ik wou het niet zeggen, want dan lag het weer aan mij. Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omg hij's vieeeees. En dan niet op die positieve hippe manier. Wat een rare beharing op zijn buik.
Maar om even serieus te antwoorden: natuurlijk hebben wij wel eens ruzie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben jullie wel eens echte ruzie? En zo ja, waarover?
Krijg je nou geen fantasieen dat je hem onder de douche zet en schoonboent "enzo" dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:25 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Omg hij's vieeeees. En dan niet op die positieve hippe manier. Wat een rare beharing op zijn buik.
Figuurlijk dan he!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
Goedenavond skanks!,
Ben weer bij met lezen. Heb begrepen dat ik ook weer door de groep ga.
Wat burgelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:33 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Maar om even serieus te antwoorden: natuurlijk hebben wij wel eens ruzie.
Vanmiddag nog, toen ik in de auto zat op weg naar huis en D. belt me op.
Blijkbaar hadden we afgesproken dat ik zou bellen als ik in de auto stapte, en dat had ik niet gedaan.
Dan eindigt zo'n gesprek wel met het gewoon ophangen van de telefoon en daarna een hoop ge-godver (bij mij dan).
Meestal als we ruzie hebben dan gaat het over gewone dingen. Nooit over sex, liefde, geld of dergelijk lastige zaken. Daarin zitten we goed op 1 (en dezelfde!) lijn.
Letterlijk had ie zonder teruglezen ook wel gemerkt denk ikquote:
Ja, erg hequote:
Ieeeekkkkk, nee dit is echt niet mooi. Dit is gewoon iew.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:10 schreef Gellarboy het volgende:
Hahahaha. Steve Cruz (.) staat op de flyer van de volgende Bear Necessity.
!!!!!
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Krijg je nou geen fantasieen dat je hem onder de douche zet en schoonboent "enzo" dan?
Aah we zijn alle 4 nogal mode jongens, ik weet niet of we zoiets hebben. Spijkerbroek met zwart t-shirt goed genoeg. We gaan sowieso met zijn 4en. We vielen in de Cockrin al een beetje opquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:56 schreef Pjederdy het volgende:
Niet dat we daar zo heel bekend zijn, maar je zou naar de Eagle kunnen gaan. Is een leertent met een darkroom en een buitenterras (!).
Of naar de Chariots, dat is een sauna.
Verder is er nog de Hard-On. Maar daar geldt een strenge dresscode.
Op zich hoef je in geen enkele sleazetent mee te doen!
JIJ bepaalt of je een polonaise aan je lijf wil of niet.
Je kunt ook gewoon met een stel vrienden aan de bar een biertje drinken en een beetje rondkijken wat er zoal gebeurt. Als het maar niet teveel aapjes kijken is, want dat wordt natuurlijk niet op prijs gesteld.
Zorg er ook voor dat je een beetje gepast gekleed gaat. Donkere keding doet het om de een of andere reden altijd goed. Leer ook. Maar met een witte linnen broek met een vrolijk roze mickey mouse shirt scoor je niet echt punten.
Op www.nighttours.com vind je allerlei informatie over een hoop steden in Europe.
http://www.nighttours.com/london/gayguide/play.html#cruisebarquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aah we zijn alle 4 nogal mode jongens, ik weet niet of we zoiets hebben. Spijkerbroek met zwart t-shirt goed genoeg. We gaan sowieso met zijn 4en. We vielen in de Cockrin al een beetje op
Mooie film jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
finding neverlandmaar ik zit moederziel alleen thuis
quote:
Liefst na elk groot toiletbezoek.. maar ja, om het nou elke keer mee te nemen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef Pjederdy het volgende:
Hoi Vlarp.
Hoe vaak gebruik jij je enema gemiddeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |