Tyfus,.... moest het copy pasten maar toch,.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zekers.quote:
Niet je ding? Geeft niet,... ieder zijn ding.quote:
Gaat nergens over, zou zo een foto vanuit de Efteling kunnen zijn!quote:
Noot krijgt vandaag Fable 2 binnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:07 schreef kepler het volgende:![]()
Gisteren trouwens RocknRolla gezien
Toffe film, maar niet zo tof als Snatch/Lock Stock
ik weet waar zijn huis woontquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Noot krijgt vandaag Fable 2 binnen
Nou, ik heb waarschijnlijk te vroeg gejuichdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Noot krijgt vandaag Fable 2 binnen
quote:10/24/2008 09:18:00 ROTTERDAM NL CLEARING AGENCY IS REQUIRING AN INVOICE COMPARISON TO THE ITEMS BEING SHIPPED / DELIVERY RESCHEDULED
Vind het erg hoor,........ snel geld afhandig maken omdat ze per 1 december importkosten mislopenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb waarschijnlijk te vroeg gejuichd
[..]Douane
Dat ze achter bolletjesslikkers aangaan
Klopt,... ik proef ook de Anton Pieck stijl overal in Fable,... niks is recht,... alles mag. Geweldige stijl!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens over, zou zo een foto vanuit de Efteling kunnen zijn!
haha, das nu al de tweede keer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb waarschijnlijk te vroeg gejuichd
[..]Douane
Dat ze achter bolletjesslikkers aangaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |