Vind ik niet. De aanwezigheid van de snorfiets maakt me nieuwsgierig...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef honne het volgende:
Hele mooie serie, wat ik alleen jammer vind is dat snorfietsje erbij op op foto nr 8 .
Gelukkig niet door de politie, maar wel door de security, ach het moest er eens van komenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:36 schreef Halinalle het volgende:
Hier houd ik van. Misschien komen de wolkenluchten net iets te "getonemapped" op me over, maar de dramatiek past aan de andere kant wel.
Uit je site maak ik op dat je aangehouden bent bij het maken van deze serie???
Ken ik, heb daar helemaal bovenin gestaan ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:12 schreef Gripper het volgende:
Wat gaaf, mooie foto's ook! Als je dit soort locatie's ongestoord wilt bekijken, zonder bewaking: landschaftspark duisburg Nord ( www.landschaftspark.de )
Precies hetzelfde, een oud hoogovencomplex/ staalfabriek, tegenwoordig toegankelijk als stadspark. Je kunt er schitterende nachtfoto's maken, omdat ze het 's nachts heel mooi verlichten, zie:
[ afbeelding ]
En het is gewoon 24/7 open
Ach, hoef je niet te bang voor te zijn, die security is er meestal vooral om te zorgen dat er geen junks en krakers en dat soort mensen gaan bivakkeren. Ben in Antwerpen ook wel eens "aangehouden" op een oud spoorwegterrein.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef qless het volgende:
[..]
Gelukkig niet door de politie, maar wel door de security, ach het moest er eens van komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |