Ik ben zelfs stiekem wel voorstander van alle voorspellingen voor het weekend inleveren. Heb afgelopen weekend bijvoorbeeld totaal geen tijd gehad om mijn voorspellingen nog aan te passen aan wat ik op eerdere dagen had gezien. Dit is net wat relaxter, althans voor mij. En ik ben dan nog vrij fanatiek, heb bij de wielerprono geen etappe gemist.quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Verder zou ik persoonlijk graag voorstellen om de voorspellingen aan het begin van het weekend in één post te doen. Dat maakt het voor mij (en mijn Excel bestand) iets overzichtelijker. Als je dan iets verandert in je prono quote te gewoon je voorgaande post.
Geen 2 afstanden per dag?quote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Om niet constant dezelfde afstanden te voorspellen leken voor komend weekend de volgende wel aardig:
- 500m M (klassement over 2)
- 1000m V
- 1500m H
- 3000M V
Per dag de voorspellingen posten is dat ook prima?quote:Verder zou ik persoonlijk graag voorstellen om de voorspellingen aan het begin van het weekend in één post te doen. Dat maakt het voor mij (en mijn Excel bestand) iets overzichtelijker. Als je dan iets verandert in je prono quote te gewoon je voorgaande post.
Laten we het hopen inderdaad...21 deelnemers is wel een beetje jammer.quote:Op maandag 3 november 2008 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Beetje weinig deelnemers ook... of zouden er nog een hoop moeten instromen
Goed puntquote:Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef thettes het volgende:
edit:
wereldbeker voorspellen ben ik ook tegen. Naast dat het meer om aantal WC deelnames gaat dan om werkelijke kwaliteit wil ik ook gewoon voorspellen en dan enkele dagen later de uitslag zien.
Och, het seizoen is nog langquote:Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef Cootz het volgende:
Tvp, ik ga ook meedoen dit seizoen... al begin ik natuurlijk op deze manier wel met achterlijk veel achterstand, dit NK werd er wel heel rijkelijk met punten gestrooid ;-)
Als we weer 2 afstanden per dag doen, dan komen we uit op 6, wat deze World Cup net zo belangrijk zou maken als de afstandkampioenschappen en dat was niet de bedoeling. Vandaar dat we maar 4 afstanden doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef wimderon het volgende:
Ik voorspel ze ook het liefst los.
Ik kan ook voor de vorm iets in deze trant neerzetten:quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Hankster het volgende:
Dan gooi je toch gewoon voor het weekend ook een voorspelling van zaterdag en zondag in je post, en pas je ze later aan. Ik zie het probleem niet zo.
Prima, doe ik dan in een nieuwe post.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Je mag ze ook los voorspellen, maar als je je voorspelling wil veranderen wel graag je post quoten.
Erger: hij is het gestart en is organisator.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom nou in tvp in een topique waarin je al hebt gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |