ah wat liefquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
Zou er bijna een flesje langsbrengen
ik ga dit maar proberen vanavondquote:Wijn grog: 150 g donkere of lichte bruine suiker - fles rode wijn -1stukje kaneel - ½ citroenschil. De suiker op een zacht vuur laten smelten in 1/3 van de wijn. De kaneel, de citroenschil en de rest van de wijn bijvoegen. Opwarmen maar niet laten koken. Onmiddellijk opdienen met een schijfje citroen.
Die is mafquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:13 schreef Den_Haag het volgende:
beterschap DE. Ik kan morgen wel weer werken
En trainen![]()
![]()
![]()
morgen een dubbele sessie in de sportschool, kracht en cardio
Je meteen de tering in helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:13 schreef Den_Haag het volgende:
beterschap DE. Ik kan morgen wel weer werken
En trainen![]()
![]()
![]()
morgen een dubbele sessie in de sportschool, kracht en cardio
Lekker warm, maar geen koorts meer nu .. gammel maar wel aan de stoofpotterij geslagen ... een mens moet toch eten een keer he? (dat is er de laatste dagen goed bij ingeschoten hier... hoop morgen wel de boeuf te kunnen waarderen, t ruikt zalig hier)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Dat lijkt me idd erg overenthousiast, DH
How's DE?
Eigen schuldquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg net een boete voor fietsen zonder lichter stonden 3 agenten op de brug over de ring
was maar 20.- dus valt wel mee, toch klote altijd
Per 1 nov. mag je losse lampjes dragen hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg net een boete voor fietsen zonder lichter stonden 3 agenten op de brug over de ring
was maar 20.- dus valt wel mee, toch klote altijd
Ja ik ga ze toch maar ff halen k moest nieuwe kopenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Per 1 nov. mag je losse lampjes dragen hekun je ze aan je jassie hangen
Rustig aan doen is voor mietjes. Normaal had ik op een dag als vandaag (beetje ziek) gewoon getraind. Heb alleen morgen belangrijke vergadering waar ik fit voor moet zijn.quote:
stoerrrrrquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig aan doen is voor mietjes. Normaal had ik op een dag als vandaag (beetje ziek) gewoon getraind. Heb alleen morgen belangrijke vergadering waar ik fit voor moet zijn.
Oe klinkt goed.. kan het bijna ruiken johquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:00 schreef DarkElf het volgende:
De wijn staat warm te worden met kaneel en citroen, die drink ik zo in mijn bedje op... ben benieuwd of het helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |