Betekent dat dat Arlette en haar holmaatjes eindelijk kersen kunnen plukken?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Camarazweetdoor het volgende:
Trouwens voor de belspelfreakzz.. dit jaar geen belspellen heb ik net gehoord...
Misschien wel een Tarotlezing!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Camarazweetdoor het volgende:
Trouwens voor de belspelfreakzz.. dit jaar geen belspellen heb ik net gehoord...
Rond 21.00 de eerste en ik denk niet dat het om 22.00 al klaar is eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef babsjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze die eerste steen aanduwen? Om half 8 beginnen ze natuurlijk met voorbeschouwen van de voorbeschouwingen en zo, maar hoe laat staat die 1e steen op het programma? Ik heb hier een 6-jarige rondstuiteren die dat graag wil zien, maar 10 uur vind ik wel erg laat
Waar SBS aan meedoet, werd er gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:27 schreef Tabloid het volgende:
Grootste tv project in Europa.
Ik denk dat het EK wel meer kijkers trekt in Europa.
Ooo dan hoef ik pas om 21.00 te gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rond 21.00 de eerste en ik denk niet dat het om 22.00 al klaar is eigenlijk.
Het begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |