d8 dat deze 256 heeftquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als het zo eentje is met 128 MB werkgeheugen dan is het volgens mij hetzelfde laptopje wat ze voor 100 euro nieuw bij de mediamarkt aanbieden...
Het is toch dezelfde als bij de MM, die verkopen ze nu ook. De intertoys verkocht ze toen idd voor 150, maar die dingen zijn (net als de EEpc) in prijs gekelderd... Sorry, kan er niets beters van makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:29 schreef T42 het volgende:
[..]
d8 dat deze 256 heeft
en inplaats van 1 gb hd heeft deze 2gb
en hij komt van de intertoys hier om de hoek
niet die domme winkel media markt waar ze nooit iets hebben uit de folder![]()
nou sorry hoor maar jij lult nu uit je nek...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is toch dezelfde als bij de MM, die verkopen ze nu ook. De intertoys verkocht ze toen idd voor 150, maar die dingen zijn (net als de EEpc) in prijs gekelderd... Sorry, kan er niets beters van maken
In Zwolle hebben ze ze standaard staan, dus geen aanbieding oid, zal wel MM afhankelijk zijn dan (dat merk ik wel vaker)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:33 schreef T42 het volgende:
mm heeft ze niet volgens de site... zal dus wel weer zo'n aanbieding zijn geweest, als je dan daar aankomt dat het toevallig uitverkocht is, zoals altijd....
externe schijven pakt hij ook zolang fat32 isquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:17 schreef toimoi het volgende:
@ Turquaz52 :
Nee upgraden is er niet echt bij. Geheugen is uit te breiden met SD kaartjes, maar SDHC pakt ie niet.
USB sticks kan af en toe nog misgaan, gebeurt zelden.
@ SlaadjeBla :
Hangt heel erg af van of je een patch geinstalleerd hebt. Op Hyves is een community ontstaan die programmaatjes ontwikkelt, met een van de "programma's" kun je het contrast instellen, en die zorgt dat het contrast ook naar jouw wensen blijft. Lager contrast schijnt accuduur aanzienlijk te verlengen.
Ik denk dat ik er 1 a 2 uur mee doe? Al moet je je WIFI stick er dan niet inhangen, dat scheelt ook best veel.
De accu stelt gewoon niet zoveel voor omdat het laptopje zelf zo weinig stroom verbruikt, gevolg is dat randapparatuur best grote impact op accuduur heeft.
In 'sleep' mode aan (dus scherm uit) maar verder wel gewoon aanlaten (voor gebruik als stereo oid) schijnt hij het uren en uren uit te kunnen houden.
Kijk op trendtac.hyves.nl voor meer info over wat er met dit ding kan, en de installatieinsturcties voor programmaatjes.
een vriend van mij heeft er windows 98se op gekregen met veel moeite, drivers zijn het probleem daarnaquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:04 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zie ik nou goed dat T42 een assistent heeft bij de verkoop/vragenafhandelin, toimoi? Wat handig :-D
Er zit nu dus linux op, maar er kan ook gewoon windows op? Ik denk er van uit te kunnen gaan van wel, maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid...
En er zit dus helemaal geen cd-(formaat; cd-rom, dvd, etc))laadje in?
Waarom zou je dat dan überhaupt willen? Firefox is een standaard Linux webbrowser, en alle andere dingen die jij noemt zijn ook prima alternatieven voor, wat dus veel beter werkt op zo'n laptopje met die specs. Nu vind ik wel dat de Linux distro die hier op zit niet de meest optimale Linux ervaring geeft, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:11 schreef T42 het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft er windows 98se op gekregen met veel moeite, drivers zijn het probleem daarna
maar er staat een msn kloon op, firefox, een office programma, mail progje enz enz
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Op een Asus Eee zou het nog wel lukken, was het misschien daarop?quote:een vriend van mij heeft er windows 98se op gekregen met veel moeite
dat moet ik dan effe checkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:17 schreef SolarX het volgende:
[..]
Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Op een Asus Eee zou het nog wel lukken, was het misschien daarop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |