staat gewoon in de voorwaarden hoor wat er gebeurt als je een ban krijgtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik ben strontbenieuwd hoe de rechter gaat oordelen.
hoezo? hij kon nog steeds naar z'n zelfingestelde headers kijke nhoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:16 schreef rudedeltadude het volgende:
whehehe... olep is nog een pimp abbo houder ook
Daag euri's van deze maand
probeer het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef drumstickNL het volgende:
Als ik nou iemand tyfusmongool noem krijg ik dan ook zo'n naamtopic?
Ja, ze kunnen er inzetten wat ze willen, maar Poliep is al aan het mailen moet je maar rekenen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
staat gewoon in de voorwaarden hoor wat er gebeurt als je een ban krijgt
modjes kunnen niet bannenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
Olep is een FOK!HELD!
De modjes zijn bang dat hij gaat heersen over ze.
dan zal hij z'n ban wel verdiend hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel laten bannen![]()
Dit is een groot verlies en ik weet niet of we dit kunnen opvangen...
STERVENDE KACHELquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Ach, man, lul niet, je komt er wel overheen, kurkdroog
Ola!quote:
bans bespreken op het forum is ook banwaardig, ban voor jouquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat zal je leren, mien jong.![]()
Kut hè, dat je nu dit ziet: [ afbeelding ]
Als dát de standaard van tegenwoordig is heb ik uit de diepste krochten van mijn hart écht medelijden met de ONZ mods.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel laten bannen![]()
Dit is een groot verlies en ik weet niet of we dit kunnen opvangen...
BAN!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef static het volgende:
[..]
Als dát de standaard van tegenwoordig is heb ik uit de diepste krochten van mijn hart écht medelijden met de ONZ mods.
BAN!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat zal je leren, mien jong.![]()
Kut hè, dat je nu dit ziet: [ afbeelding ]
Nee, mensen zoals Oversight, Maikuuul, Chris2k, remlof, Biogarde enz. zijn helden danwel Antihelden van FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |