abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62915162
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Appeltjesmoes het volgende:

Verder zou ik persoonlijk graag voorstellen om de voorspellingen aan het begin van het weekend in één post te doen. Dat maakt het voor mij (en mijn Excel bestand) iets overzichtelijker. Als je dan iets verandert in je prono quote te gewoon je voorgaande post.
Ik ben zelfs stiekem wel voorstander van alle voorspellingen voor het weekend inleveren. Heb afgelopen weekend bijvoorbeeld totaal geen tijd gehad om mijn voorspellingen nog aan te passen aan wat ik op eerdere dagen had gezien. Dit is net wat relaxter, althans voor mij. En ik ben dan nog vrij fanatiek, heb bij de wielerprono geen etappe gemist.

Daarnaast is het uiteraard voor jullie makkelijker als organisatoren/rekenwonders .

Maar, ik spreek heel erg vanuit mijn eigen perspectief. Ik kan me goed voorstellen dat weinigen het hiermee eens zijn, jammer, dan is het niet anders

edit:
wereldbeker voorspellen ben ik ook tegen. Naast dat het meer om aantal WC deelnames gaat dan om werkelijke kwaliteit wil ik ook gewoon voorspellen en dan enkele dagen later de uitslag zien.
pi_62915241
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef Appeltjesmoes het volgende:

Om niet constant dezelfde afstanden te voorspellen leken voor komend weekend de volgende wel aardig:
- 500m M (klassement over 2)
- 1000m V
- 1500m H
- 3000M V
Geen 2 afstanden per dag?
quote:
Verder zou ik persoonlijk graag voorstellen om de voorspellingen aan het begin van het weekend in één post te doen. Dat maakt het voor mij (en mijn Excel bestand) iets overzichtelijker. Als je dan iets verandert in je prono quote te gewoon je voorgaande post.
Per dag de voorspellingen posten is dat ook prima?
  maandag 3 november 2008 @ 19:34:03 #163
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62915757
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Beetje weinig deelnemers ook... of zouden er nog een hoop moeten instromen
Laten we het hopen inderdaad...21 deelnemers is wel een beetje jammer.
pi_62915797
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:12 schreef thettes het volgende:

edit:
wereldbeker voorspellen ben ik ook tegen. Naast dat het meer om aantal WC deelnames gaat dan om werkelijke kwaliteit wil ik ook gewoon voorspellen en dan enkele dagen later de uitslag zien.
Goed punt
Ik sluit me hierbij aan.
pi_62919819
Tvp, ik ga ook meedoen dit seizoen... al begin ik natuurlijk op deze manier wel met achterlijk veel achterstand, dit NK werd er wel heel rijkelijk met punten gestrooid ;-)
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:01:57 #166
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62928634
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:57 schreef Cootz het volgende:
Tvp, ik ga ook meedoen dit seizoen... al begin ik natuurlijk op deze manier wel met achterlijk veel achterstand, dit NK werd er wel heel rijkelijk met punten gestrooid ;-)
Och, het seizoen is nog lang
pi_62936990
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:15 schreef wimderon het volgende:
Geen 2 afstanden per dag?
Als we weer 2 afstanden per dag doen, dan komen we uit op 6, wat deze World Cup net zo belangrijk zou maken als de afstandkampioenschappen en dat was niet de bedoeling. Vandaar dat we maar 4 afstanden doen.

En aan jullie reacties te zien is er niet echt animo voor het voorspellen van de WC-eindstanden en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het is vooral gokken en hopen dat diegene niet geblesseerd raakt etc.

Oftewel:

Graag jullie top5 voor de volgende afstanden.
Vrijdag voor 15:00
- 500m M (dus niet het klassement over 2 afstanden...)

Zaterdag voor 13:30
- 1500m M
- 3000m V

Zondag voor 13:30
- 1000m V

Voor de overzichtelijkeheid graag jullie voorspellingen in één post en bij eventuele veranderingen in je prono deze post weer quoten, merci beaucoup.
pi_62937373
Ik voorspel ze het liefst los. Kan ik ze dan voor het gemak de quotes van eerdere voorspellingen bij de zondagvoorspelling zetten ofzo?
That's all folks!
pi_62937775
Ik voorspel ze ook het liefst los.
pi_62937947
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef wimderon het volgende:
Ik voorspel ze ook het liefst los.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:44:22 #171
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62938898
Dan gooi je toch gewoon voor het weekend ook een voorspelling van zaterdag en zondag in je post, en pas je ze later aan. Ik zie het probleem niet zo.
pi_62939042
Je mag ze ook los voorspellen, maar als je je voorspelling wil veranderen wel graag je post quoten. Het idee is dat als de prono's binnenkomen op donderdag en vrijdag ik dan al prono's kan invoeren in Excel, waardoor ik het invoerwerk een beetje spreid. Dan heb ik zondagavond of maandagochtend niet zo'n berg werk... Of maak ik het nu onnodig ingewikkeld?
pi_62940115
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:44 schreef Hankster het volgende:
Dan gooi je toch gewoon voor het weekend ook een voorspelling van zaterdag en zondag in je post, en pas je ze later aan. Ik zie het probleem niet zo.
Ik kan ook voor de vorm iets in deze trant neerzetten:

1. Hirako
2. Anesi
3. Schwarz
4. Fazio
5. Warsylewicz

om dat een of twee dagen daarna weer compleet te wijzigen, maar dat schiet ook niet op lijkt me.
pi_62941704
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Je mag ze ook los voorspellen, maar als je je voorspelling wil veranderen wel graag je post quoten.
Prima, doe ik dan in een nieuwe post.
That's all folks!
pi_62942109
Los voorspellen heeft natuurlijk wel een voordeel dat je al info hebt van de eerdere dagen, maar ook dat je het vergeet.

Maar aangezien het voor iedereen gelijk is, is het eerlijk.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_62945073
hmm betere start dan bij de Wieler prono ;p beloofd nog wat (werd toen 5e :p)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_62989784
tvp
  donderdag 6 november 2008 @ 10:22:19 #178
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62992423
quote:
Op donderdag 6 november 2008 07:29 schreef Sporttv het volgende:
tvp
Waarom nou in tvp in een topique waarin je al hebt gepost?
pi_62993194
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:22 schreef Hankster het volgende:

[..]

Waarom nou in tvp in een topique waarin je al hebt gepost?
Erger: hij is het gestart en is organisator.
sig verwijderd door FA
pi_62999750
Wordt het wle uitgezonden trouwens op NOS morgen? en als het zo is hoe laat kan het niet vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')