quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:Een Desert Eagle met achterop nog eens een revolvergreep? Een foutje of die DE ligt over de revolver heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Goh, is dit een artifact![]()
[ afbeelding ]
Ik had begrepen dat er helaas geen revolvers in de game zaten...
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:No offence, maar de graphics zien er hier niet uit om een of andere reden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Goh, is dit een artifact![]()
[ afbeelding ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Klopt. Er ging wat vreselijk verkeerdquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
No offence, maar de graphics zien er hier niet uit om een of andere reden?
Yup, maar ik wil standaard eentje met een 40mm grenade launcher er opquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef Catch_me het volgende:
Hebben jullie al die safehouse upgrade dat er standaard een auto met een 50 kaliber wapen naast je huis staat? Daarmee schiet je vijanden toevallig wel in 1 a 2 schoten dood
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holsterquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Een Desert Eagle met achterop nog eens een revolvergreep? Een foutje of die DE ligt over de revolver heen.
Ik had begrepen dat er helaas geen revolvers in de game zaten...
Ah ok, dus inderdaad geen revolvers in het spel? Jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holster
Gisteravond kwam ik nog wat raars tegen. Een gast was in een rots gespawned. Ik kon alleen z'n petje zien en hij kon vanuit die rots in alle richting op mij schietenLekker zeg.
Voordeel van dat konvooi was dat hij steeds weer opnieuw kwamquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Cheiron het volgende:
Mooie omgeving (alleen is Crysis echt mooier imo), op zich een interessant idee. Alleen die missies.. Nu ook "zorg dat het konvooi niet op zn bestemming komt". Doe ik er fucking een uur over om bij dat konvooi te komen omdat ik 8 (!!) checkpoint uit moet moorden + 50 kilometer moet rijden. Dan is de lol er wel een beetje af. KWam wel een gouden AK47 tegen :![]()
Hmm, zijn er dus meerdere, mijne lag aan de andere kant van de map.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Locatie van de gouden AK 47:
[ afbeelding ]
hehe, dat deed mn uzi ook. Midden in een vuurgevecht. Had ik alleen nog mn sniperrifle.. Niet zo handigquote:
haha ik ook, molde hem uiteindelijk met een granaatquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holster
Gisteravond kwam ik nog wat raars tegen. Een gast was in een rots gespawned. Ik kon alleen z'n petje zien en hij kon vanuit die rots in alle richting op mij schietenLekker zeg.
bij normale wapens voor zover ik weet niet. bij een rpg misschien wel:Pquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Raak je ook gewond als een wapen kaboomt?
Inderdaad. Ik vraag me ook af waarom het nr.2 is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig spel (graphics), maar heb nog niet echt door waarom het nou Far Cry 2 heet.. Had net zo goed een andere naam kunnen krijgen ? Na de inleiding is het nu ook een kwestie van je doel vinden en overal die wachtpostjes killen. Ik ben ws. nog niet ver genoeg, maar het komt buiten de graphics nog niet vernieuwend over..
Hoe hoger je rep hoe meer upgrades je krijgt bij je safehouses. Denk aan ammoboxes en geupgrade wapens op auto's. Het is verder vrij onbelangrijk voor het verhaal maar het maakt de game wel wat makkelijkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:50 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, en is je rep belangrijk? moet ik ervoor zorgen dat die zo hoog mogelijk bljft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |