Ik zei in andere woorden dat die informatie zeer onbetrouwbaar is.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Ga geen onzin uit je nek lullen.
Waar heb je die gespot / waar rijden die? Ziet er tenminste niet uit als een Eindhovense Phileas (die hebben geen deuren aan de verkeerde kant).quote:
Ik kan even gokken: Douai of Istanbul.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waar heb je die gespot / waar rijden die? Ziet er tenminste niet uit als een Eindhovense Phileas (die hebben geen deuren aan de verkeerde kant).
Overal waar ze een bedrijfswagen beurs houden.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef ReisT het volgende:
[.Phileas.]
Waar heb je die gespot / waar rijden die?
quote:Ziet er tenminste niet uit als een Eindhovense Phileas
Deze zitten niet aan de verkeerde kant, ze zitten ook aan die kant.quote:(die hebben geen deuren aan de verkeerde kant).
Dat zei ie toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zei in andere woorden dat die informatie zeer onbetrouwbaar is.
Whehehehequote:Op woensdag 12 november 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik er op gezet, om dj-Flash te narren.
Nee, Leylands hebben ook hun charme. ( De 1600-serie van de DVM floot tijdens het schakelenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Denk die open grille er dan maar even bij![]()
[..]
Op de IAA 2008 te Frankfurt, stond aan de buitenkant ter hoogte van de VDL standquote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waar heb je die gespot / waar rijden die? Ziet er tenminste niet uit als een Eindhovense Phileas (die hebben geen deuren aan de verkeerde kant).
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:45 schreef RealZeus het volgende:
Nee, Leylands hebben ook hun charme. ( De 1600-serie van de DVM floot tijdens het schakelen)
quote:HEERENVEEN -
Arriva haalt zestien bussen met een lage instap terug naar Zuidoost-Friesland. Het provinciebestuur ziet daarom af van een boete van ¤100.000. Arriva verzorgt tot 14 december het busvervoer in de Zuidoosthoek.
Het vervoerbedrijf in Heerenveen haalde zich de boosheid van de provincie op de hals na klachten van Rocov Fryslân, de stichting die de belangen van Friese reizigers behartigt. Rocov constateerde begin oktober dat Arriva zestien bussen met een hoge instap gebruikte. Arriva wijst erop dat er geen klachten van reizigers zijn binnengekomen.
Zo, en wanneer is Connexxion nu aan de beurt?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat bewijst ook de onkunde van sommige concessieverleners. Waarom moeten altijd onrealistische en/of perfectionistische PvE's worden opgesteld?
In Fryslân nog niet, omdat ze beloofd hadden voor 2009 het hogevloersmat te vervangen en voordat we dat zijn, zijn we 1,5 maanden verderquote:Op donderdag 13 november 2008 17:35 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zo, en wanneer is Connexxion nu aan de beurt?
Mijn bronnen zijn doorgaans zeer betrouwbaar hoor!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
Ga geen onzin uit je nek lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |