeeps vrijgespeeld, en die staan maar bij één safehouse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle safehouses. Sommige die op een klein heuveltje staan niet omdat daar geen plaats was denk. Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Ik loop eigenlijk altijd met een sniper rond, daarnaast een M249 of een Flamethrower.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Wapen tips,... wat is nu beter,... dat G3 ding of de AK47 als main gun. Ik loop veel met mijn sniper rond, maar dat gaat ook niet altijd op. Het liefst zag ik mijn sniper als secondary wapen,... (toets naar beneden)
Dat is inderdaad de meest tactische keuze. Je moet eigenlijk altijd een silenced wapen bij je hebben, een sniper rifle en een machine gun. Het probleem met bijv. de dart rifle is dat je maar maximaal 10 darts bij je hebt. Ik heb vaak de 50cal of de dragunov samen met de M249. Alleen is de M249 eigenlijk ook geen ideaal ding. Je hoeft alleen niet zo vaak te reloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk altijd met een sniper rond, daarnaast een M249 of een Flamethrower.
Sidearm heb ik nu een silenced makarov, maar ik wil voor een Mac-10 of een Uzi gaan.
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de meest tactische keuze. Je moet eigenlijk altijd een silenced wapen bij je hebben, een sniper rifle en een machine gun. Het probleem met bijv. de dart rifle is dat je maar maximaal 10 darts bij je hebt. Ik heb vaak de 50cal of de dragunov samen met de M249. Alleen is de M249 eigenlijk ook geen ideaal ding. Je hoeft alleen niet zo vaak te reloadenEn das dan wel weer handig.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!
Mmmm,... zal even een overzicht moeten zoeken van assault en specialquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
AK47 hoort bij Assault weapons, en de sniper zit ook in die categorie. De M249 hoort bij Special weapons.
[ afbeelding ]
http://www.farcry2fans.com/news.php?extend.130quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... zal even een overzicht moeten zoeken van assault en special
Ja, maar die neemt de plaats in van een fatsoenlijk sniper riflequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!
Terwijl zo'n ding in vergelijking een stuk zwaarder om mee te zeulen is dan die AK.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt de plaats in van een fatsoenlijk sniper rifleJe kunt niet een sniper en een assault rifle tegelijk mee nemen. Dat maakt het allemaal wat lastig. Maar de M249 zit dus in een andere categorie in de game. Dat is een special weapon. Die kun je dus wel tegelijk met een sniper rifle mee nemen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
http://www.farcry2fans.com/news.php?extend.130
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |