Deze dus. Als ik wil kan ik het zo heel lang volhoudenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
Goed leren aanvoelen wanneer je bijna komt en dan erop anticiperen door bijv rustiger aan te doen of even helemaal stil te liggen. Werkt prima imo.
Maar dan is je vrouw ook gelijk weer bij af...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
Goed leren aanvoelen wanneer je bijna komt en dan erop anticiperen door bijv rustiger aan te doen of even helemaal stil te liggen. Werkt prima imo.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:45 schreef Drexciyan het volgende:
Randjesfietsen. Eerst met zijwieltjes, later met losse handen
Altijd momentum houden :-)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:40 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar dan is je vrouw ook gelijk weer bij af...
Daarom moet je dus goed anticiperen zodat je niet helemaal stil hoeft te gaan liggen maar gewoon je tempo verandert. Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:40 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar dan is je vrouw ook gelijk weer bij af...
Ik vind dat erg vervelend, dan hang je dr tegenaan, en dan is eigenlijk elke beweging al teveel..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
jullie hoeven helemaal geen orgasme uit te stellenquote:Op maandag 10 november 2008 22:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is dat voor mannen zoveel moeilijker dan voor vrouwen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |