abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3589222
Ik zag tot mijn grote spijt dat het eerste deel op slot gedaan was, terwijl er net zulke klassieke anekdotes in stonden.
De gemiddelde onbeschoftheid op Fok! in ogenschouw nemend, denk ik dat er nog wel tientallen klassieke beledigingen onvermeld zijn gebleven. Al kan ik er zelf op het moment even niet een noemen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3589278
Blaricumse larie-blaater, fake-ass, pink-champagne punk, zgn 'taal van de straat spreker', gecastreerde voormalige rooie haan, stuk waaiboom, dove mol.
pi_3589376
ik denk eerder dat negeren, of vernederen erger is.. maar ja.
Woordjes als "mongool" "eikel" of weet ik veel...
pi_3589400
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:06 schreef Passione het volgende:
ik denk eerder dat negeren, of vernederen erger is.. maar ja.
Woordjes als "mongool" "eikel" of weet ik veel...
Dat bedoelde ik niet...in deel 1 stonden verhalen over het van repliek dienen van ontzettend irritante figuren door middel van een briljante opmerking.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3589412
Iemand de waarheid vertellen komt nog altijd het hardst aan, of confronteren met zichzelf!!
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_3589435
Ik denk dat je iemand het hardst beledigd als je over zijn familie gaat praten op een hele lompe manier. Ik zou iig niet voor mezelf in staan.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3589522
oud wijf met prostaat klachten, vulgaire lachzak met tieten, kalkdrol, schijnheilige hostie vreter, geparfumeerde elleboog fascist, manipulerende lafrat, conservatieve trut, 'gooi het in de groep' hyena.
pi_3589596
Was de dodelijke opmerking van Churchill al gepasseerd? Ik meen dat hij over Attlee (kan dat?) zei;

"Mr. Attlee is a very modest man. But then, he has much to be modest about."

pi_3589634
'Het IQ van U zal nouwelijke datgenen zijn wat een cocosnoot aan breincapaciteit heeft'
Free people own guns! Slaves do not!
  Redactie Frontpage zaterdag 23 maart 2002 @ 17:46:24 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3589801
"Je bent meer een broer voor me"
pi_3589831
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:46 schreef SunChaser het volgende:
"Je bent meer een broer voor me"
O, op die fiets!

"Maar hoe gaat het eigenlijk met jou?"

Redactie Frontpage zaterdag 23 maart 2002 @ 17:51:10 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3589836
Ik ben vroeger wel eens zo beledigd, echt een dooddoener. Zeker als jij die ander wel erg leuk vindt
pi_3589870
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben vroeger wel eens zo beledigd, echt een dooddoener. Zeker als jij die ander wel erg leuk vindt

I know. Ik meende het ook hoor.

zaterdag 23 maart 2002 @ 19:19:42 #14
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3590781
begin over iemand zn moeder/vader
Begin over de kleine dingen die mensen echt beledigen. Iemand op zn kop gaan zeiken dat ie dik ofzoiets is, en dat ook daadwerkelijk is. Of mensen rustig en kalm gaan vertellen dat ze lelijk en verwaand zijn. Of gaan zeggen dat je ze echt haat gewoon omdat ze er zijn en dat ze altijd de domme zeggen.

Vind het eigenlijk moeilijk om dat zo op papier te zetten, ben in de praktijk beter...
Je moet het namelijk per individu anders aanpakken, maar uiteindelijk kun je iedereen door de juiste woorden te gebruiken tot zn knieen brengen.

zaterdag 23 maart 2002 @ 19:22:41 #15
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3590801
beledigingen?
als er in ergens een knap meisje staat met haar minder knappe vriendin en dan zeggen hey schoonheid, dan reagert dat knappe meisje en danb zeg je: nee jij niet heks, ik bedoelde je vriendin.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3591148
Gewoon negeren!!!! alleen maar lachen als ze gaan trippen
  zaterdag 23 maart 2002 @ 19:59:07 #17
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3591168
Als ik iemand uit maak voor LOEDER dan meen ik het echt, en dat is dus een belediging??
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_3591187
1) "Als mijn kont er net zo uit zou zien als jou hoofd, zou ik overdag niet durven schijten!"

2) "Heb jij witte ogen, of zijn dat puisten!?"

3) Iemand aankijken en dan "AAAAAAAH! I'm blind!" beginnen te schreeuwen

Niet lief... Ik weet het...

Een decolleté is net als de zon... Je mag er wel naar kijken, maar niet in staren!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 20:03:09 #19
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3591214
Mannen trekken het niet als je vrouwenscheldwoorden tegen ze gebruikt!!
Dingen als slet, loeder, hoer en wijf scoren hoog op de irritatiebarometer..

Vrouwen worden boos als je beschuldigd van "vrouw zijn"
Ik bedoel zoiets als..
Tja, dat verbaast me niks, daar ben je vrouw voor he..

-
pi_3595690
Ik heb een keer of wat ellende met mijn baas gehad.
Hij had namelijk nogal voor de gewoonte om zijn medewerkers voor schut te zetten waar de klanten bij stonden.
Hij begon namelijk terwijl ik achter de kassa zat tegen me tekeer te gaan over iets wat ik verkeerd had gescand.
Dus ik zeg op een normale (nou ja best wel arrogant eigenlijk...) manier tegen hem, nou dan moet je het goedin de computer zetten, daar kan ik nix aan doen.
Begint ie me een partij te schelden, dus ik sta dat eens rustig aan te horen en zeg op een doodkalme manier tegen hem " je mocht er zeker weer niet overheen van je vrouw???"
En toen beende hij met een knalrood hoofd en een bek vol tanden naar het kantoor toe.
Is nooit meer tegen me tekeer gegaan waar de klanten bij stonden.
  zondag 24 maart 2002 @ 11:11:12 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3595696
quote:
Op zondag 24 maart 2002 11:08 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb een keer of wat ellende met mijn baas gehad.
Hij had namelijk nogal voor de gewoonte om zijn medewerkers voor schut te zetten waar de klanten bij stonden.
Hij begon namelijk terwijl ik achter de kassa zat tegen me tekeer te gaan over iets wat ik verkeerd had gescand.
Dus ik zeg op een normale (nou ja best wel arrogant eigenlijk...) manier tegen hem, nou dan moet je het goedin de computer zetten, daar kan ik nix aan doen.
Begint ie me een partij te schelden, dus ik sta dat eens rustig aan te horen en zeg op een doodkalme manier tegen hem " je mocht er zeker weer niet overheen van je vrouw???"
En toen beende hij met een knalrood hoofd en een bek vol tanden naar het kantoor toe.
Is nooit meer tegen me tekeer gegaan waar de klanten bij stonden.
Waah rofl ja die opmerking heb ik ook al meerdere keren geoperd.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 24 maart 2002 @ 12:27:37 #22
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3595974
Lineair! (Paralelloos figuur! ).
Tijdsgeest!
Lambal.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  zondag 24 maart 2002 @ 12:27:54 #23
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3595976
maar waarom staat dit in R&P?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_3596005
Smos (ontvatsoenlijke vrouw)
Stom stuk Smegma.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 24 maart 2002 @ 12:34:57 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3596020
Ik vind het beledigend als ze me dingen tot in detail gaan uitleggen.
Een belediging voor mn brein.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')