Dat valt nog wel mee eigenlijk. 4 of 5 jaar geleden gekocht.1 jaar aangehad daarna in mijn kast laten liggen. En nu pas ik het weer.quote:
Ik heb 36 van BB, van WAR heb ik 38quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:08 schreef Stansfield het volgende:
Ik pas mijn blue blood maat 34 weer![]()
29 hierquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
Jullie zijn allemaal te dik ! heeft nou niemand maatje 30
boksquote:Op zondag 7 december 2008 02:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb 36 van BB, van WAR heb ik 38![]()
Waarom doet dit mij aan spam denken?quote:Op maandag 8 december 2008 07:40 schreef menno_tenuedenimes het volgende:
Hey guys ik wilde jullie even laten weten dat Tenue de Nimes een shop-in-shop heeft geopend van MOMOTARO jeans, een legendarisch denim label uit Okoyama Japan. Ze zijn de eerste die het verkopen in Europa. MOMOTARO maakt naast geniale denims tevens jeans kwaliteiten voor o.a. Samurai, prps en Sugarcane... Mister Manabe (eigenaar) is echt legende op denim gebied!! http://flickr.com/photos/25126506@N00/3064893253/
Paul Smith? heb er zelf ook 1, ook niet al te duur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:39 schreef bear87 het volgende:
Zou iemand hier me kunnen helpen met hetvolgende? Ik zoek een zwarte jeans, gewoon helemaal donkerzwart zonder fadings ofzo. Geen dry NudieGewoon iets dat ik direct de wasmachine ik ga gooien enzo. Gewone regular fit met rechte pijpen of iets smal toelopende pijpen
Iemand iets gezien?
Zou prima zijn, alleen denk dat ik daar een hoop moeite voor moet doen hier in Haarlem / Amsterdamquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Paul Smith? heb er zelf ook 1, ook niet al te duur.
Zeker!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:48 schreef Mr_DG het volgende:
Liggen dr bij BOB verder nog wat leuke broeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |