m'n klonencollectiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:00 schreef Snakey het volgende:
Klautje heeft aanhang?![]()
Wie zijn die sukkels?
Ik had het over het groepje gelijkgezinde geestelijk gehandicapten... waaronder dus klautje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:00 schreef Snakey het volgende:
Klautje heeft aanhang?![]()
Wie zijn die sukkels?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Compulsieve relhomo.
Ohja, in het rijtje van nietstoevoegende kutusers: Kurk_droog en Klautje. + aanhang.
Door wie word ik gedwongen dan?quote:compulsief
Gedwongen, dwangmatig, een dwanghandeling betreffend
uit betrouwbare bronnen. ( ik heb een goede band met cerror ) zullen ze daar geen mededeling over doen..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
Van mij houden jullie toch nog wel, modjes?
Blijkbaar jezelf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
[..]
Door wie word ik gedwongen dan?
111quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:07 schreef beverton het volgende:
type 111 en maak kans op een gloednieuwe Volkswagen 3!!!!!
111quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:07 schreef beverton het volgende:
type 111 en maak kans op een gloednieuwe Volkswagen 3!!!!!
Ik zie nog liever een documentaire over Erica Terpstra's binnenste van haar vagina dan dat ik een "band" met jou wil hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
( ik heb een goede band met cerror )
Het geeft niet jongen. Je zit in de ontkenningsfase. Ooit zul je net zo goed als mij worden..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie nog liever een documentaire over Erica Terpstra's binnenste van haar vagina dan dat ik een "band" met jou wil hebben.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:12 schreef beverton het volgende:
oke en dan nu de trekking van deze geweldige prijs!!11 ( oke nu moest ik gewoon '' doen)
*tromgeroffel*
En de winnaar is...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OWHHH ik zie zojuist op mijn vragenkaartje dat de winnende loten niet getrokken zijn.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het geeft niet jongen. Je zit in de ontkenningsfase. Ooit zul je net zo goed als mij worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |