abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2008 @ 19:16:28 #101
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_63456951
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:03 schreef Kill_em_all het volgende:
Wiiware vind ik niet zo boeiend en VC games vind ik eerlijk gezegd gewoon je reinste afzetterij. 8 euro voor een snes game is gewoon niet normaal. Die games hebben lang geleden hun geld al opgebracht en er zit nagenoeg veder geen werk aan en toch vragen ze 8 euro (daar je via intet alles gratis kan krijgen, terwijl die mensen ook servers ed moeten onderhouden). Heb 3x een pointscard gekocht en dat vind ik mooi zat. Nu gewoon lekker via de emu, kan je tenminste ook saven waar en wanneer je maar wilt.
Dat kan ook via de reguliere manier (VC) zodra je het spel beëindigd en teruggaat naar het Wii menu maakt ie een savestate aan, dus dat was al zo
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Donald Duck held zondag 23 november 2008 @ 20:03:34 #102
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63458148
Dat werkt iets anders. Die functie van de VC is meer een soort van verlengde pauze, je gaat gewoon exact op dat punt verder. Maar als je bijvoorbeeld dood gaat, kun je niet vanaf dat punt weer opnieuw beginnen, want de save is dan weg. Bij een emulator kun je de save laden zo vaak als nodig is
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 23 november 2008 @ 23:15:36 #103
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_63465106
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat werkt iets anders. Die functie van de VC is meer een soort van verlengde pauze, je gaat gewoon exact op dat punt verder. Maar als je bijvoorbeeld dood gaat, kun je niet vanaf dat punt weer opnieuw beginnen, want de save is dan weg. Bij een emulator kun je de save laden zo vaak als nodig is
Klopt idd, maargoed dat maakt de spelervaring ook eerlijker omdat je het spel speelt zoals het bedoeld is en je niet kan cheaten door steeds de oude save state te herladen
  Donald Duck held maandag 24 november 2008 @ 17:01:37 #104
46149 __Saviour__
pi_63482369
heb je wel een punt ja, save states in emulators maken het wat te makkelijk. klein stukje verder, saven, klein stukje verder, weer saven

En de twilight hack is trouwens weer wel werkend gekregen onder 3.4
quote:
So I said that the Twilight Hack was gone and probably wouldn’t be coming back.

Good thing I left that probably in there.

Yes, they screwed up the anti-Twilight Hack check. Again.

There’s not much point in us publishing a detailed explanation on where the problems are this time around. It comes down to nothing remarkable anyway - just more stupid, silly bugs. They fixed some and added more. We didn’t look much this time because we thought that, well, they really couldn’t have screwed it up this time, could they? As it turns out, you didn’t even have to look at the code to figure out that something was wrong. Someone tried to copy the Twilight Hack out of a 3.3 Wii and into a 3.4 Wii. Go ahead, try it. It doesn’t quite work (it crashes the game when used), but the save copies. Oops. Props to Krusty for pointing this out.

Will this finally be the last release of the Twilight Hack? Will Nintendo finally manage to beat it into the ground? Third time’s the charm, maybe? We don’t know.

Enjoy: Twilight Hack v0.1-beta2 (special 3.4 edition)

Notes: This is for 3.4 ONLY. 3.3 and earlier users should continue with the v0.1-beta1 Twilight Hack. The hacked savefile will be deleted on every boot, so you should copy it, run Zelda, and immediately install HBC, as the hack will be gone once you go back to the System Menu (and then you’ll have to copy it agan to use it again). JAP and PAL are untested but ought to work.

Also, this in no way implies that updating is a good idea. It’s not. Don’t do it.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63482455
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:
heb je wel een punt ja, save states in emulators maken het wat te makkelijk. klein stukje verder, saven, klein stukje verder, weer saven

[..]
Ik noem het vooral praktischer. Gewoon af en toe ff een leveltje spelen zonder je zorgen hoeven te maken over een savepoint. En bij sommige games wil je ook niet anders, ik ga R-type echt niet uitrkijgen anders
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_63565101
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Is de beschrijving in de OP hetzelfde gebleven voor 3.4?

[ Bericht 6% gewijzigd door Bulletdodger op 27-11-2008 14:40:17 ]
  Donald Duck held donderdag 27 november 2008 @ 17:06:54 #107
46149 __Saviour__
pi_63569894
Ja, die procedure werkt ook voor 3.4. Met als enig verschil dat het systeem de twilight hack verwijdert als je naar het menu terugkeert na een reboot. Dus je moet de save kopieeren, en daarna gelijk de installatie van het homebrew kanaal starten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63577214
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, die procedure werkt ook voor 3.4. Met als enig verschil dat het systeem de twilight hack verwijdert als je naar het menu terugkeert na een reboot. Dus je moet de save kopieeren, en daarna gelijk de installatie van het homebrew kanaal starten.
OK. Nadeel van die hack is dat je de systeemsoftware niet meer kan updaten, wat zijn daar de eventuele nadelen van?
  Donald Duck held donderdag 27 november 2008 @ 22:03:11 #109
46149 __Saviour__
pi_63578864
Updaten kán natuurlijk nog wel, maar daarmee verlies je mogelijk homebrew.
Vooralsnog heeft het niet installeren van de nieuwste firmware geen nadelen, alle spellen draaien gewoon. Als een spel een update op de disc heeft staan en je wilt die niet installeren (normaal kun je er niet omheen), kun je die overslaan door het spel niet direct via het disc channel te starten, maar via Gecko OS bijvoorbeeld (een homebrew applicatie).
Het winkelkanaal weigert je toegang als je niet te nieuwste firmware hebt. Maar ook daar zijn oplossingen voor dankzij homebrew. Zo heb ik nog 3.2 en kan toch in het winkelkanaal komen. Ik heb gewoon handmatig het winkelkanaal geupdate, zonder de rest van het systeem te updaten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63586099
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Updaten kán natuurlijk nog wel, maar daarmee verlies je mogelijk homebrew.
Vooralsnog heeft het niet installeren van de nieuwste firmware geen nadelen, alle spellen draaien gewoon. Als een spel een update op de disc heeft staan en je wilt die niet installeren (normaal kun je er niet omheen), kun je die overslaan door het spel niet direct via het disc channel te starten, maar via Gecko OS bijvoorbeeld (een homebrew applicatie).
Het winkelkanaal weigert je toegang als je niet te nieuwste firmware hebt. Maar ook daar zijn oplossingen voor dankzij homebrew. Zo heb ik nog 3.2 en kan toch in het winkelkanaal komen. Ik heb gewoon handmatig het winkelkanaal geupdate, zonder de rest van het systeem te updaten.
Ok thanx heb vandaag zelda maar ergens besteld
pi_63617731
Tvp, maandag ff die Twilight Hack doen.

Maar ik heb firmware 3.3E, kan het daar wel op?
Het kan toch echt al op 3.4? En in de OP staat firmware vóór 23 oktober ofzo.
  Donald Duck held zaterdag 29 november 2008 @ 13:28:59 #112
46149 __Saviour__
pi_63618062
Er zijn twee versies van 3.3. Op 23 oktober kwam de 2e versie uit, die dichtte een bepaald lek dat in veel bestanden voorkwam. Maar dat houdt normale homebrew niet tegen, wel andere bepaalde dingen. Ook op 3.4 kun je het kanaal installeren, maar voor die versie is er wel een aparte download. Gewoon van alles dus de juiste versie pakken en dan werkt het.
Het is altijd het beste om je firmware zo laag mogelijk te houden. 3.2 is op dit moment een toffe. Die heeft geen enkele beperking en alles draait dus zonder verdere ingrepen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63619023
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zijn twee versies van 3.3. Op 23 oktober kwam de 2e versie uit, die dichtte een bepaald lek dat in veel bestanden voorkwam. Maar dat houdt normale homebrew niet tegen, wel andere bepaalde dingen. Ook op 3.4 kun je het kanaal installeren, maar voor die versie is er wel een aparte download. Gewoon van alles dus de juiste versie pakken en dan werkt het.
Het is altijd het beste om je firmware zo laag mogelijk te houden. 3.2 is op dit moment een toffe. Die heeft geen enkele beperking en alles draait dus zonder verdere ingrepen.
Maar ik heb nu dus 3.3E ofzo, kan ik dat nog downgraden?
  Donald Duck held zaterdag 29 november 2008 @ 14:58:00 #114
46149 __Saviour__
pi_63619541
Ja, dat kan. Maar het is zeker niet per se nodig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63736233
Kan je met WiiTCPLoadGUI ook ISO's streamen?
  Donald Duck held woensdag 3 december 2008 @ 22:00:49 #116
46149 __Saviour__
pi_63738585
Nee, da's echt alleen om homebrew te streamen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63739146
Die Homebrew scene is wel een beetje dood of niet?
Toen homebrew op de PSP kwam was het in een maand gewoon een overvloed van apps/emu's en random dingen.
Bij de wii lijkt het toch niet zo groots te zijn.

Wel jammer, want met die hardware kun je leuke dingen doen,
ook praktische dingen zoals een kleine pc met xp van maken.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_63740586
Homebrew lijkt op de WIi toch voornamelijk te draaien om het kunnen spelen van roms en dvd's... Maar zo vreemd vind ik dat ook niet als je bedenkt dat de Wii nauwelijks meer is dan een wat overclockte gamecube met een leipe controller
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  Donald Duck held woensdag 3 december 2008 @ 22:45:56 #119
46149 __Saviour__
pi_63740595
Er komen nog wel leuke dingetjes uit. Vandaag nog bijvoorbeeld een erg mooie versie van een picross-achtig spelletje. En er is een grafische linux uitgave draaiend op de wii gekregen, met o.a. firefox. En pas kwam ook Portii uit, een 2D platformer met het Portal puzzel principe
En binnenkort komt Bootmii. Dat geeft hackers als het goed is helemaal vrij spel, omdat het nintendogedeelte van de software op de Wii dan helemaal omzeild wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 4 december 2008 @ 14:59:01 #120
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_63756176
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef W1ZZ het volgende:
Homebrew lijkt op de WIi toch voornamelijk te draaien om het kunnen spelen van roms en dvd's... Maar zo vreemd vind ik dat ook niet als je bedenkt dat de Wii nauwelijks meer is dan een wat overclockte gamecube met een leipe controller
Ik gebruik zelf ook niet echt veel homebrew applicaties, meestal alleen de NES emulator + roms ipv VC, de kwaliteit van de NES emulator is op dit moment beter dan van de officiële VC module, vooral omdat je in de emulator alles gewoon op 60HZ kan spelen en het beeld meer uitgerekt is en je dus minder zwarte randen hebt dan bij een VC variant van bijv een NES game
  donderdag 4 december 2008 @ 19:56:32 #121
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_63763571
TVP voor Roms.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  Donald Duck held donderdag 4 december 2008 @ 20:39:39 #122
46149 __Saviour__
pi_63764882
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 4 december 2008 @ 22:25:39 #123
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_63768572
Het zijn zeker alleen maar van die simpelere puzzeltjes ?
O)))
  Donald Duck held donderdag 4 december 2008 @ 22:55:39 #124
46149 __Saviour__
pi_63769712
Ik heb de eerste 8 puzzels ofzo gedaan, die waren niet al te moeilijk. Maar het niveau zal vast wel oplopen lijkt me.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_63824127
Ik begrijp dat spel nooit
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')