Die is werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iedereen doet zeker alsof ze een leven naast FOK! hebbenZelfs Piles is hier niet te vinden
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
Nou euhm... tja...nee...vandaag niet
Eens.quote:
Die jij aanraaddequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ye sure, altijd lol met me pa. Welke film heb je gezien eer-ik?
Daarom tel ik al sinds vrijdag 16 uur af naar maandag 8 uurquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een hele week kijk ik uit naar het weekeinde en dan is het weekeinde en dan verveel ik me
Maar mooi toch? (ik ben een stiekem India-fiel wil er graag weer een keer terug)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die jij aanraadde
The Darjeeling Limited.
Aparte film.
Jazeker, leuke is dat hij ook van studentikoze eettenten houdt dus kan ik hem gewoon na de plaatsen meenemen waar ik vaker heen gaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
LucHosti.. aaah dan wordt het vast erg gezellig
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar mooi toch? (ik ben een stiekem India-fiel wil er graag weer een keer terug)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom tel ik al sinds vrijdag 16 uur af naar maandag 8 uur
Dat moet je juist niet doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, leuke is dat hij ook van studentikoze eettenten houdt dus kan ik hem gewoon na de plaatsen meenemen waar ik vaker heen ga
Tja werk is leuk.. weekend is saai, keuze makkelijk gemaaktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zo erg heb ik het dan nog niet
Tja, ik hou ook niet zo van die strakke tenten waar men allemaal een eigen ober heeft die je constant in de nek staat te hijgenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen
Ga naar de luxere tenten en laat hem mooi voor het eten betalen. Kun ej zelf wel weer naar een goedkopere studentikoze tent gaan
Tja, ik heb vandaag Wall-e gekeken en me al een keer of 12 afgetrokken, dus ik begrijp je punt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja werk is leuk.. weekend is saai, keuze makkelijk gemaakt
ik vind mijn werk ook leuk. Maar dan heb ik niet zo veel tijd om te gamen. En in het weekend weet ik dan weer niet welke game ik zal doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja werk is leuk.. weekend is saai, keuze makkelijk gemaakt
Dat is wel een heeeele dure tent danquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik hou ook niet zo van die strakke tenten waar men allemaal een eigen ober heeft die je constant in de nek staat te hijgen
To game or not to game.. that's the questionquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind mijn werk ook leuk. Maar dan heb ik niet zo veel tijd om te gamen. En in het weekend weet ik dan weer niet welke game ik zal doen
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik hou ook niet zo van die strakke tenten waar men allemaal een eigen ober heeft die je constant in de nek staat te hijgen
Dat dus, waarschijnlijk vanvond naar de mexicaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb liever een klein, gezellig tentje
Bistro ofzo
Altijd goed, de Mexicaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dus, waarschijnlijk vanvond naar de mexicaan
Haute couturequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
In iedergeval geen tenten waar je een klein miezerig dingetje op je bord krijgt van 30 euro
Gewoon een goed stuk lap vlees
Cuisine bedoel je, hoop ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |