Min de marge van PayPalquote:
door vertraging bij het samenstellen is je item op status 'wacht' gezet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef Landgeld het volgende:
Iemand die weet wat dit betekend: 'Sorry to tell you that your item is put on hold due to assembly delay'
Beetje gebrekkig Engels, tja geen Jack dit keer..quote:hello
the new plug is beyong the 30%of the item price
could you tell me the total cost ? may I will keep it for a crdit for you
thank you
Zo dat FP klinkt veelbelovend..quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik vind de oordopjes niet echt optimaal, ik had 4 halloween pennen gekocht als kado waarvan 2 kapot, en ik wacht al 6 dagen op antwoord van de klantenservice (2x gemailt).
ik heb toevallig een pakje batterijen gekocht van 2 dollar maar daar blijft het bij omdat DX er toen uit lag en het nodig had.
Niet helemaal waar, want volgens mij wordt er in dit verband bedoelt dat met het produceren van het product vertraging is opgelopen. dus niet samenstellen van een order of iets dergelijks, maar echt bij afname van de fabrikant..quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:01 schreef mcwops het volgende:
[..]
door vertraging bij het samenstellen is je item op status 'wacht' gezet.
dan bedoelen we t zelfde.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, want volgens mij wordt er in dit verband bedoelt dat met het produceren van het product vertraging is opgelopen. dus niet samenstellen van een order of iets dergelijks, maar echt bij afname van de fabrikant..
shit ik had er ook eerder aan moeten denkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want het verzenden duurt meestal al 5 a 7 dagen.
Net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen (PSP accesoires en onderdelen). De levertijd was ongeveer 2 weken. Over de spulletjes ben ik zeer tevreden, ware het niet dat 1 item in het pakketje ontbrak. Even een ticket aangemaakt en een uurtje later kreeg ik een reactie waarin stond dat dat item in een apart pakketje geleverd wordt.quote:
http://live.dealextreme.com//message_box.php?theme=&l=admin&x=1&deptid=1quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:17 schreef Dayuum het volgende:
Ik zag in de ochtend ergens een live chat knop maar nu kan ik die niet meer vinden?
Bijvoorbeeld die lasersquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ze verkopen zo'n 16.000 verschillende artikelen.
je zult iets specifieker moeten zijn als je wilt weten of de kwaliteit van een bepaald product goed is.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:17 schreef Dayuum het volgende:
Ik zag in de ochtend ergens een live chat knop maar nu kan ik die niet meer vinden?
welke zenders kan je daar mee kijken?quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:14 schreef Remake het volgende:
Aanrader voor mensen met laptop
http://dealextreme.com/details.dx/sku.8309
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |