quote:Dat bedoelde ik niet...in deel 1 stonden verhalen over het van repliek dienen van ontzettend irritante figuren door middel van een briljante opmerking.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:06 schreef Passione het volgende:
ik denk eerder dat negeren, of vernederen erger is.. maar ja.
Woordjes als "mongool" "eikel" of weet ik veel...
"Mr. Attlee is a very modest man. But then, he has much to be modest about."
quote:O, op die fiets!
Op zaterdag 23 maart 2002 17:46 schreef SunChaser het volgende:
"Je bent meer een broer voor me"
"Maar hoe gaat het eigenlijk met jou?"
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 17:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben vroeger wel eens zo beledigd, echt een dooddoener. Zeker als jij die ander wel erg leuk vindt
I know. Ik meende het ook hoor.
Vind het eigenlijk moeilijk om dat zo op papier te zetten, ben in de praktijk beter...
Je moet het namelijk per individu anders aanpakken, maar uiteindelijk kun je iedereen door de juiste woorden te gebruiken tot zn knieen brengen.
2) "Heb jij witte ogen, of zijn dat puisten!?"
3) Iemand aankijken en dan "AAAAAAAH! I'm blind!" beginnen te schreeuwen
Niet lief... Ik weet het...
Vrouwen worden boos als je beschuldigd van "vrouw zijn"
Ik bedoel zoiets als..
Tja, dat verbaast me niks, daar ben je vrouw voor he..
quote:Waah rofl ja die opmerking heb ik ook al meerdere keren geoperd.
Op zondag 24 maart 2002 11:08 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb een keer of wat ellende met mijn baas gehad.
Hij had namelijk nogal voor de gewoonte om zijn medewerkers voor schut te zetten waar de klanten bij stonden.
Hij begon namelijk terwijl ik achter de kassa zat tegen me tekeer te gaan over iets wat ik verkeerd had gescand.
Dus ik zeg op een normale (nou ja best wel arrogant eigenlijk...) manier tegen hem, nou dan moet je het goedin de computer zetten, daar kan ik nix aan doen.
Begint ie me een partij te schelden, dus ik sta dat eens rustig aan te horen en zeg op een doodkalme manier tegen hem " je mocht er zeker weer niet overheen van je vrouw???"
En toen beende hij met een knalrood hoofd en een bek vol tanden naar het kantoor toe.
Is nooit meer tegen me tekeer gegaan waar de klanten bij stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |