Precies. Dat is voor mij ook de reden om elk jaar weer te kijken. Al dat gepraat tijdens het programma en die irritante reclamespelletjes ertussendoor verzieken het kijkplezier weliswaar behoorlijk, maar toch maken die 'kunstwerken' het steeds weer de moeite waard. Knap staaltje werk, zowel van de ontwerpers als van de bouwers.quote:Op maandag 3 november 2008 11:56 schreef Crientj het volgende:
Domino Day
Is wel leuk om te zien, die creativiteit die erin zit om de bouwwerken en thema's etc te verzinnen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef MrBadGuy het volgende:
En natuurlijk mr. domino Robin Paul Weijers en zijn dominotarissen![]()
Kijkcijfers.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:15 schreef DenS het volgende:
Vind het geen donder meer aan met die "battle's". Waarom hebben ze dat bedacht? Je wilt toch een nieuw record halen, maak er dan niet zo'n domme battle in. En die kut telefoon spelletjes wordt je ook ziek van
Als er veel mensen zijn die er zo over denken, dan is het natuurlijk niet goed voor de kijkcijfersquote:
Maar dat bouwt wel spanning om en daardoor blijven mensen wel hangen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als er veel mensen zijn die er zo over denken, dan is het natuurlijk niet goed voor de kijkcijfersDie batles hoeven van mij ook niet.
En om 21:28 is het afgelopenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Voordat het begint is het al 21 uur
Aanstaande vrijdag?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:26 schreef DaFrenk het volgende:
Wordt een erg lange uitzending, van half 8 tot over elven
Geloof het wel jaquote:
Enige reden waarom ik zou kijken.quote:Op maandag 3 november 2008 11:56 schreef Crientj het volgende:
Domino Day
Is wel leuk om te zien, die creativiteit die erin zit om de bouwwerken en thema's etc te verzinnen.
Ik moest toen zo hard lachenquote:
Dan weet je gelijk het gemiddeld IQ van het SBS-publiek.quote:Op maandag 10 november 2008 21:33 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond begint het domino journaal weer.
dat dominoprogramma kost elk jaar zon 5á 6 miljoen euro.. Ze verkopen het programma aan 12 landen ofzo.. dus dat brengt aardig op denk ik... en dan natuurlijk ook sponsors...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef richbitch het volgende:
door wie wordt deze shit eigenlijk gefinancierd?
Oa door de tienduizenden mensen die gaan sms-sen omdat ze dan 0,00001 procent kans hebben om een auto te winnen. Dan moeten ze uit 3 dominostenen die ene kiezen die aansluit op het voorbeeld.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:52 schreef richbitch het volgende:
door wie wordt deze shit eigenlijk gefinancierd?
Heél stiekemquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Tegan het volgende:
Dit jaar ga ik het ook kijken. Stiekem is dat echt wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |