quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--TomTom NV heeft in het derde kwartaal van 2008 de nettowinst met 71% zien dalen als gevolg van verminderde consumentenuitgaven. Dat is de verwachting van drie analisten geraadpleegd door Dow Jones Nieuwsdienst. Dinsdag voorbeurs opent het bedrijf de boeken over het afgelopen kwartaal. De winst over de afgelopen periode zal naar verwachting uitkomen op EUR28,5 miljoen, tegen EUR99 miljoen een jaar eerder. De omzet blijft met EUR428 miljoen op nagenoeg gelijk niveau. Zowel de winst-en omzetraming lopen sterk uiteen. In de cijfers van vorig jaar ontbreken de resultaten van Tele Atlas, dat sinds juni 2008 is consolideerd. Omstreeks 14.35 uur noteert het aandeel 9,5% lager op EUR6,25, terwijl de AEX met 8,7% daalt. (HJL)
TomTom is wat mij betreft ook een hyped aandeel. De autonavigatie markt is een verzadigbare markt en die was naar mijn mening al een tijdje bereikt tov. het veels te grote aanbod.quote:
De glijbaan floept vanzelf naar buitenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef dvr het volgende:
Bij welke stand moet je ook alweer uit het raam springen?
Laat staan de 218quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:00 schreef star_gazer het volgende:
Ben benieuwd of de 220 het gaat houden komende weken.
Mee eens. Gadgets als TomTom zijn over een paar jaar verdwenen. Dan heeft iedereen navigatie op zijn telefoon en zijn domme navigatie apparaatjes niet meer nodig/nuttig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef existenz het volgende:
TomTom is wat mij betreft ook een hyped aandeel. De autonavigatie markt is een verzadigbare markt en die was naar mijn mening al een tijdje bereikt tov. het veels te grote aanbod.
Waar is ie eigenlijk, ergens een hoog gebouw zoeken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:58 schreef star_gazer het volgende:
TomTomPberends, veel plezier met je aandelen
En wie denk je dat de kaarten maakt voor navigatie op je telefoon, op je pc, in je auto, enz?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:01 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Mee eens. Gadgets als TomTom zijn over een paar jaar verdwenen. Dan heeft iedereen navigatie op zijn telefoon en zijn domme navigatie apparaatjes niet meer nodig/nuttig.
In de auto is alles dan netjes ingebouwd in het dashboard: groot kleurenscherm, dvd speler, telefoon, internet, navigatie etc.
quote:The NYSE also posted updated details of so-called circuit breakers, which would halt trading for certain periods of time if the Dow Jones Industrial Average falls between more than 1,100 points during the trading day. It said it was posting that information with "the fervent hope we won't need them."
Inderdaad, het lijkt me niet dat tomtom zo stom is om niet verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En wie denk je dat de kaarten maakt voor navigatie op je telefoon, op je pc, in je auto, enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |