Lul niet. Ik heb nu al 3 keer dezelfde checkpoint moeten clearen ondanks dat ik hem al de eerste keer heb overgenomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
je moet de checkpoints overnemen als je wilt dat ze niet de volgende keer als je daar weer langs rijdt er weer zijn
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk geen last vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Lul niet. Ik heb nu al 3 keer dezelfde checkpoint moeten clearen ondanks dat ik hem al de eerste keer heb overgenomen.
flora, bedoel jequote:zo wordt de fauna aangestuurd met een engine die RealTree
Dan speel jij volgens mij een andere game.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk geen last van.
Ja hallo,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Locatie van de gouden AK 47:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, is dit een artifact![]()
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,Hoe kan ik dat achterhalen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je weet dat je daar zit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat achterhalen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe je weet dat je daar zit?Oke. Maar jij bent ook al aardig ver dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ergens tegen de 60% denk ik. Volgens mij hebben je keuzes welke missie je aan neemt ook een effect op het werk dat je van de andere partij krijgt. Die missies krijg je dus niet als je wat voor de andere partij gaat doen. Lekker is dat weer... Mag je de game nog een keer gaan spelen om de rest te kunnen doen?
Documents ---> My Games --> Far Cry 2 ---> saved games: even op datum sorteren en alles wegmikken behalve je laatstequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ach nee toch? Gelukkig heb ik alle wapen missies al gedaan dus daar hoef ik me niet meer om druk te maken.
Een goede tip trouwens. Ga ALTIJD eerst langs je buddy voordat je je missie voltooid. Je krijgt op die manier op den duur namelijk leuke goodies.
Edit: Net even ruim 300 saves weg gehaalt (Naar externe schijf verplaatst) en het save/load systeem is veeeel sneller geworden. Ik hoef niet langer te wachten tot de lijst met gemaakte saves klaar is met laden voordat ik wat op kan slaan. Goeie tip dus voor PC gamers. Maar ik raad wel aan om ze voor de zekerheid dus even op een andere plaats te back-upen. is dat een woord? nevermind...
goeie vraagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Is er trouwens een manier om te weten hoe laat het is zonder naar een safehouse te gaan en het save process te starten? Ik zie namelijk op de 9e screen een "horloge" maar daar weet ik helemaal niets van.
dat zal je vast later in het spel te weten komen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Is er trouwens een manier om te weten hoe laat het is zonder naar een safehouse te gaan en het save process te starten? Ik zie namelijk op de 9e screen een "horloge" maar daar weet ik helemaal niets van.
Dat wil ik ook wel weten jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |