Bij mij ligt alles nu weer dood op zn gat...quote:Op donderdag 4 december 2008 10:00 schreef Omniej het volgende:
Haha, de volgende keer dat ik offline ben check ik jouw site ook wel even, dan zie ik in elk geval of het aan mij ligt of niet.
Apart...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij ligt alles nu weer dood op zn gat...
Doet het bij mij prima...quote:Op maandag 15 december 2008 18:25 schreef Neerio het volgende:
the piratebay.org vraagt opeens om een wachtwoord
zou iemand ff kunnen checken of het aan mijn provider ligt of aan piratebay.org
Verkapte-kijk-mij-eens-een-snelle-download-hebben-replyquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef F04 het volgende:
Tweaknews is traag 1.1MB/s terwijl dit normaal vrijwel altijd de top van 2.0MB/s haalt.
verkapte de-hele-wereld-heeft-20MBit-internet-maar-ik-bel-nog-in-dus-ik-ben-zielig postquote:Op zaterdag 20 december 2008 @ 21:32 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-eens-een-snelle-download-hebben-reply![]()
Was behoorlijk traag net, maar doet het inmiddels wel weer prima bij mij...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:40 schreef classpc het volgende:
The Pirate Bay is down hiero... (Tele2 gebruiker)
Doet het wel, maar ik heb het idee dat de search het al een paar dagen niet helemaal goed doet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Was behoorlijk traag net, maar doet het inmiddels wel weer prima bij mij...
quote:Ophalen MSN Adressenlijst niet mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |